bremsenprüfstand?
Internet / Game / Joke Topic
-
-
Zitat
Original von domino2
Ich denke in einem Autoforum sind solche Sachen bissl "fehl am Platz" die gleichen Sprüche kommen von anderer Seite wegen nem zu grossen Auspuff oder Spoiler oder was auch immer - ist einfach peinlich.
-
so sache persönlich näh
-
Zitat
Original von Jery
bremsenprüfstand?ne du, bremsprüfstand schaut anders aus
-
Zitat
Original von Jery
so sache persönlich nähHa ni doch nit persönlich gno - ich fahr doch ke Hummer.
Aber ebe ich find es isch eifach soooo ne scheiss Spruch, vo jedem beschissnige Neider hörsch de Spruch, ob Sportwage, Tuning, SUV - alli wo nit 0815 Auto fahret hend sofort en chline
-
Ich find d Zeichnig vom Hummer geil
Simpsons mached sich ja au scho lustig über die SUV, det heisster eifach "Canyonero"
ZitatTwelve yards long, two lanes wide
Sixty-five tons of American pride
Canyonero
-
"canyoooooooooooonerooooooooooooooooooooooooooooooo"
-
mi sscchewiiii isch sooou tscheid-dii-ämm
-
-
-
lol herti sach. isch na lang gange biser entli de fürlöscher gholt het aber was isch das den für es auto?
-
Zitat
Original von Pro.2
Wie het letschti eine über de Hummer gseit:
S'einzig Auto, wo zwüsche Fahrer und Byfahrer zwoi Zytzone liged... -
Zitat
Original von MikeRR
Aber ebe ich find es isch eifach soooo ne scheiss Spruch, vo jedem beschissnige Neider hörsch de Spruch, ob Sportwage, Tuning, SUV - alli wo nit 0815 Auto fahret hend sofort en chlineich säg so fahrer scho lang penisverlängerige. git halt überall au normali. genau wie bi gwüsse bmw fahrer.
vielfach fahret die halt au demenstprechend mit dene suv's. ich verstahn au nöd, wenn mer mit so autos dEhefrau go pöstele schickt. Bime Porsche weissi wenigstens was ich devo han, wenn er chli meh suft.ZitatOriginal von MikeRR
Ich denke in einem Autoforum sind solche Sachen bissl "fehl am Platz" die gleichen Sprüche kommen von anderer Seite wegen nem zu grossen Auspuff oder Spoiler oder was auch immer - ist einfach peinlich.finde ich nicht. wer alles immer so ernst nimmt, hat wohl ein anderes problem
viele sprüche kommen nicht von ungefähr, deswegen sind noch lange nicht alle gleich. -
Zitat
Original von Jery
http://www.break.com/index/pim…-car-catches-on-fire.htmldas lustigere an dem video ist was die sagen und wie sie fluchen <ROFL>
-
-
-
Die spinnen die Italiener
-
-
tja, wenn man keinen vermag, muss man halt improvisieren.
gibt aber wesentlich bessere versionen als diese.
-
sicher ned 4*25
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!