Der Spiele Tread
-
-
Schweizer Bergrennen?
-
der klausenpass
-
Neee hat aber ne gewisse Ähnlichkeit vom Lukmanier Bin gespannt wie die Grafik dann effektiv beim Spiel rüberkommt.
-
-
Zitat
mitem f430 dür london!
gseht super us, insofern me das a däm mickrige videobildli cha beurteile! aber realistisch betrachtet gseht me nid würklech e ungerschied zume pgr4! cockpit etc etc gseht dert genauso geil us!
bi de gspannt, wie's ufem TV usgseht! -
will jemand mein assassins creed kaufen?
-
Fürn PC? Du musst dich ein wenig präzisieren, wenn du hier etwas verkaufen willst....
-
Zitat
Original von Tee
will jemand mein assassins creed kaufen?360er? füre 40er nimmis! (kollegepris )
-
PS3? füre 40er nimmis! (kollegepris <holy>)
-
-
50 franke hass-priis für zürcher
für die andere 49.50isch für d'ps dürüüü
-
GT5 Prologue Japan vers. isch bstellt und vorussichtlich am fritig bi mir
-
also, wer will das assassins creed für die ps3 für 40 franken?
-
Zitat
Original von Tee
also, wer will das assassins creed für die ps3 für 40 franken?gib mal her.
aber nur wenns no tuet
-
habs vor ein paar tagen zu ende gespielt, tuet also no
-
hey hat einer von euch schon was vom "Ferrari Challenge" gehört und wie das sein soll? Soweit ich weis solls wohl realistisch werden und am 14.3. in die Läden kommen aber kann ja sein das jemand von euhc schon ma ne demo oder so gezoggt hat u genaueres weis.
-
Tee: was hesch susch nu so fer games durchgspilt? *g* ich hengi nu z'uncharted. assasins creed häni leider scho sälber köift fer 100 stutz. aber da bini nu es wili derhinner :-) bi gat in akon und mües nacher nu nach israel espar gah abmurzgu hehe
aber ich find das game im fall hüeru geil zum spilu ..
-
d'grafik und so isch scho kuhl
viel spass wenn de ufm schiff muesch go kille, für de hani öppe 5 versüech brucht bisi gschnallt han um wases gaht^^ -
Zitat
Original von Tee
d'grafik und so isch scho kuhl
viel spass wenn de ufm schiff muesch go kille, für de hani öppe 5 versüech brucht bisi gschnallt han um wases gaht^^gopfertami, muesch nur vor dr mission flagge go sueche und im verbigang aui wache abmurkse. ha ke einzige gägner gha, nur dä dünz ufm schiff
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!