i ha sit hüt e zwöiti 360er!
aber eini isch eh geng ir reparatur!
aber eini isch eh geng ir reparatur!
ZitatOriginal von Jones
häsch wegedem meh Lego?
Will 360 i de reparatur isch, häsch der numal eini kauft?
ha mau 3 ps2 gha!
ha e guete tusch chönne mache! ha ke zwöiti chouft!
Hoi widermal
Hät öpper s Mario Galaxy scho zockt? Isches die lobende wort i jedem heftli wert? Beat häsches sicher scho
En grund ha de Wii z chaufe oder de Beat mal wider z bsueche
hab mir wiedermal was gegönnt und ein "altes" Spiel gekauft, hab ja nur die PS2
God of War II: mega spassig, die ersten 30 min schon, aber ihr werdet das spiel ja bestimmt schon lange kennen
hab noch gesehen, dass Call of Duty 3 ziemlich billig ist 30 eier, war dieses auch schon ein sehr gutes Spiel, so wie jetzt CoD4?
ZitatOriginal von MasterV
En grund ha de Wii z chaufe oder de Beat mal wider z bsueche
i ha sit geschter ke Wii meh! (derfür zwe 360er )
gemäss mine kollege isches hammer! mi interessierts nid würklech. mi Wii isch total verstoubt gsi!
hesch di mau für paar minute chönne vom WoW löse, dass hie postisch?
ZitatOriginal von goempi
hab noch gesehen, dass Call of Duty 3 ziemlich billig ist 30 eier, war dieses auch schon ein sehr gutes Spiel, so wie jetzt CoD4?
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932965.asp?q=cod
CoD4 het im schnitt ca. 95% (was nid heisst, das 83 % schlächt wär)
Ha jetzt the Darkness duresgspielt
guets Spiel
Ich warte eigtl nur auf Army of Two, andere kommende Spiele (ok Halo 3 sollt ich mal noch kaufen) machen mich nicht wirklich an...
Hoffe das hat dann was GoW-mässiges, auf jedenfall siehts echt hot aus was ich bis jetzt gesehen hab
GOW2! :wixer:
für die GoW-Fans, wer's noch nicht kennt:
Eines der geilsten Spiele, die ich kenne: Devil May Cry 1 + 3
sind halt einfach schon ziemlich alt
also DMC und GoW chame itz auso würklech nid vergliche!
zudem het DMC e kameraprogrammierig diräkt us dr höll!
einzig d'atmosphäre vom game isch geil!
Hat jemand schon das Pro Street? Gibt es dort auch so ein Gameplay wo man frei rumfahren kann?
hab das demo gespielt! nix frei rumfahren!
ZitatOriginal von CRX-VTEC
Hat jemand schon das Pro Street? Gibt es dort auch so ein Gameplay wo man frei rumfahren kann?
Ich hab das Pro Street seit gestern abend, und bin absolut positiv davon überrascht! Der Drift-Modus find ich einwenig komisch. Alles in allem ein sehr gutes Game, guter Zeitvertrieb bis GT5 rauskommt!
Evo X
Skyline GT-R
ZitatOriginal von Jones
zudem het DMC e kameraprogrammierig diräkt us dr höll!
ZitatOriginal von MasterV
findsch nid? oder warum
dante =
kamera =
ZitatOriginal von Jones
findsch nid? oder warum
dante =
kamera =
also finde das man die Kamera überhaut steuern kann sehr angenehm bein GoW2 gibt's da ja gar keine möglichkeit, finde das eher mühsam, so betref. Verstecke finden und so
Die meisten hier meinen mit Gow das Spiel "Gears of War" für die 360 anstatt God of War.
ZitatOriginal von cruzito
Die meisten hier meinen mit Gow das Spiel "Gears of War" für die 360 anstatt God of War.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!