ich werd mir diese woche wohl mal was mieten für die ersten meter!
Car vs. Bike
-
-
Ich hatte erst kürzlich (ich glaube es war im MO) einen Bericht gelesen, wo sie eine Husqvarna testeten. Gehört jetzt zum Aprilia/ Piaggo- Konzern wenn ich das noch richtig im Kopf habe. Aber sonst wird es schwierig werden.
Obwohl auch die japanischen Hersteller 450er- 1Töpfer im programm haben, weiss ich allerdings nicht, ob die auch Strassenverkehrstauglich zu erwerben sind. -
-
-
ha hüt über 2 stunde z'oftringe im polo verbracht! sehr gueti beratig!
nieregurt 43.--
händschä 105.--
stiefel 140.--
hose mit protektore 275.-- (textil mit winterfuetter zum usenäh)
jacke mit protektore 340.-- (textil mit winterfuetter zum usenäh)
helm 299.-- (glasfaser! isch abegschriebe gsi und fasch dr einzig, wo richtig uf mi grind passt het! <rofl>)vo chopf bis fuess ichleidet bini und mit CHF 1200.-- no rächt günstig dervo cho! ha ca. 1500-2000 igrächnet gha...
lernfahruswis isch o im briefchaschte gsi hüt!
fäut nume no e töff!
-
Polo rockt
Bin dort (Horgen) vor ein paar Monaten auch ne Kollegin komplett einkleiden gegangen, die Beratung ist echt klasse!
Sollte schon länger mal dorthin um nen Rucksack postnen zu gehen... aber eben
-
Zitat
Original von Jones
ha hüt über 2 stunde z'oftringe im polo verbracht! sehr gueti beratig!nieregurt 43.--
händschä 105.--
stiefel 140.--
hose mit protektore 275.-- (textil mit winterfuetter zum usenäh)
jacke mit protektore 340.-- (textil mit winterfuetter zum usenäh)
helm 299.-- (glasfaser! isch abegschriebe gsi und fasch dr einzig, wo richtig uf mi grind passt het! <rofl>)vo chopf bis fuess ichleidet bini und mit CHF 1200.-- no rächt günstig dervo cho! ha ca. 1500-2000 igrächnet gha...
lernfahruswis isch o im briefchaschte gsi hüt!
fäut nume no e töff!
bitte denn au alege. rege mich immer wieder uf über die idiote uf bike mit churze hose und t-shirt. womöglich no mit 1 hand am lenker
-
Zitat
Original von domino2
bitte denn au alege. rege mich immer wieder uf über die idiote uf bike mit churze hose und t-shirt. womöglich no mit 1 hand am lenkerwas regsch di ab so lüt uf? isch mir doch schnuppe, wenn eine i de badhose umefahrt! isch ja sini hut, wo när uf dr strass chläbt und nid mini!
-
die meischte fo däre gattig nähmed iri bifahrer ohni schutzusrüschtrig uf de sozius, so à la "passiert scho nüt, legg ich ja au nöd a". meischtens ja nöd us böswilligkeit sondern wels eifach z'tumm sind. naja, wänn erwachsni hinedruf häsch isch ja na halbwägs akzeptabel so fo wäge eigeferantwortig, aber wär mit sonere haltig chind mitnimmt ghört gschteiniget! regt mi au jedes mal uf...
-
wär drufhockt, isch genauso säuber schuld das stimmt! hani o null mitleid! chinder, wie du scho gseit hesch, usgno...
edit: wenn itz aber nume schnäu vo däheim a see abefahrsch. säge mir alles dür d'stadt und max 30-40 km/h... da chönntsch ja mitem velo genausoguet uf d'schnurre flüge und derte hesch o nüt a, wo di schützt (abgseh evtl. vom helm)
-
so, hüt hani guet 200km mitere neue 600er hornet abgspuelt!
isch huere geil gsi!het mi grad agschisse, wieder ines outo z'hocke mit lahme 190ps!
-
Hey Jones
Hesch d Hornet kouft, probegfahre oder gmietet? Guät, 200km Probefahrt ...<rotaeye>
Töff fahrä isch äs ganz geils Hobby. Leider haut ou tüür.
-
Is schon so... mich gurkts auch immer an, wenn ich nach dem Töffahren wieder ins Auto steig, ist irgendwie so viel langsamer
-
hab sie gemietet!
naja... teuer... ist ansichtssache! ein auto als hobby ist imo deeeeeeeeeutlich teurer! anschaffung, unterhalt (?), tuning (brauchts beim töff nicht bzw deutlich weniger, läuft ja sonst schon genug! ) und nicht zu verachten: der spritverbrauch! (habe nach den gut 200km 8.5l getankt) -
im rännbetrieb schluckt mini fascht glichfill uf 100km <sabberlappen>...
isch aber scho so, im underhalt isch s'bike bi moderater fahrwiis nöd extrem tüür.
reife choschted pro satz gärn mal 700.- und chönd 10-20t km hebä. chönd aber au na 3t km abgfahre si <holy>. servicechöschte chömed uf de wartigsplan drufa. mini will all 6t km en service, en chline isch knapp 300 franke, en grosse chan scho mal 600.- choschte. aber ferchehrsabgabe sind ächt fernachlässigbar, bänzinferbruch im ferhältnis zude fahrleischtig au. und dänn chömed nume na die läschtige zäddel mit orangem izahligsschii fo dine kollege dezue -
Yep, wollt auch grad sagen... Reifenkosten nicht vergessen, das ist beim Töff schon so ne Sache... wie der Bubi sagt, die einen schaffens, über 10tkm mit einem Satz zu fahren, andere schaffen knapp 2-3tkm mit neuen Pellen
Und diese Zädel vo de Kollege.... tammisiech
-
naja... wenn ich zur arbeit fahre und zurück, wird der reifen nicht ruck zuck unten sein wie wenn ihr 3mal über einen pass hobelt!
was heisst hier zettel mit organgen EZ? töff bussen gehen wohl grundsätzlich ins ordentliche verfahren!
-
Naja, also meine Pnö sind auf der AB ratzfatz runter, wie bester Schweizer Käse
Wenn du halt hauptsächlich AB fährst, wirds wohl auch reifen geben, die dort sicher länger halten, von daher passt das schon
Hehe... jaja die lieben grünen
-
holsch der am beschte en zweikomponänte reife. isch zwar bitz tüürer, defür hebt er uf de laufflächi länger <thumbsup>. und wäns mal schnäller mues umd kurve ga isch de grip uf de flanke <sabberlappen>.
hehe, isch scho so, izahligsschii sind ganz ok mitem töff. es ufgebot wär weniger luschtig <nervous>... -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!