Netto24 boom???
OT: Brauche Beratung Plasma LCD!
-
-
i wott provision!
-
Zitat
Original von Jones
i wott provision!Ihr hättet gschider e sammelbstellig gmacht...hets no rabatt geh!
De Chefe hätt sich wahrschilich au de glich pana inezoge
-
ja stimmt wär sicher numal günstiger cho, aber mite lieferig hets evt. problem geh. für diä wo nuch es homesystem sueched wo ned allzu tür isch und trotzdem geil tönd 550er vo pana chan i nur wieterempfehle, chasch es mitm optical mite PS3/Xbox und mitm chinch mitm plasma verbinde dänn hesch alles über all boxe und en usb stick het au nu
-
email geschrieben ob geld nicht gekommen sei.... nö wir haben nix erhalten.
Laut aussage Bank sei es aber überwiesen(wie schreibt man den überwiesen? <amkopfkratz>) -
du hast ja bestimmt eine quitung oder bestätigung deiner bank das du das geld eingezahlt hast. Scan sie ein und schicke sie an netto24 oder schicke ein fax...
-
Internetbanking, hab ihnen jetzt den Onlineauszug zugeschickt.... sehr uncool sowas
-
ja hätt ich jetzt nicht erwartet bei denen, bei mir gings so extrem schnell. Aber irgend eine bestätigung bekommst du doch auch beim ebankin???
-
vielleicht hat's auch die bank verschlampt! und wie gesagt: bank-post ist manchmal etwas mühsam! warte seit über einer woche auf eine überweisung, die der kollege laut seiner aussage schon längst gemacht hat!
-
Bank angerufen... sie haben es schon am montag überwiesen.
Böse Mail an Netto24 geschrieben.... 10min später kam zurück " Oh das geld ist doch eingegangen. Wir schicken ihnen die Ware heute zu"
-
Han jetzte au de TH-42PX70E bi netto24 bstellt!
Du Jones wie isch das mit de Provison?
Ahja, wie lang isch gange bist das PDF cho isch mit de Bankahgabe wege de überwiisig?
Ich wird de Plasma aber per VGA von de XBox spiise, isch zwar nöd digital, aber uf 1,5m weg isch mers wichtiger dasi de Plasma direkt mit siinere native Uflösig vo 1024x768 chan ahschtüüre. Sötti sbesser Bild gäh als über HDMI...
Gruess Micha
-
ha di schissi au bstellt. danke Jones!
-
PDF solltest du am nächsten Tag kriegen
-
chan eu allne nur gratuliärä zu dem chaufentscheid... de plasma isch zwar min soziale untergang, will diä ganz zit wo ich mini auge mit mim röhremonster kränkt ha mues i ja jetzt ufm plasma nahhole
-
Zitat
Original von poolk
Han jetzte au de TH-42PX70E bi netto24 bstellt!Du Jones wie isch das mit de Provison?
Ahja, wie lang isch gange bist das PDF cho isch mit de Bankahgabe wege de überwiisig?
Ich wird de Plasma aber per VGA von de XBox spiise, isch zwar nöd digital, aber uf 1,5m weg isch mers wichtiger dasi de Plasma direkt mit siinere native Uflösig vo 1024x768 chan ahschtüüre. Sötti sbesser Bild gäh als über HDMI...
Gruess Micha
:laul: jede chouft dr glich! i verrecke!
guet wär's gsi, wenni euch gseit hätt, er sig super derbi wär er scheisse gsi!
het dini box hdmi? meinsch nid component?
weiss nid, ob's e sichtbare vorteil bringt, wenn mit 1024*768 statt mit 720p derhärchunnsch! ob itz d'box oder dr plasma skaliert, isch schlussändlech äuä egal! (evtl. macht's dr tv sogar besser als d'box!)cha's ja mau teschte, ha gnue kabel!
-
ich han ps3 übers hdmi aghängt... chan i nur wieterempfehle gseht anderst geil us
-
Zitat
Original von toxic
ich han ps3 übers hdmi aghängt... chan i nur wieterempfehle gseht anderst geil uslogisch gseht's guet us! aber ob's würklech sichtbar besser als component isch, isch die anderi frag! d'ungerschiede si minim!
-
ja aber nur scho ds wüsse das i über hdmi game stellt mich fröhlich i
-
Meh guet isch ja das d'XBox nüt muess skaliere uf VGA usgab... Isch wie mit PC wird, grad so berechnet (isch gseit worde)... Isch so meh besser.
Ich tue probiere, und wenn nöd stimmt tuets mer voll sorry...
Guet Nacht
Gruess Micha
-
Zitat
Original von poolk
Meh guet isch ja das d'XBox nüt muess skaliere uf VGA usgab... Isch wie mit PC wird, grad so berechnet (isch gseit worde)... Isch so meh besser.ja aber wenn d'box 1024*768 usgit, HET sie's ja scho skaliert, wiu z'game ursprünglech in 1280*720 programmiert isch!
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!