OT: Brauche Beratung Plasma LCD!

• Zitat

Original von CHefe
    Und s normale TV Bild??

je nach sänder ziemlech verschiede!
    wenn 4:3 letterbox louft, gseht guet us ir regel! wenn's uf 107 ufezoomsch, isches logischerwis nüme so schön! das isch eifach z'gross füres pal-bild!

aber dvds (nid hd dvds) gseh GENIAL (vollbild) us! mi dvd player (panasonic) scalet uf 720p ufe! ungloublech guet das bild, für das es NID hd content isch! <thumbsup> <thumbsup>

• Hallo... Brauche auch euere Hilfe... will mir eigentlich diesen Plasma holen da ich aber nicht so der hifi freak bin weiss ich nicht ob der was taugt oder nicht könnt ihr mir bitte helfen...

PHILIPS PLASMA 50PFP5532D,

CHF 2,499.00
    inkl. VRG

Gerätegruppe: TV
    Diagonale / Format: 50" (127 cm) 16:9
    Senderspeicher: 100
    Ton: 2 X 10 Watt
    Audio: Incredible Surround
    Teletext: 1000
    Anschlüsse: 2 x Scart, 2 x HDMI, Audio
    Gewicht: 57.5 kg
    Masse: 1250 x 877 x 325 mm
    Besonderheiten: Kammfilter zur Farbentrennung für
    gestochene scharfe Bilder
    HDMI
    DVB-T
    Empfohlenes Zubehör: Antennenkabel
    Art. Nr.: P0-13329909

Sex, Drugs and Faschos überRoll.....

• Zitat

Original von hgdo
    Nach Pioneer, Panasonic, Hitachi und Samsung folgt ganz weit hinten auch mal Philips. ;)
    Da gibt es so viel bessere, dass es ein Philips wirklich nicht sein muss.

isch es zitat useme hifi forum!
    fakt isch, dass pioneer vor panasonic füehrend isch i sache plasma! da isch sich d'fachwäut eigentlech einig!

wie wär's mitem grosse brüeder vo däm, wo ig letscht wuche chouft ha?

Panasonic TH-50PX70E! ab CHF 2665.-- bi http://www.toppreise.ch (bescht pris isch netto24 und dert hani mi TH-42PX70E o chouft. het alles bestens!!!! klappt)

oder wenn's chli türer darf si, am beschte e pioneer! isch no chli besser als panasonic! je nach sitzabstand söttsch dir o e FULL-HD überlege! da bisch aber schnäu mau z'dopplete a fränkli los im verglich zu däm philips! oder gits e bestimmte grund, dass e philips wosch?

Einmal editiert, zuletzt von Jones ()

• Nei eigentli ned... ha ehrlich gseit nur grössi gseh im manor und bi eifch hin und weg gsi :D... Ich bruch dä tv hauptsächlich für ps3 und wot wenn möglich ned meh als 2.5k usgeh... bin für alles offe... aber 42 zoll mueses min si

• Meinst du nicht 50"? Wenn du 42" willst gibts bessere für weniger Geld!

Gruss
    Nico

• Ja ich meinen DIESEN plasma schon in 50"... aber da ich noch einen beamer habe, ist es fragwürdig ob ich überhaupt noch einen 50er brauche, aber ein 42"sollte es eigentlich schon sein... Ich glaube wenn ich auf 42" runter gehen würde, würde ich den Samsung holen, der hat mich auch recht überzeugt mit der bildquali, ist aber ein LCD

• Ich kenne mich eigentlich auch nicht zu gut damit aus und mich interessiert folgendes:

Zum gamen und DVD (oder auch HDDVD) ist es mir klar... jedoch was ist denn besser wenn man auch normal TV schauen möchte. Was ist da besser ne Plasma oder LCD oder je nach Model?

Manchmal wenn ich z.Bsp. in Media Markt einen LCD/Plasma mit nem stink normalem Sender sehe, denke ich dass ich bei meinem Rückpro besser bedient bin.

Meine Ansprüche: TV Sender, Teleclub, Gamen (XBOX360) und DVD Filme schauen... also seeeehr breites Sortiment :)

Grösse sollte ca 42" und preis nicht mehr als 2100...

Was wäre ein Produkt für mich? LCD oder Plasma?

Gruss
    Nico

• bildqualität im verkaufsgeschäft sagt in 90% der fällen leider nicht wirklich etwas aus. da ist's viel zu hell und somit können LCDs dank ihrer leuchtkraft eher punkten als plasmas, welche mit soviel licht nicht so viel anfangen können. und dann kommt's noch drauf an, wie das gerät eingestellt ist! das macht EXTREM viel aus!

von der signalstärke (es hängen ja 30 geräte an einer strippe) reden wir mal besser gar nicht! <sick>

plasmas machen mit einen minderwertigen signal (analog) eher ein gutes bild als LCDs, hab ich mal gelesen.

• Also, du meinst ich wäre mit ner Plasma HD-Ready gut bedient? Es gibt ziemlich gute Angebote für solche Geräte...

Gruss
    Nico

• Also würsch du mir zum game liäber en 42" Samsung LCD empfehle als en 50" Plasma vo Panasonic oder Samsung??? Vum pris her sind alli öpe glich... ich schlah eh erst im usverkauf nach dä wiänacht zuä <aetsch>

• me liest immer und überall, dass zum game LCD besser wär.
    ehrlech gseit chani mir aber nid würklech erkläre, warum das so isch!
    ibrönne cha eigentlech nid passiere (tv UND konsole hei ja quasi vorsichtsmassnahme ähnlech wie bildschirmschoner) und o süsch si die moderne plasmas ja nüme so empfindlech! klar... me cha's forciere und bim lcd isches haut technisch scho gar nid müglech.

und z'oft atönte nachlüchte (isch nid z'gliche wie ibrönne) stört überhoupt nid!
    äbeso hani bis itze kener false conture effects chönne wahrnäh! also alli nachteile, wo plasmas söue ha, hani nid chönne feststelle bzw. störe sie überhoupt nid...

jedem das seine würdi säge! :)

42 chasch sowieso nid mit 50 vergliche! wie wit hocksch wäg? spielsch usschliesslech konsole mit HD content?

Einmal editiert, zuletzt von Jones ()

• hmmm was sind das öpe... 3-4 meter (je nach game :D) ja han e ps3 und en wii aber sit i ps3 verstaubt dä wii meh oder weniger ;)

• i hocke ca. 2.5-3m (eher 2.5) vorem 107cm tv und 720p längt locker!
    zudem müesse d'games ja de o würklech uf 1080p programmiert si!

• ja scho han so es game jericho heisst das isch uf 1080 programmiärt... meinsch wärs es problem wäg dä distanz (3m) mimä 50"??? War gestern noch im seedamm center und da hat mir der verkäufer gesagt, ich würde nur LCD kaufen die Zeit vom Plasma sei jetzt definitiv abgeschlossen...

3 Mal editiert, zuletzt von toxic ()

• da no e interessanti berächnig zum ideale sitzabstand:

http://www.visiars.de/calculator.php (leider isch d'site down! :( )

bime 50" grät:
    max 2,85 m bei 720 p
    max 1,90m bei 1080p

also sogar bime 50" muesch ca. 2m nach ane, dass sech 1080p würklech lohnt!
    natürlech spiut o no jedem sis oug e rolle! wär 120% gseht darf nid so nach ane, wie eine, wo 90% gseht! ;)

• Zitat

Original von Jones
    wie gseit: pana und pio isch füehrend! warum öpis anders choufe, wenn nid dütlech geld sparsch?

Hätt Sony eigentlich kei gschidi LCD/ Plasma z'biete? Bi zwar kei Sony jünger, han aber bi söttige unterhaltigsgrät meischtens als erscht bi dere Marke nahglueget...obwohl diä Grät vo Pioneer au sehhr edel sind!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!