He he, PSP in schwarz und weiss ist nichts besonderes... Der von meiner Freundin ist Pink
Der Spiele Tread
-
-
oke los Konsolen-battle
ich hab
NES
SNES
N64
Gamecube
WiiGameboy Classic
Gameboy Micro
Nintendo DS litePS 1
PS 2
PS 3PSP white
PSP slim&lite black mit tvoutXbox
Xbox 360Sega Dreamcast
So wären dann alle
Hat sich alles im Verlauf der Jahre angesammelt. -
philips 7000
atari 2600
atari 7800
Sega master system
Sega Game Gear
Sega Dreamcast
NES
SNES
N64
PS1
PS2Glaube ein paar hab ich noch vergessen...hab da ein bischen die übersicht verloren...
-
i ha mis aute züg äbe verchouft! bruches sowieso nüme... snes, ps1, n64, mega drive... alles verchouft... brucht nume platz wie blöd! dr dr DS hani o wieder wäggäh... isch o nume umegläge!
-
für so was hab ich immer Platz...mach ne Liste Jones..das ist ein Konsolen battle...
-
Ich schmeiss so etwas nie weg...kann ja im keller warten bis ich widermal lust auf ne runde mariokart habe. emulatoren hasse ich..ist nicht das gleiche..
-
Na ja, ich kann da nicht so gut mithalten:
- Atari 2600 oder 2800
- NES
- DS
- PSP
- 2x PS1
- PS2
- Wii
- XBOX360Und ich hab noch nen seeeeeeeeeehr alten PC... den Commodore 16
-
es geht nicht mal primär um den platz. ist imo einfach sinnlos, wenn ich eh weiss, dass ich es nie mehr spiele!
also aktuell hab ich noch folgendes zuhause:
2 x XBOX 360
1 x pstwo multinorm (defekt, muss mal in die reparatur)
1 x Dreamcast multinorm
1 x PSP
1 x Game Cube us/jpdann liegen noch einige recht wertvolle PS1 RPGs rum (us versionen). darum müsste ich eben die pstwo reparieren lassen...
als grosse Sammlung würde ich das also nicht bezeichnen!
-
He han ds guitarhero kauft
Scheiss uf warcraft guitar hero rockt -
Zitat
Original von toxic
He han ds guitarhero kauft
Scheiss uf warcraft guitar hero rocktund wie findest du's?
Schwierigkeitsgrad?
-
guitar hero
-
themawechsel:
het öpär mass effect?
ha's vorgeschter z'nacht dürezockt! mit rächt viu sidequests hani 22 std brucht! es isch aber o i 10 stund machbar. vorallem bim 2. versucht mitem charakter, wo scho huere starch isch!
grafik isch
okay... es louft nid immer ganz flüssig aber füres RPG isch das nid sooo wichtig! d'ufmachtig isch genial! chani jedem empfähle! -
dämfau lohnt sech e chouft? bi di ganz zyt am hin und här überlege obis mir söu bsteue..
EDIT: isch bsteut!
-
Zitat
Original von OneVtec
dämfau lohnt sech e chouft? bi di ganz zyt am hin und här überlege obis mir söu bsteue..total! mass effect = le p0rn!
mis verchoufi aber nid! spieles sicher no einisch düre! -
Zitat
Original von OneVtec
dämfau lohnt sech e chouft? bi di ganz zyt am hin und här überlege obis mir söu bsteue..EDIT: isch bsteut!
Isch super-Entscheidig dases bestellt hesch... Atmosphärisch würklech super.
Mass Effect
Han jetzt grad 2i rundi ahgfange.
Guitar Hero =
-
bstelle? wieso chaufed ihr eu da zeugs nöd eifach
-
Zitat
Original von hosti
bstelle? wieso chaufed ihr eu da zeugs nöd eifachwiu's cooler isch bim gameshop z'bstelle als im migros choufe!
-
in meinem "Dorf" kann man leider keine Games kaufen...und da müsste ich ja ins "ausland" fahren...darum bestelle ich auch lieber Online...obwohl ich jetzt schon x Tage auf modern warfare warte....
-
Zitat
Original von acura
in meinem "Dorf" kann man leider keine Games kaufen...und da müsste ich ja ins "ausland" fahren...darum bestelle ich auch lieber Online...obwohl ich jetzt schon x Tage auf modern warfare warte....wo hesch bstellt? bi http://www.wog.ch hesches immer am nächste tag, wenn vor 16.00 bstellsch!
ussert natürlech, es isch nid an lager! -
wirth ich finds einfach nur genial Hab auf einfach mal die karriere durchgemacht jedoch noch nicht alle lieder, bei dem von slayer frag ich mich echt wie ich das schaffen soll... Momentan bin ich in dir Karriere stufe mittel bei level 4 das konzert in london brauche nurnoch 1 songs aber momentan hab ich ein wenig mühe
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!