ZitatOriginal von fireandice85
gugsch du mal dini siite http://www."tubel"-connection.ch und den frögsch namal wer uf koks isch!
Oha wie schlagfertig.....
Sorry, dass ich so gemein bin, aber hatte grad nen schlechten Arbeitstag.
gugsch du mal dini siite http://www."tubel"-connection.ch und den frögsch namal wer uf koks isch!
Oha wie schlagfertig.....
Sorry, dass ich so gemein bin, aber hatte grad nen schlechten Arbeitstag.
Machsch ljuägscht für dich sälber... Ich känne scho lang...
habe meine prüfung 2 jahre bin vorher polo g40 gefahren. habe jeden sa gearbeitet um mir den ctr zu kaufen wenn du willst kannst du MEIN fahrzeug ausweis gerne sehen es steht weder leasing noch papis adresse. ok?
habe meine prüfung 2 jahre bin vorher polo g40 gefahren. habe jeden sa gearbeitet um mir den ctr zu kaufen wenn du willst kannst du MEIN fahrzeug ausweis gerne sehen es steht weder leasing noch papis adresse. ok?
Ah ich wusste genau das Fireandice kommt aus der VW Szene!!!
Wollte gestern schon nen dummen Spruch bringen...
Hab aber gedacht, neeeee kann ja sein dass der ganz okay ist...
Aber falsch gedacht... Du bist genau so ein typischer VW-Affe...
ouu äxcüsi, denn gseht natürli alles andersch uus. (Ironie?)
Musste grad merken, dass ich ja nur 7 Beiträge habe
Ich denke du solltest ein wenig netter sein. Gerade weil du wirklich neu hier bist. Das ich dich vorhin aufgezogen habe ist normal hier drin, ich hätte mitgelacht...
Aber naja -
Gruss
es isch hert schlimm, was für newbies ir letschte zyt derzuestosse...
ZitatOriginal von Jones
es isch hert schlimm, was für newbies ir letschte zyt derzuestosse...
jaja solche die mit schnupfen den humor verlieren....
priiis
ja ja chömed chli obe abe selber grossi chindischi kritike use la und selber möged ir nüt verträge die hani am liebschte! na ja wens falsch isch sich z verteidige denn tuets mer echt leid! und --->agro ed9<--- wenn du so über vw redsch selber aber kei erfahrig dämmit hesch und gmacht hesch trotzdem aber nachem auto en mensch ischezisch tuesch mer echt leid... ha glaub scho paar jahr vor dir mit honda ztue gha! na ja mi hend ja bi dem thema mit de blizchäschte agfange und nid mit du bisch scheisse und ich bi guet! findes eigentlech na recht schad das es paar da ine s gfühl hend si seged was bessers! na ja jedem das seine...
fireandice85
jedi marke het ehres klische, und du passisch mit dine üsserige perfekt dört dri.
Aber s hauptproblem isch das du do zöndisch wie en wältmeischter obwohl wohl niemmer persönlich kennsch.
Machs so wie die meischte newbies und lueg zerscht mal wie die verschedene lüt sech do im forum üssere und met sech lönd loh umgoh.
So wie du d lüt behandlisch , so wirsch au vo ihne behandlet.
(Git immer usnahme aber met dem lehrt mer umgoh)
Velecht merksch jo noh das vel zheftig dri gschosse bisch mit all dine üsserige.
Und nimm au nid alles ganz so ärnscht wies im erschte momänt öberechont wenn öppis gäg de lesisch und nimms mit humor.
wow, dass ich gleich so ne lawine ins rollen gebracht habe mit meinen satzzeichen.... wusste nicht dass das gleich so ausartet...
und noch was, was gesagt sein soll:
Zitat--->agro ed9<--- wenn du so über vw redsch selber aber kei erfahrig dämmit hesch
Er arbeitet auf VW soviel ich weiss, nur so von wegen keine ahnung
ZitatOriginal von Spark
und noch was, was gesagt sein soll:
Er arbeitet auf VW soviel ich weiss, nur so von wegen keine ahnung
Wenn das stimmt dann hat fireandice85 bööööööss 2.er gemacht
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!