Online gamen?

• Mis noischte Game isch glaubs GranTurismo 2 uf PS1... :)

Das Mass der Dinge: 5-Zylinder und 4 Ringe!

Einmal editiert, zuletzt von AGGRO_ED9 ()

• Zitat

Original von AGGRO_ED9
    Mis noischte Game isch glaubs GranTurismo 2 uf PS1... :)

na dann, willkommen in der Zukunft... :D

• Zitat

Original von Hazuki
    <wave>
    Habe PGR3 und BFMC

isch das PGR3 dänn würkli z'empfehle? ich has no nie agluegt ebe... nur das PGR uf de xbox hät mer ebe nöd gfalle...

p.s. isch off-topic... schwizerdütsch = <sabberlappen>

• Zitat

Original von MasterV

isch das PGR3 dänn würkli z'empfehle? ich has no nie agluegt ebe... nur das PGR uf de xbox hät mer ebe nöd gfalle...

chasch mis ha füre 30er...

• Zitat

Original von Jones
    chasch mis ha füre 30er...

mir chönted au chli "gägesiitig uslehne"... ich han fast all bruuchbare games! du mir geben PGR3 und du dir uusuechen eini oder swai vo mir... ;)

• Zitat

Original von MasterV

Auso wen dr dr vorgänger nid gfaue het, gfaut dr s pgr3 äuä au nid. Wöu usser d grafik het sech nid föu gänderet. I finges no spassig, wobi i pgr2 vo de autos här besser gfunge ha (pazifik-klass).

• ich glaube ich hab mit dem titel ein bisschen falsch gelegen!

ich meine nur so spiele wie hattrick oder citykampf usw.

• Zitat

Original von Nusch
    ich meine nur so spiele wie hattrick oder citykampf usw.

was sind denn das für komische games? <rotaeye> citykampf.... <rofl>

PC wahrscheinlich...

• Zitat

Original von MasterV
    was sind denn das für komische games? <rotaeye> citykampf.... <rofl>

PC wahrscheinlich...

isch wahrschinlech vo de gliche wo hugo und autobahn-raser programmiert hei! <devil>

• Zitat

Original von Jones
    isch wahrschinlech vo de gliche wo hugo und autobahn-raser programmiert hei! <devil>

Hugo isch de HIT!!! <rofl> isch au immer im TV gloffe... <nono> <thumbsdown>

Nusch: söttsch nöd so billigi games game... <nono> <laughing>

• Zitat

Original von MasterV
    Nusch: söttsch nöd so billigi games game... <nono> <laughing>

haha die sind dä hammer!

und ich glaub ihr söttet nöd soooo viel game! <nono> <nono> <nono>

aber wenn mer scho dra sind! mach dänn mal äs mario cart bi mir dahei wenn dä dicki jery wieder vom wk chunt und ich evt. no da bin! mun nacher au grad wieder in chrieg!

• ich dachte hier gabs mal nen thread über hattrick.org... anyway, derjenige ders spielt, soll mich mal fordern, mein team: verhütungstheoretiker

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

<ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

• XboX369 CoD Modern Warfare <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen>

Die Ewigkeit dauert lange, besonders gegen Ende. <nono>

• Hallo Gamers,

also ich zock doch regelmässig. Meist Online auf PC. Vorwiegend Half-Life 2, Deathmatch und momentan auch sehr viel Team Fortress2. Das finde ich wirklich funny. <thumbsup> Ich liebe das Snipern. <mean>

Mein Name Online ist schmackoTypeR, <good>falls jemand auch diese Spiele zockt.

Cheers

• Zitat

Original von zesi
    XboX369 CoD Modern Warfare <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen>

lol genau, jetzt noch auskosten und geniessen bis es den auf dem PC erscheint, dann habe die XBöXler wieder keine Spass mehr.... hehehe

mfg LUG

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!