Auch wenn mans weiss hilft es nicht...

• Zitat

Original von beelow

nid schön? andersch hert.
    liegst am boden und das leben hebt nochmal den stiefel um dir endgültig die eier zu zerquetschen.

ok, etwas überspitzt formuliert, aber es hat was...

beelow: z schlimmschte isch verbi.. gloub mer dr schlimmscht momänt isch dä wo du's usefingsch/wo si seit was passiert isch oder was si gmacht het.. und denn faht dr chopf afa rotiere und ds gfüehl im mage... das isch z schlimme.. das dräcksgfüehl wo mäh denn het..

---

• das esch so.. inzwösche hani mi ergendwie demet abgfonde...
    aber denn hätti weiss ned was chöne mache.. <fire>

so long,
    beelow

Einmal editiert, zuletzt von beelow ()

• verdammt sammy, kommt das von dir oder hast du das irgendwo abgeschrieben <devil>
    Stimmt aber, so eine schei* Situation benutze ich immer um abzunehmen, trainieren bis zum Umfallen und mit depresiver Musik mitten in der Nacht rumzufahren <sabberlappen> Ist eine trennung nach 2 Jahren viel härter als eine nach 3 Monaten, länger hab ich´s noch nie geschaft <rotaeye>

• Shit man...
    Vor 1 Jahr bin ich genau glich wiit gsi wie ihr jetzt all sind...

Genau vor em Nüüt gstande...
    Isch es krasses Gfühl gsi... Und bi mir isch es öpe 5 Mönet gange...
    Sie hät immerno min Chopf gfickt...!!!

Aber wie söt ich säge... Mini Single Ziit nacher isch au seeehr geil gsi...
    (Nach dem dänn dä gröscht Teil vo dä Shit-Phase verbi gsi isch...)

I jedere Beziehig lernt mer viel, wo mer au spöter chan bruche...!
    Jetzt bin ich uf all Fäll froh, dass es so cho isch...!

1. Isch sie irgendwie nöd beziehigsfähig gsi...
    2. Hät mer gmerkt, dass sie no z'jung isch und kei Erfahrig hät...
    (Ich meine nöd nur Sex... :D)

Und 3. Ich han jetzt die viiiiiiiel schöner... süässer... sexier... deluxer... hübscher... "besser"... Fründin...! <love>

Obwohl ich das vor 1 Jahr NIE für möglich ghalte het...
    Es gaht irgendwänn berg-uf...

Mer muäs Scheiss gfrässe ha, zum nacher s'Glück richtig chöne schätze...

Ja und no für die wo am truure sind...
    Länket oi ab... So oft wies gaht...
    Immer mit Kollege weg... Egal was go mache... Cruise... Shoppe... Usgang... Thaiboxe... :D

@ Jery...:
    Gisch mal es Phone wänd nüt vor häsch...
    Gömer chli weg oder so... Wänd wetsch... ;)

Das Mass der Dinge: 5-Zylinder und 4 Ringe!

• Zitat

Original von AGGRO_ED9
    @ Jery...:
    Gisch mal es Phone wänd nüt vor häsch...
    Gömer chli weg oder so... Wänd wetsch... ;)

merci mann! chume gern mal druff zrugg. im moment bini eh viel unterwäx, das isch au guet so. :D

• Zitat

Original von Jery
    merci mann! chume gern mal druff zrugg. im moment bini eh viel unterwäx, das isch au guet so. :D

Yo gömer chli go Civic drifte oder so... :D

Nei gisch eifach mal es Phone oder so...
    Ich han eh kei Kollege... <rofl>

Das Mass der Dinge: 5-Zylinder und 4 Ringe!

• Zitat

Original von sambalolek
    ...I verstohs hüt nonig. I han alles erdenkliche gmacht für die Frau. Aber sie het mer nie verziehe das i am afang zögeret han, nur well i mer nid sicher gsi bin ob i ihre geh chan was sie brucht...

Tuet mer Leid für Dich...aber mini truurigi Erkenntnis nach 33 Johr uf dem Planet

"Behandle eine Frau wie einen König und sie wird Dich als Fussabtreter sehen. Behandle eine Frau wie Scheisse, und sie wird nicht von Dir loskommen"

Au i han i minere Liste 2 längeri Beziehunge die mir nachhaltig geschadet händ. Entweder lehrt mer die Richtigi zum falsche Ziitpunkt kenne (1.), oder die falschi zum richtige Ziitpunkt (2.) :(

Wenn nur gnau umeluegsch gsehsch viel schöns uf dere Wält, mach s beschte drus und gniess s Single sii...isch au nid übel. I gniess da jetzt sit 2 Johr :D

IT Professional ? Zuhause ne nette Systemumgebung ? Hast Du schon die perfekte Lösung gegen Viren, Spam und Bandbreitenprobleme Zuhause installiert ? : Astaro

• I habe auch eine einjährige beziehung hinter mir. <nervous>
    und i wär au immer no mit ihre zäme wenn si net so chlammret hät.

Aber jetzt gnüss i z`single Läbe<cheers>

Des Forum isch jo ächt supr do cha ma au z`Härz usschütte <cry>

• Zitat

"Behandle eine Frau wie einen König und sie wird Dich als Fussabtreter sehen. Behandle eine Frau wie Scheisse, und sie wird nicht von Dir loskommen"

Därä Erkenntnis würd i mi au aschlüsse...

• man darf halt fehler nicht 2 x machen...

ein wunder das ich meine freundin jemals bekommen habe :D nach meiner ersten richtig langen beziehung war ich 2 jahre lang nur am rumpoppen und max. 2 monta mit einer "zusammen" und das dann auch nicht wirklich..

als ich meine jetzige freundin kennengelernt habe hab ich ihr als erstes gesagt:

- du darfst ******* nicht
    - und ********* nicht
    - und ******** nicht
    etc.

einfach klargestellt was ich in einer beziehung garantiert nicht mehr erleben will.. habe also alles negative aus der alten beziehung (ich weiss es ist ein neuanfang und man sollte die alte beziehung vergessen, geht aber nicht so leicht die erste liebe geht so schlecht aus dem kopf) gleich mal auf den tisch gelegt und gesagt.. wenn du das machst bin ich weg...

sie hat nie etwas davon getan.. was mir meine ex "angetan" hat..

sicher ists nicht der richtige weg.. aber das resultat hat mich überzeugt. :)

---

• Zitat

Original von moonman
    PS: braucht noch jemand Valentinstaggeschenke? <fire> Hab mich frühzeitig drum gekümmert und jetzt war alles für'n Arsch <hurray>

den tag feiert man sowieso nicht ;-)

was hast du denn zu bieten?

der link ist übrigens echt geil <cool2>

so long,
    beelow

• man muss einfach einwenig ein ar...... sein, dan bringtmans weiter.

bin auch wierder im scheiss seit samstag.. habe meine ex gesehen die ich immernoch liebe, die mir keine 2 chance gegeben hat... nur weil ein kolege von ihr nicht wollte dass wir zusammen sind.

sooo ein a.....!!!

Unser täglich Wheelie schenk uns Heut und vergib den Überholten wie auch wir vergeben den Überholenden. Und führe uns nicht ins Kiesbeet sondern ermögliche uns die Bestzeit, denn dein ist der Speed der Fun und die Sensation in Ewigkeit.....

• der wird nochmal zum best thread ever <cool2>

geniessen wirs noch einwenig uns zu verlieben und zu trennen...

---

• Zitat

Original von moonman
    PS: braucht noch jemand Valentinstaggeschenke? <fire> Hab mich frühzeitig drum gekümmert und jetzt war alles für'n Arsch <hurray>

anes romantik wucheend mit dä ex-fründin gah will mer ihre s gschänk scho lang gmacht hät <sabberlappen> :D

Einmal editiert, zuletzt von Jery ()

• sehe ich auch so.. wo ist da der genuss <cry>

Unser täglich Wheelie schenk uns Heut und vergib den Überholten wie auch wir vergeben den Überholenden. Und führe uns nicht ins Kiesbeet sondern ermögliche uns die Bestzeit, denn dein ist der Speed der Fun und die Sensation in Ewigkeit.....

• @streeti: nur mal so neugierdehalber, was durfte sie nicht?

dc2: das kenn ich, die ex zu sehen ist selten toll. ich bekomm dann immer so ein flaues gefühl im magen und bin dann ein paar stunden für nix mehr zu gebrauchen :(

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!