ZitatOriginal von toxic
Also ich wür mal sägä, plasma wür i nur Panasonic chaufe, diä hend eifach am meiste erfahrig uf dem gebiät.
naja... pioneer isch nummer 1 ufem markt!
panasonic = nr. 2
(alles uf plasma bezoge)
ZitatOriginal von toxic
Also ich wür mal sägä, plasma wür i nur Panasonic chaufe, diä hend eifach am meiste erfahrig uf dem gebiät.
naja... pioneer isch nummer 1 ufem markt!
panasonic = nr. 2
(alles uf plasma bezoge)
Jup, aber Pioneer Full-HD chasch nöd zahle..
Ich werd mir de hole..
Panasonic TH-42PZ70EA
42", Plasma, Full HD, 1080p, angeblich auch 24p, gemäss Panasonic-Siite, für 2150~.--...
Leider het netto24 als Lieferagab "über 1 Woche".. Naja, susch bstell ich susch irgendwo, wos schneller got.. will en eifach no vor de Wiehnacht..
angeblich!
Wenn damit 24p gemeint ist, dann sicher..
480 i/p (60Hz), 576 i/p (50Hz), 720p (50/60Hz), 1080i (50/60Hz), 1080p (24/50/60Hz)
ZitatOriginal von spyker
480 i/p (60Hz), 576 i/p (50Hz), 720p (50/60Hz), 1080i (50/60Hz), 1080p (24/50/60Hz)
naja... in 24hz wird er's kaum abspielen. das wäre viel zu wenig bilder pro sekunde! und bei 50 oder 60 hz brauchts beide male eine anpassung (pull down)
korrekt müsste er es in einem vielfachen von 24 wiedergeben (48, 72 oder 96 hz)
das ganze wird jedoch sowieso überbewertet! einigen fällt das gar nicht auf!
am besten vor ort eine bluray anschauen und sich darauf achten, ob man bei den heiklen szenen etwas bemerkt...
Naja eben.. mir egal.. auch wenn er das nicht könnte.. ich nehm ihn eh..
Netto24 hat seit gestern nicht geantwortet.. hat jemand ebenfalls "negative" Erfahrungen in Sachen Kommunikation gehabt mit denen?
Sonst bestell ich bei BestPrice Audio Video..
Kommunikationsprobleme.... nein
Überweisungsprobleme....... ja und wie
bei mir lief alles bestens!
Tja Pech..
Ich bin nur nicht mehr ganz sicher.. auf der panasonic.ch Seite heisst das Ding
TH-42PZ70EA
Bei Toppreise heisst er TH-42PZ70E.. und ca. 50% der Händler nennen ihn TH-42PZ70E, und die andere Hälfte TH-42PZ70EA..
isch z'gliche! isch witer vorne schomau gfragt worde!
i ha th-42px70e bstellt und ea becho! wayne?
die verschiedene usfüehrige (usstattig anz. aschlüss etc) wärde mit 7, 70 oder 700 unterschiede und d'modell mit X bzw. Z...
also x7, x70 oder x700 bzw. z7, z70 bzw. z700!
THX..
Isch bsteut.. Sobald er chunt wirde ich mir denn s'PS3-XMAS-Special vom Mediamarkt no hole.. Starter-Pack, 2 Games, 2 Controller, 60GB inkl. BluRay-Pirates of the Caribb.....
Ich viel freud..
spyker
ZitatAlles anzeigenOriginal von spyker
THX..
Isch bsteut.. Sobald er chunt wirde ich mir denn s'PS3-XMAS-Special vom Mediamarkt no hole.. Starter-Pack, 2 Games, 2 Controller, 60GB inkl. BluRay-Pirates of the Caribb.....
Ich viel freud..
spyker
starter kit. das isch doch das mit zwei 1-player games derzue und 2 pads, wo när glich nume 1 dervo chasch bruche oder?
freu di! HD GAMING
Hab mir nur auch gerad nen neuen TV mit HomeCinema bestellt.
Bilder und Erfahrungsbericht folgt
Hier in den USA haben wir nen 42" (nehm ich mal an) Sony Bravia, mit HD etc... NFL Football in HD ist der Hammer
HD Fernseh luäge.. Do ich nur Kabel ha, wird das wohl no ewig dure.. und extra en Sat montiere.. weiss nöd..
Home Cinema chunt denn vielleicht au irgendwenn.. aber wenni Kino-Feeling will, gangi eher is Kino..
ZitatOriginal von spyker
aber wenni Kino-Feeling will, gangi eher is Kino..
grad im kino, wo d'bildqualität nid annähernd a HD-DVD/Bluray anechunnt!
okay... z'FEELING isch dennoch guet wäg dr grössi vom screen und dr enorme lutsterchi, wo jede nachbar derzue bringe würd, 117 azlüte!
Ja das Feeling und der Bass halt..
Wot jo nöd dass DU plötzli vor de Tür schteisch zmitzt ir Nacht..
wenn e ballerfilm luegsch chunnt grad z'überfallkommando
Und nocher no de Horacio..
So.... BTT..
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!