Der Spiele Tread

• Zitat

Original von OneVtec
    ha da e ganz guete bricht gfunge ka wosi schribe dases umfanglech und grafisch viu mächtiger isch aus GOW.

ha itz dr realtime-grafik trailer gseh! es chunnt nid asatzwis a das video ane vor E3 im 2005, wo vorgrenderet isch gsi! e witz!
    es chunnt miner meinig nach o dütlech nid a gears of war ane! grad die wischiwaschi texture störe doch sehr im verglich! das wird aber äuä immer es handicap vor ps3 si wägem z'chline arbeitsspicher! da het sony eifach e bock gschosse! <grmpf>

edit: itz hani grad dr highres trailer gseh und derte faue die schlächte texture no meh uf! ke verglich zu gears of war!

aber einige sony-gläubiger wird das egal si, wiu's ja d'OMG PS3 isch und nid d'farkbox360! <devil>

Einmal editiert, zuletzt von Jones ()

• i cha us verpixlete youtube videos ke grafikqualität beurteile! du? <rotaeye>
    i ha dr highdef trailer agluegt und dä gseht zwar guet us aber äbe grad d'texture gseh rächt billig bzw. unscharf us!

i bi dr letscht, wo sinnlos uf andere konsole umehackt! schliesslech wirdi schlussändlech eh jedi choufe! isch bisher immer so gsi!

es geit eifach da drum, dass viu 0815gamer immer z'gfüehl hei, d'ps3 bieti nomau dütlech meh als e 360er und darum würdi sich z'warte und dr dopplet pris lohne! und das isch äbe nid ganz wahr! ;)

dr besser grafikchip wird mitem z'chline grafikspicher äbe wieder starch kastriert! :(

• Bin seit paar Tagen am Transformers game... <thumbsup><thumbsup><thumbsup>

Einfach kult und gooooil! Kann nur weiterempfehlen!

Gruss Nico

• ha hüt mau gt5 HD ufeme flat im mediamarkt gspielt!

het mi grafisch nid grad vom hocker ghoue! het rächts kanteflimmere a de outos, wenn usseasicht fahrsch und o bide hingergründ gseht me's rächt guet! hätt eigentlech so öpis vor ps3 nid erwartet... :(

spielbarkeit wie gehabt sehr guet! aues andere wär pinlech gsi!

• Resident Evil 4 Wii Edition <thumbsup> <thumbsup> <thumbsup> <sabberlappen> <sabberlappen>
    Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii) <thumbsup> <thumbsup> <sabberlappen>

Hammer!! Mit dr Wii Stürig machts eifach mau grad dopplet Spass!

Forza 2 isch immerno dr Gott vo de Rennsimulatione.
    Macht Spass ohne Ende.

Jones

Mau zäme es renne fahre?

• Zitat

Original von OneVtec
    Resident Evil 4 Wii Edition <thumbsup> <thumbsup> <thumbsup> <sabberlappen> <sabberlappen>

hani ufem cube scho ca. 5-7 mau düregspielt... macht für mi nume wäg dr wii-stüürig ke sinn zum choufe...

Zitat

Original von OneVtec
    Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii) <thumbsup> <thumbsup> <sabberlappen>

sötti o ändlech mau witerspiele... <holy>

Zitat

Original von OneVtec

Jones

Mau zäme es renne fahre?

es forza? chömer scho mache! ha's zwar irgendwie chli gseh langsam. isch sit 2-3 wuche nüm im loufwärk gsi (sit i guitar hero 2 chouft ha)

• Zitat

Original von OneVtec

Jones

Mau zäme es renne fahre?

Zitat

es forza?

nei uf dä strass! altstette - wollishofe <rofl>

Jones: wie findest du das gameplay vom GT5 in vergleich zum Forza?

Einmal editiert, zuletzt von Jery ()

• jep es forza..

has gester nach ou ca. 2wuche forza (final fantasy 3 DS) widermau ineta und bi grad wider agsteckt gsi. schick dr de mau e iladig weni gse dasde online bisch.

@ jery

Ich verlasse mich auf die GTHD Demo noch nicht---> 1 Strecke / wenig Autos / Keine Feineinstellungen möglich

Forza ist der Hammer---> Speilspass <sabberlappen> Grafik <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen> Schadenmodel <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen> Autos und Stecken <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen>

• Will auch mitspielen :(

XBL-Tag: ulcamel <wave>

Autorennen sind ein Kult der Raserei, ein Spiel mit dem Tod, der Circus Maximus der Neuzeit
    Franziska Teuscher (Grüne/BE)

<luke>

• Zitat

Original von Jery

Jones: wie findest du das gameplay vom GT5 in vergleich zum Forza?

musste mich grad etwas dran gewöhnen. am anfang fand ich's schlecht! dann hab ich die dämliche fahrhlife abgestellt und es wurde besser! imo reichts aber nicht an forza heran vom handling her! aber "1 auto im demo gefahren" VS "ca. 8320948092834092384o autos mit allen verschiedenen tuningeinstellungen in der vollversion bis zum erbrechen gefahren" ist kein fairer vergleich! :D

der punkt ist der: früher konnte sich GT immer im handling von der konkurrenz absetzen! dies schafft es imo jetzt nicht mehr! und da es grafisch auch nicht mehr bietet (treppeneffekte/geflimmer), keine schadensmodell, kein optisches tuning, wirds dann langsam mal eng für GT!

Einmal editiert, zuletzt von Jones ()

• also der GT5 Trailer läst eignetlich nicht zu wünschen übrig :) Gut, ist ein Video und nicht das Gameplay, aber wie geil ist denn das !!!

Trailer

• replays hei scho immer guet / besser usgseh!

muess mi aber korrigiere vo obe!

bi natürlech so dumm gsi und ha GT4 HD mit GT5 verwächslet! *schäm* <holy>

GT5 wird sicher besser usgseh! wär o total e schand, wenn's nid so wär!

i rächne dermit, dass GT5 ca. glich bis liecht besser wie Forza2 wird usgseh!
    aber äbe: kes schadensmodell, kener optischi tuningmüglechkeite... KI wird sech no zeige... das isch für mi schmärzhafter, als wenn d'grafik sech nid sooo cha vom aktuelle primus absetze!

• Shot at 2007-08-10

Shot at 2007-08-10

Shot at 2007-08-10

Shot at 2007-08-10

Chli forza driftaction vo vori.... :D

• Holà

wollte mal kurz fragen, was würdet ihr einer nahezu 50-jährigen Frau raten, welche Konsole zu kaufen, für ihren 11 jahre alten Sohn??

Gewalt und Ballerspiele darf er keine haben und er hat selber am meisten freude an Rennspielen?

Ich persönlich hab ihr zuerst zu einer Wii geraten (pädagogischer Wert/Familienfreundlich) danach viel mir ein, dass diese wahrscheinlich nicht so geeignet ist für Renn-Simulationen, ausser man kauft noch ein Lenkrad dazu (falls es dieses überhaupt gibt <amkopfkratz>)
    Danach sind wir auf die XBÖX360 gekommen, da ich ihr vom ersten Modell der PS3 und vom aktuellen Preis abgeraten habe und hier alle vom Forza2 schwärmen

was meint ihr, schnelle antworten sind willkommen, sie wollte diese heute mal bestellen? THX

MfGömpi

• wii wär grundsätzlich okay für einen 11 jährigen. nur gibts da kaum gute games! renngames schon gar nicht!

ps3: zu teuer, bietet nichts, was xbox360 nicht auch bietet, abgesehen vielleicht von der nicht ständig kaputten hardware! <rofl>

xbox360: grosses angebot an rennspielen (fun und sim), gutes preis/leistungsverhältnis, leider oft von defekten geplagt (man hat jedoch 3 jahre garantie)

wie wär's mit einer ps2? kostet wenig, gibt tausende games und sie geht nicht kaputt! zudem muss ein 11 jähriger ja nicht das neuste vom neusten haben!

• wär auch mein tipp gewesen, die ps2 ist immer noch heiss! gibt massenweise gute games, auch occassion zu super preisen....

It's a jungle out there
    Disorder and confusion everywhere
    No one seems to care

• ps2 ist sehr günstig und gibt echt genug auswahl an games..

kinderfreundlich? wenige gewaltspiele (die gibts doch für jede konsole von fight games bis ego shooter) aber die soll dem jungen ne "NES" kaufen ;)

---

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!