Hallo zusammen!

• Honda-fahrende frauen <sabberlappen>:D
    ein Herzliches Hallo auch von mir natürlich!

Die meisten frauen haltens ja nicht lange aus hier im forum.. aber drei, vier eiserne Dauerbesucherinnen haben sich ja doch durchgesetzt und könnten sicher etwas weibliche unterstützung gebrauchen :)

grüsse aus dem Nachbarkanton <wave>

My real JDM RHD EK9 & S30Z Project build Blog -->klick<--

• Hallo merzli! eu fam Wallis es härzlichs Willkommu!

ich wär derfir dass di mal uf der sita mäldusch :D

liäbs grüessji

• und mach dir nichts draus, wenn du ihn nicht verstehst, geht allen so <rofl>

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

<ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

• ja bisch nit d'einziga. wend epis nit versteisch chasch mer ja de en pn schicku ;)

ey tee ich glöibu ich mües mal mit diär ine üsgang. espar biär und de versteisch dü mich wunderbar :D

• denn schwing din arsch vo de alpe dohi is zentralschwizer traumlaund <aetsch>

<ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

• Zitat von walliser83

Hallo merzli! eu fam Wallis es härzlichs Willkommu!

ich wär derfir dass di mal uf der sita mäldusch :D

isch güet, i überlegs mr güet <amkopfkratz>;)

fahr ich schlimmer als ein Duke? <rofl>

• nit ganz korräkt gsi aber ufum rächtu wäg.

Tee: was alpe? was zentralschwizer traumlaund? di touris zahlunt nit fer uf luzäru sonder fer uf zermatt. sovil zum tröimland und was heisst zentralschwiz? das isch d'üsserschwiz alte ;)

• Müesstisch mal amene Samstig namittag uf e Schwaneplatz de weisch was de Tee meint :D

oo_00_oo

• Zitat

Original von Iceman
    Müesstisch mal amene Samstig namittag uf e Schwaneplatz de weisch was de Tee meint :D

aufklärung bitte

fahr ich schlimmer als ein Duke? <rofl>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!