Internet / Game / Joke Topic
-
-
-
Hat sie denn wenigstens den Vogel abgeschossen
-
vielleicht kennt ihr es noch nicht, es sind so typische japaner game suchties die hardcore levels vom mariio game gebaut haben.
die spinnen... echt!
http://www.youtube.com/watch?v=JI6Z2Ok27vY&feature=related -
Zitat
Original von 303
vielleicht kennt ihr es noch nicht, es sind so typische japaner game suchties die hardcore levels vom mariio game gebaut haben.
die spinnen... echt!
http://www.youtube.com/watch?v=JI6Z2Ok27vY&feature=relatedi muess ganz ehrlech säge: i verstah JEDE, wo sich bi spiele vo dere stage e chugle i chopf jagt!
-
Giit ned viil Lüüt wo sooo viil Geduld hend <sick>.
-
-
Zitat
Original von 303
autsch....
klickDa isch nöd di erst, wo da fertig bringt
ZitatOriginal von 303
....mariio game gebaut haben.
die spinnen... echt!
http://www.youtube.com/watch?v=JI6Z2Ok27vY&feature=relatedspätestens noch 2 Minute wär de Controller i mim Plasma glandet.... weni eine het.
-
civic- folterung, bis zum bitteren ende.
aber er wehrt sich lange.
-
-
-
Zitat
Original von Jones
i spiele itz scho rächt viu songs uf hard aber i bi irgendwie are gränze, woni gloubs NIE wirde überschrite! das vid isch ächt chrank!
i schaff uf hard no kei einzigs lied...
uf mittel hani ali ussert "knights of cydonia" und "trough fire und flames" gschafft.
de sprung zwüschet mittel und hard isch miner meinig no uuhuere gross...irgendwelchi tipps für mich :)?
-
wenn de Stecker würklich ihgsteckt isch denn:
-
Zitat
Original von wirth
de sprung zwüschet mittel und hard isch miner meinig no uuhuere gross...irgendwelchi tipps für mich :)?ke ahnig! ha immer z'gfüehl gha, uf hard wirdis nie schaffe. itz geits glich bi einige songs relativ guet (85-90%)... aber wenn's RICHTIG abgeit, hani o uf hard null chance, geschweige denn uf expert, wie dä spinner i däm video!
mis problem isch eifach dr chli finger! das elände verrütsche füre 5. chnopf geit huere schlächt, wenn's richtig schnäu wird!
-
vo was zom tüfel redet ihr?
-
Zitat
Original von beelow
vo was zom tüfel redet ihr?guitar hero 3!
das hättsch mi einisch ufe link klicke o säuber usefunde!
-
i ha eifach immer huere müeh wenns wie söli sege schnell tonleitere duruf oder durab goh.
oder zum de rhytmus phalte wenn vill glichigi hinderenand chömed.schlimme isch aber dasi teils lieder uf hard nonid mol uf langsamer schaff...üebe üebe üebe...
-
hard uf langsam isch für mi o nüt! ohni orig. speed, chumi nie i rythmus und das bringt mir schlussändlech nüt!
-
Zitat
Original von Jones
hard uf langsam isch für mi o nüt! ohni orig. speed, chumi nie i rythmus und das bringt mir schlussändlech nüt!i wühr sege da git denn mol e fetti online-rock-session...
aber mis ego lohts nöd zue dass du besser bisch als ich drum mueni nochli üebe
Metallica - One...uf Hard
-
Zitat
Original von wirth
Metallica - One...uf Hard
das isch eis vo dene, woni nid uf hard cha zocke! isch scho uf medium rächt fordernd!
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!