Forza Motorsport

• <laughing>

e uhuerä fressi het er,muahahaha....bishc etz em Club bietrette?
    luegemer hüt obed!!!

also, 21uhr, alli inehebe! Tag: GTypeJ und Jones99 <thumbsup>

• Zitat

Original von NH0 J
    <laughing>

e uhuerä fressi het er,muahahaha....bishc etz em Club bietrette?
    luegemer hüt obed!!!

also, 21uhr, alli inehebe! Tag: GTypeJ und Jones99 <thumbsup>

jawohl! bi de vtec freaks (kurz: b16a) biträte! <cool2>

hinech geits' ab! forza

J Jones

• Auchwill... <cry> muss noch auf die Kohle am 25ten warten, vorher liegt ein Starterkit nicht drin... <cry> <cry>

• GENAU! hahaha, het gschieder JDM Freaks oder so gnoh, haha aber egal!!
    B16A chunnt guet....

mach eu alle

i bi dä bescht

forza

• HAHAHA; fahrt en fette rex het aber keni 50.- vorig <joker>

• Zitat

Original von NH0 J
    HAHAHA; fahrt en fette rex het aber keni 50.- vorig <joker>

also DAS überrascht mi itz o grad echli! <sick>

• Zitat

Original von Jones

also DAS überrascht mi itz o grad echli! <sick>

jaaaaaaaaa... bi mir isch das eigentli fascht normal dasi so 3-4 täg vorem lohn kei gäld meh han... :D aber mues mal dihei is kässeli luege, vilicht versteckt sich gliich no en blaue dete... <confused> :D who knows...

ez chunt mer gad in sinn, de kolleg schuldet mir eigentli no 70 stei für autokino-tickets <gotit>... hmmm....

Einmal editiert, zuletzt von MasterV ()

• Zitat

Original von MasterV
    jaaaaaaaaa... bi mir isch das eigentli fascht normal dasi so 3-4 täg vorem lohn kei gäld meh han...

häscht du kaijne ÄC-Cärtlitsch? Wo du Konto kash überziehe?

• Zitat

Original von Pro.2

hm, schwitzerdütsch schriebe isch schwul <holy>

vieleicht gehört er auch zu denen die ihr konto einfach nicht überziehen möchten?? Wäre eine gute Einstellung.

MFG hosti

• Zitat

Original von Pro.2

doch i hetscht... ich ljuegscht mal ob mini limjit scho ischt überzoge, shiisn ZKB mir macht nur Frankscht 300 EC... <fire> und i nimmer waischt obi hani öpjis zahlscht mit di kart djiese monatj... <rotaeye> i frogen bancomat obschtir het no geeld fur mir... :D

@hoschti: nur werdscht überziehscht wenn njötig, und jetzt nötiç ischt!!! XBOX live i willscht!!!! ;)

Einmal editiert, zuletzt von MasterV ()

• Zitat

Original von MasterV
    doch i hetscht... ich ljuegscht mal ob mini limjit scho ischt überzoge, shiisn ZKB mir macht nur Frankscht 300 EC... <fire> und i nimmer waischt obi hani öpjis zahlscht mit di kart djiese monatj... <rotaeye> i frogen bancomat obschtir het no geeld fur mir... :D

Ja wenn du häsh diä Cärtli ish kei Problem. Aber Limit 300 Frangä Shwijz isch wie M Tri ohni Spijegel. <aetsch>
    Gahst du in Bank und seish de sölder geh meh Limit suscht gits Kopfnuss maan <joker>

Oder du ihn schlage mit Stock. Wie Esel. <joker>

Einmal editiert, zuletzt von Pro.2 ()

• sus??? na alles klar?
    meer si da ned im BMW Forum also bitte richtig schnurre

@master
    ned lang umeschnurre, CHAUFE <cool2>

• Zitat

Original von Pro.2
    Gahst du in Bank und seish de sölder geh meh Limit suscht gits Kopfnuss maan <joker>

hoffnigslos bi dere bank, scho probiert... <rotaeye> <fire>

@NHOJO2CO2:

ich luege dasis bald han... :D ich wet ja au so schnäll wie möglich!!! <cry>

• Zitat

Original von MasterV
    hoffnigslos bi dere bank, scho probiert... <rotaeye> <fire>

Ohni Shit? <sick> Ich bin au det, Top zfridä. Händ mer grad diä Limitä geh wo ich han welä. Gaht ja nur nach monatlichä Igäng und du bisch ja nüm i de Lehr <confused>

• 19 uhr, FORZA online, hebed ine

• nordschleife

hab jetzt den rex auch getunt! H22 motor plus föhn! 575ps, 620NM! spitze ca. 315km/h. weiss nicht ob mehr geht mit anderer übersetzung. hab's nicht zustande gebracht! hat im 4. gang NUR gespult! <laughing>

der NSX type R (92er spec) ist auch voll gemacht! 6sek auf 160 km/h, 325 spitze! und das baby ist im gegensatz zum rex noch fahrbar! <love>

J und ich haben einander die bergstrecke raufgejagt!

es isch super! jede muess es ha! JEDE! <thumbsup>

Einmal editiert, zuletzt von Jones ()

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!