gestern abend gegen 20.00 uhr AB auffahrt brunau durchs uetlibergtunnel silbriger civic hybrid mit ch-flagge auf der hutablage relativ schnell durchs tunnel, bin dann vom gas wegen dem blitzkasten. hab den blitz nur von weitem gesehen, hoffentlich warst nicht du das
war mit dem atr unterwegs
Silbriger Civic Hybrid im Uetlibergtunnel
-
-
üetlibärgtunnel richtig bonstette IM tunnel oder wo hets da e blitz?
-
ja genau. zum glück isch das geschter passiert, will hüt händs ja na s tempo uf 80 (völlig sinnfrei) beschränkt.
-
shit dä hani no nie gseh! wo isch de dä? afangs, mitti oder ändi tunnel?
-
fix? hani au no nie gseh, fahre ab und zue dure...
beat bisch chürzlich mal det dure vo LU - ZH amene fr abig? han en sexy S2000 gseh in grau
-
böh... definier chürzlech?!
bi scho paarmal düregfahre i de letschte paar wuche! aber wenn genau chönnti dir itz auso o nüme säge! -
also de blitzer im uetliberg tunnel isch mobil und staht öppe i de mitti vom tunnel also züri richtig hedinge/bonstettä bzw. westumfahrig. staht sit geschter abig det, isch en mobile womer nöd gseht will er bi somne fluchttunnel (notusgang?) staht und nur de blitz sälber useluegt. also kä chance wemmer en nöd kännt. ich glaub das isch sogar de glich wo amig bi urdorf richtig nordring staht.
-
aha.. e mobile... hani doch wöue säge i heig kene gseh...
-
-
Ist blitzen im Tunnel nicht verboten?
Also die die wirklich blitzen (rote Lampe) -
vermuetlich bischs nöd du usser häsch anderi felge druff jetzt. isch am fr em 11.06.2010 gsi
nei.. geng no die gliche fäuge druf!
und am 11.06. bini gloub nid dert düre gfahre! -
wäre gestern da durch gefahren. hab dann mich entschieden, den match zuhause zu schauen, sonst hätte ich eine saftige Busse gekriegt!
So jetzt BTT:
Samstagmorgen ca. 10:30 Muri
rubinroter EJ1 mit goldigen Rotafelgen. Schön tief und mit schwarzen Klarglas-Rückleuchten
Nehme an es war der EX-Coupe von McMurrphy? -
tja anständig fahren wäre eine alternative?
-
söttsch de andere nid i ihri freiheitsrächt drirede!
-
Noch zum Blitzen im Tunnel: In Murten auf der A1 (Richtung Genf) ist oben auf nem Querträger ein Blitzer. Der steht dort fix und deshalb denk ich das das schon legal sein wird. Hat sich über die lange Zeit wohl zumindest niemand beschwert.
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!