da's den b16b nur in japan gibt, gehe ich davon aus, dass sie auch den jdm b18c anbieten und der hat mehr also 5 ps mehr als der b16b!
Forza Motorsport
- Type J
- Geschlossen
-
-
Zitat
Original von Jones
da's den b16b nur in japan gibt, gehe ich davon aus, dass sie auch den jdm b18c anbieten und der hat mehr also 5 ps mehr als der b16b!ich nix verstehen deine aussage???? B18C6 = 190PS, B16B = 185PS... oder liege ich da falsch? ist der EK9 mit weitern Mods gepumpt das er 185 PS hat?
ob JDM oder EDM B18 Type-R spielt ja keine Rolle oder?? den GSR Motor (169PS) hat's im Game ja auch, also der kanns ja net sein...
-
-
-
jep, dä kolleg chaufts hüt na, hane chänä überschnurre
-
Zitat
Original von NH0 J
jep, dä kolleg chaufts hüt na, hane chänä überschnurresuper! und dr misch? und die andere usem socom clan wo o xboxlive hei? es brucht meh lüt mehhhh!
muess mi crx vo turbo uf kompressor umrüschte! turboloch =
aber dr NSX wotti hinech o mau dr bärg ufe prügle! -
jaja,. dä misch au na aber er isch uf montage
und meh hend ke box mit live
-
heute 20 uhr START, jede chan en inehebe
-
Hey ich han s'Staterkit hüt scho, aber bin erscht ca. 21.00 ume, also luegsch das am 21.00 no online bisch!!! han die 50.-- chöne mobilisiere!!! haha!!
-
Zitat
Original von NH0 J
jede chan en inehebegrüsel!
-
haha,
meinsch i segi vo vorgescht? weiss i scho lang
wird sicher e cooli sach... hoffe mal hesch di warm agleit und hesch ke Stimm wie en 10jöhrige, sus kick di de gad use! -
Zitat
Original von Jones
grüsel!
ihr Säcke
-
Zitat
grüsel!
JEDE chan, jede sött
-
Zitat
Original von hosti
ihr Säcke
Mann sind ihr grüsel, eifach unglaublich
-
@pro 2, hosti und alli andere gigel wo wend mitrede und posts sammle
-
Zitat
Original von NH0 J
@pro 2, hosti und alli andere gigel wo wend mitrede und posts sammleIst jetzt aber schon blöd das im OT die Post gar nicht gezählt werden.... Aber ich steh auf virtuellen Schwanzvergleich
-
es isch super gsi! ca. 3h battles mitem J und de masterV het o no es gastspiel gäh! mit sim verfluechte subi!
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!