jugendsünden

• haha äs isch zischtig.. git ke bessere zytpunkt fürne fritigs-thread...
    ha grad chli mitem tee pn's gschriebe das mir öich nid aues zuespame.. und irgendwie isch mer z thema "jugendsünde" düre chopf...

los uspacke da... <rofl> nei würd mi interessiere.. wüu die meischte hei iz ä aständige guet zaute job ufere bank oder ir IT etc. aber ds isch ja nid immer so gsi...

würd mi interessiere was für schissdräck dir gmacht heit..

und i fah usnahmswiis mau nid a <cool2>

---

• Uiii das ist ein langes Kapitel <holy>

Von grober Sachbeschädigung an dritteigentum (aus Blödheit und Langeweile ein bisschen Häuser und rumstehende Scheunen verwüstet) über Sachen klauen in der Schule bis hin zu Kiffen etc... <sick>

Alles nicht grad Sachen wo ich stolz drauf bin, war früher ein böser Junge (und jetzt arbeite ich auf ner Bank <rofl>)

• huiiii früecher schissdräck gmacht und hüt angscht vor dä konsequänze.. :D nei chum ize.. guet muess jede säuber wüsse..

aber ä mercedes-stärn oder zwöi het sicher fasch jede gha.. oder mal äs bierli klaut oder so <sabberlappen> müesse ja nid grad mit dä outodiebstäu afa.. mä sött sech ja ou chöne steigere...

wenn verjährt so zügs eigentlech? die jüngere söue gschider nüt schriebe.. die si no ir jugend :)

---

• bei mir wars halt neben paar aufgebrochenen auto's (ohne diebstahl oder ausfahrt, rein um zu sehen ob die dinger aufgehen) vorallem auch bomben (nicht so bin laden style) einmal einbruch mit diebstahl (auch aus langeweile und weil wir alk brauchten) usw.

wie sagt man so schön.. hatte einiges auf dem kerbholz.. und jetzt auch bänker <rotaeye>

---

• Glaub nach 10 jahr oder so isches verjährt, aber me gsehts immer no im Register glaub <confused>

• hehe.. i bi nid für alles verwütscht worde <holy>

---

• das IT von deinem ersten Beitrag ist dann wohl auf mich bezogen? :D <nono>
    denke nicht, dass die öffentlichkeit wissen muss, was ich verbockt habe.. zumindest steht nichts mehr in meinen akten glaub ich, petrinho hats überprüft.. :D :D :D

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

<ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

• Ich au nöd <holy>

Vor allem i de schuel hani paar mal Glück gha :D

• haha mir scheint als wären nur s2k oder ex-s2k fahrer "jugendsünder" <rofl>

daher also das geld für die auto's <cool2>

---

• wenn man für alles erwischt worden wäre, dann wären einige jetz nicht hier, vermut ich mal.. ich zumindest bestimmt nicht...

<ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

• ich glaube, wir alle haben die eine oder andere "erfahrung" gemacht.... ;)

und wenn ich dann morgens um 7 [zensiert] innem club rumstolperte und mit irgendner tusse rumgemacht hab, hab ich mir gedacht "mein gott, du KANNST keine kinder kriegen, weil, die werden genau dasselbe machen!" <sick>

und dennoch ist was aus mir geworden (denk ich mal *g*)...

btw: doofes thema. das kann man nur im kleinen kreis ab 2 promille oder 5 joints bringen.

It's a jungle out there
    Disorder and confusion everywhere
    No one seems to care

• ich wär vielleicht schon hier.. aber vom knast aus oder so ;) ne ich hätte bestimmt nen riesen schuldenberg.. und ne menge probleme..

---

• ja denn kleinen kreis haben wir doch schon... dann kiff mal los und runter mit dem schnapps ;)

<nono> sägä äs sig äs doofs thema.. ds het ou gfüeu!

---

• Zitat

Original von S-treetfïghter
    huiiii früecher schissdräck gmacht und hüt angscht vor dä konsequänze.. :D nei chum ize.. guet muess jede säuber wüsse..

das ned. aber ich han i de CH unlängscht es paar ganz schlächti erfahrige gmacht, was de misbruch vo de neue informationstechnologie für gestapo-macheschafte agoht... daher beni leider bitzeli paranoid. überwachungsstaat schweiz.. wäisch wani mäine? :)

• Zitat

Original von Simonini
    ....es paar ganz schlächti erfahrige gmacht, was de misbruch vo de neue informationstechnologie für gestapo-macheschafte agoht... daher beni leider bitzeli paranoid. überwachungsstaat schweiz.. wäisch wani mäine? :)

Missbruuch? <rotaeye>

Jo genau.... d Polizei liest überall mit imfall...

Aber ich will hier eigentlich auch nicht über meine Jugendsünden berichten, da ich diese abgeschlossen habe und daraus gelernt habe....

Einmal editiert, zuletzt von CHefe ()

• i wot ou zur polizei <thumbsup> legal dr ganz tag uf hondaholics luege wär ä böse bueb isch gsi :D

---

• i welem Kanton?

Dasi weiss, woni nüm here dörf

Einmal editiert, zuletzt von CHefe ()

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!