Neues Tuning-Game Ende August !!! ( NFS-Underground Style )

  • Scheint so als hätte das Fast and the Furious fieber nun auch die game-industrie stark in seinen bann gezogen. Als erstes wars ja Need For Speed underground welches rauskam und schon bei vielen für begeisterung sorgte und nun werkelt namco an einem spiel desgleichen.


    Hier gehts zu den Screenshots:


    Street Racing Syndicate

  • sieht sehr lecker aus das game... und was der chef des entwicklerteam so auf die fragen antwortete ... auch äusserst heiss...


    die wagen haben zum beispiel ein schadensmodell, und dies beinflusst dann auch die leistung wenn man was ramt, etc etc etc....


    Hier gehts noch zu den: Frequently Asked Questions



    Edit:
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    Auszug:
    The cars drive like the real cars and feel different from one model to the next. If you're sick of games where the cars all feel the same, suffer no more. The differences are inherent to our physics model. You won't see a stock Celica pull a Skyline GT-R off the line in SRS...ever. Our physics system is modeled so realistically that it can even tell you what the friction on the clutch plate is at any given moment--and it's something that we actually let you control! SRS is the first console racing game to give those who wish to use it an analog clutch! We even model traction on a wheel-by-wheel basis, based on each tire's contact patch, and take into account weight transfer, drive train, and real vehicle-specific driver-assist systems. For example (this is just for the gearheads out there), the Skyline GT-R V-Spec II (R34) in SRS actually features Nissan's Super HICAS four-wheel steering system and the ATTESA PRO Electronic Torque Split with Active Limited Slip Differential. You can feel it keeping you out of trouble by sending power to the front wheels when you start to oversteer. Sick stuff.
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    mann muss das spiel realistisch werden wenn die das so einhalten <love><love><love>

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