ZitatOriginal von moonman
Jones, Du Dub***
Für alli wo de Link im Büro klickt händ
genau, aber HAARGENAU für so lüt isch dä link erfunde worde!
Jones, Du Dub***
Für alli wo de Link im Büro klickt händ
genau, aber HAARGENAU für so lüt isch dä link erfunde worde!
Kennt hier jemand Andreas Thiel? IMO der beste schweizer Komiker
Dove Waider
chhhhpüüüüü
ghuuuuuuuu, tschüüüüüüüüüüüüü, ghhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, tschüüüüüüüüüüüü
Dove Waider
chhhhpüüüüü
HE!
OMG! wo isch z'problem? dr bürger het wieder z'gfüehl, er wärdi benachteiligt oder was?
ja ehhh
ZitatOriginal von Jones
OMG! wo isch z'problem? dr bürger het wieder z'gfüehl, er wärdi benachteiligt oder was?
wend mi s'nörchschtmol gsehsch , schemissisch mir bitte sgeld in automat, danke ......
isch schon nöd ganz fair, muesch doch segä. en polizischt sött doch agentlich jede brüger glich behandlä. also mini meinig.
KLARO.......was söll da au............jede ander het en Buess-Fötzel dra gha
was heit dir z'gfüehl, wie mängisch dass bim normale bürger JEDE TAG eis, oder besser gseti, beidi ouge zuedrückt wärde? sicher hunderti mau! aber derte interessierts ja kene! houptsach, me cha sich wieder chli ufrege abeme sone seich!
die ussag bezieht sich uf polizischte und nid uf zivil agstellti buessijäger(inne)
Im ersten moment aber irgendwie find ichs auch gut....
Mir haben Polizisten auch schon ein auge zugedrückt und von daher haben sie da ja auch nichts anderes gemacht, im gegenteil sie haben sogar draufgelegt....
Aha...!!! ich glaub ich weiss wer die Münze eingeworfen hat...
ZitatOriginal von Nico
Aha...!!! ich glaub ich weiss wer die Münze eingeworfen hat...
:laul: nei i hätt ihn abeglah! äxtra! i drücke süsch gnue ouge zue!
aber i würds eim nie vorwärfe, wo's gmacht het!
Kommt halt einfach rüber so à la: ach ein Bundesrat, lieber mal eine Münze einwerfen nich das der noch eine Busse bekommt. Anderen gibts nen Zettel drauf. <---- mini Asecht
ZitatOriginal von K-Baller85
Anderen gibts nen Zettel drauf. <---- mini Asecht
nume entspricht dini asicht nid asatzwis dr realität! isch haut uf dini erfahrige basierend...
Mich würds mal intressiärä welä bundesrat das gsi isch
Jones: Cha guet si, wie emmer eschs ned allne recht
ZitatOriginal von K-Baller85
Jones: Cha guet si, wie emmer eschs ned allne recht
äbe... wie immer! me chönnt jede tag 100 so gschichtli ir zytig bringe!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!