Der Spiele Tread

• e nid unberächtigit frag! im setpris vo rockband isch ja mic, drum und guitar enthalte und das nume ca. 180.--

wenn ime musiklade es elektr. schlagzüg choufsch, choschtet das scho es mehrfachs... irgendwo muess ja gspart wärde! obwohl d'gitarre o sehr robuscht isch! mau langzyttests abwarte... <devil>

• Zitat

Original von Jones
    e nid unberächtigit frag! im setpris vo rockband isch ja mic, drum und guitar enthalte und das nume ca. 180.--

wenn ime musiklade es elektr. schlagzüg choufsch, choschtet das scho es mehrfachs... irgendwo muess ja gspart wärde! obwohl d'gitarre o sehr robuscht isch! mau langzyttests abwarte... <devil>

bischder ganz sicher dass im Set alles drin isch?

will i ha ghört dass mitem GH3 Guitar chasch Rockband spiele, heisst also dassi Gitarre schomol nöd bruch. chame denn au teili einzel chaufe, sprich game, drums, mic (goht da vo singstar?).

ok i wühr da schlagzüüg nöd miteme elektrische vergliche...i denk da vo rockband isch schoe einiges eifacher, mue jo kei tön erzüge, sondern nur erkenne öb gschlage wird oder nöd.

• sicher bruchsch gitarre vo guitar hero... wiä wetsch dä sust bass und gitarre glichzitig spiele??? <luke> <luke>

Mich wür mal intressiärä was das füre schwirigkeitsstufe isch bi dem wo sini drums gflickt het <amkopfkratz>

Sex, Drugs and Faschos überRoll.....

Einmal editiert, zuletzt von toxic ()

• Zitat

Original von toxic
    sicher bruchsch gitarre vo guitar hero... wiä wetsch dä sust bass und gitarre glichzitig spiele???

jo het gheisse seged ali instrument debie, da wäred leadgitarre (so wie GH3), denn bassgitarre, drums und mic...

do bruchsch also nix GH3 Guitar wenn würklich alles debie isch.

und glichziitig spiele got eh nöd elai :p

• so wiä ich informiärt bin isch nur 1 gitarre, 1 drum und 1 mic <cool2>

• Zitat

Original von toxic
    so wiä ich informiärt bin isch nur 1 gitarre, 1 drum und 1 mic <cool2>

ja isch aller derbi.
    im vid isch expert gsi. het me doch gseh nid? <amkopfkratz>

• ha gester ds COD4 übercho... online isch ja de hammer <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen> Aber dgegner sind verdammt stark, hoffe han au bald chlei besseri waffe :(

• Zitat

Original von toxic
    ha gester ds COD4 übercho... online isch ja de hammer <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen> Aber dgegner sind verdammt stark, hoffe han au bald chlei besseri waffe :(

ist eines meiner lieblingsspiele geworden, einfach nur <sabberlappen>

• am anfang ist es schwer..aber mit der Zeit bekommt man es in den Griff...die beste Waffe hast du ja schon von anfang an...
    Hardcore Modus <sabberlappen>

• weiss jemand was es mich kosten würde das game rockband von amerika inportieren zu lassen, also mit versand, zoll usw.

• Zitat

Original von toxic
    weiss jemand was es mich kosten würde das game rockband von amerika inportieren zu lassen, also mit versand, zoll usw.

eine US xbox brauchst du dann auch! kann den kollegen mal fragen, was er alles in allem bezahlt hat! sicher um die 1000.--

• Hatte heute endlich die sehnlichst erwartete Post im Briefkasten... in die Wohnung, ausgepackt... da ist es....

Zelda, Ocarina of time <sabberlappen> <sabberlappen> ;)

Da hatte der Vorbesitzer doch tatsächlich seinen Spielstand drauf gelassen, dank dem ich grad noch mal so kurz zum Endboss konnte... und ich kriegte gleich wieder Gänsehaut, wie vor X Jahren.... <rotaeye>

• ich bekomme nächstens die Indiana Jones Adventures...das wird der Hammer...vor X Jahren auf dem Amiga gezockt und jetzt nochmals... <love>

• N64 natürlisch... demfall kennsches nöd hä??? du Kultur-Banause!

• Zitat

Original von CHefe
    N64 natürlisch... demfall kennsches nöd hä??? du Kultur-Banause!

trottel! i has ufem n64 gha, gliebt und düregspielt.
    und i ha's o ufem game cube! :D :D :D

• Indiana Jones, Monkey Island, Dott... <sabberlappen>
    Dspielsammlig verlore ha und kei neui me chöne chaufe <cry>

Entlich wiedermol mitem Turok chöne go jage, und uf dä Valentins Tag devil Maycry übercho <good>

MFG hosti

• Jones i meine PS3 version nöd Xbox....

• Zitat

Original von toxic
    Jones i meine PS3 version nöd Xbox....

dann kostets noch mehr! ps3 rockband ist ja nicht codefree oder? also bräuchtest du eine us ps3 sowie rockband!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!