Ich zieh mer glaubs de PANASONIC TH-42PV7F... isch chli günschtiger au 2x HDMI und genau sgliiche Panel...
Merci Jones.
Weiss übrigens öppert was "HDAVI 2" isch?
Gruess Micha
Ich zieh mer glaubs de PANASONIC TH-42PV7F... isch chli günschtiger au 2x HDMI und genau sgliiche Panel...
Merci Jones.
Weiss übrigens öppert was "HDAVI 2" isch?
Gruess Micha
ZitatAlles anzeigenOriginal von wirth
ich glaube die Qualität von verschiedenen Geräten kann ein "normaler Verbraucher" eh nicht unterscheiden.
Darum würd ich auf folgendes gucken:
Full HD
Mehr als 1x HDMI Eingang (ausser man hat nen Receiver)
Dolby Surround Ausgang
Der Rest ist dann eh Spielerei.
Bei dem Preis (1000.- günstiger) würd ich zuschlagen.
OK ich hab nur Sony Zeugs zuhause, hab seit eh und je Sony und war immer alles gut. Vorallem kann ich so z.B mit einer Fernbedienung alles ausschalten und so lustiges Zeug
das wichtigste: Beamer, Leinwand und PS3 sind da aber nicht drauf
Mit dä glotze wo dä fründin ghört prahle
Frage,
Wieso heisst auf http://www.ehawk.ch/index.php?…_Panasonic-Plasma-TV.html
der Panasonic TH-42PX70E --->
TH-42PX70EA
Gibts da einen unterschied?
Hmmmm... uf dä panasonic site gits nur dä TH-42PX70EA aber date sind genau glich wiä vum TH-42PX70E... Ich wür eh nüt bim ehawk bstelle bim netto24 hesch dliferkoste gad inklusive und isch günstiger als bim ehawk uni liferkoste
i ha bi netto24 e TH-42PX70E bstellt und e TH-42PX70EA glieferet becho! isch z'gliche!
netto24 isch lieferig sogar günstiger als abholig! nume dr dümmscht, würd das ding ga abhole!
Ja voll... has am afang au welä go abhole mitm lkw will e immer ufde achs bin, däna han i gseh dases mir nu wür türer cho als liefere wiälang isch bi dir gange bis es cho isch???
ZitatOriginal von toxic
Ja voll... has am afang au welä go abhole mitm lkw will e immer ufde achs bin, däna han i gseh dases mir nu wür türer cho als lieferewiälang isch bi dir gange bis es cho isch???
mäntig izahlt (online). donnschtig wär lieferig gsi. da ig nid bi ume gsi (sie lüte vorhär a zum termin abmache) isch fritig glieferet worde!
Hab meinen Pana jetzt auch bestellt kanns kaum erwarten bis das ding hier ist, habe per nachname bestellt, kostet einwenig mehr dafür gehts schneller
Ach ja und das soroundsystem ist ebenfalls von Pana
werde meine meinung dann posten
geht schneller? wie viel den etwa?
Anschienend nur 2 täg nach uftragsigang
I ha bstellig ja am suntig abig ca. halb 11 abgeh und morn nami chunt dwar scho. soviel zum thema wiä schnell dases gaht
ich chans ned besser usdrucke als dä jones
dä TH-42PX70E vo Panasonic isch eifach dä oberhammer, genials bild, geili farbe und zum game übers hdmi eifach nur geil
tipp: tue kontrast und helligkeit uf ca. 50 % istelle für die erste 100 betriebs-stunde! das schont z'panel!
Jones merci für dä tipp. Hesch du dä energiesparbetrieb igschaltet??? I find dä unterschied vum bild voll ned graviärend. Chan mi vo dä istellig här voll ned entscheide wiä ich en söll usrichte
Nico vowege kei testbricht
http://www.testberichte.de/tes…rp_lc_46x20e_p122445.html
ZitatOriginal von toxic
Jones merci für dä tipp. Hesch du dä energiesparbetrieb igschaltet??? I find dä unterschied vum bild voll ned graviärend. Chan mi vo dä istellig här voll ned entscheide wiä ich en söll usrichte
nei hani nid. ha gmeint, das sig e art bildschirmschoner, wenn nüt dargstellt wird!
muessi mau nacheläse, was das genau macht!
ha im hifi-forum.de die ideale istellige für e PV 71F gseh: (gemäss em magazin AudioVision )
dänke, für üse chame das relativ ähnlech übernäh...
ZitatAlles anzeigen
Kontrast: ca. 51%, 11,8 von 23,1 cm
Helligkeit : ca. 48 % 11 von 23,1 cm
Farbe : 51% 11,8 von 23,1 cm
Bildschärfe: ca. 50% 11,5 von 23,1 cm
Farbton: warm
MOdus: Kino
Sonstige : Colour Manegement aus, 100 HZ ein, MPEG NR. Aus, Stromsparmodus ein.
hm, hab am montag bei netto24.ch einbezahlt und bis heute nix ghört... normal?
ich hab ja per nachname bestellt am sonntag abend, dânn am montag um 1800 haben sie angerufen und gestern morgen geliefert. schreib denen eine email dann melden sie sich bestimmt.
ZitatOriginal von hosti
hm, hab am montag bei netto24.ch einbezahlt und bis heute nix ghört... normal?
wie einbezahlt? bank-post? (netto24 hat ein postkonto)
das kann manchmal schon 2-3 tage dauern... von dem her noch nicht übermässig zu lange her! sonst einfach mal anrufen!
hättest vielleicht auch die Kopie des Einzahlungsscheines faxen können... dann wärs evt. schneller gegangen
VISA
Hab auch am Montag etwas bei netto24 bestellt, heute erhalten
sag aber nisch wat....
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!