s chönt echt no si dass good old Rom to the Bone isch de hät immer Ziit zum so Stuss schriibe
Time to become independent
-
-
-
Ich bin zwar mehr passiv hier im Forum unterwegs aber langsam hab ich das Gefühl wenn sich mal alle aus dem Forum hier treffen würden gäbe es ne derbe Massenschlegerei .
-
ehner im gägeteil glaubs mer
-
wobi euch schisszürcher chönt me schomol eins uffs muul haue
-
Flo, werum söttsch du es Forum mit Niveau sueche?
-
sam: wüus hie nüt meh bringt... u dumm stusse chani ou uf andere homepages git da so ä ganz nöii heisst facebook...
-
Hahaha ja säg nüt... d Brylecream-Ziite läck isch das scho so lang här
Honda Power: Hmm also ich glaub da lisch sooo was vo falsch, ich bin i dem Forum scho so lang unterwägs wieni glaubs Auto bsitze (und das sind bald 10 Jahr ) und die lüt wo da so sprüch rissed kenni sehr guet und lach selber wahrschinlich am meiste drüber
Wobi mal sone Rundin Jones vs. Pädu würdi gern mal in ächt erläbe Also live in person sich gegeüber meini jetzt
-
I bi defür das dr Renato 2012 ins Jungelcamp muess go.
-
wobi euch schisszürcher chönt me schomol eins uffs muul haue
Haha, seit de Basler -
I bi defür das dr Renato 2012 ins Jungelcamp muess go.
Haha zum Glück häsch ezt s Jahr no korrigiert
Das Jahr wäri sicher nöd gange, hät ja kei gschidi wiiber ka zum umemache
Nur de Jay die warmi Sau kennt keis Pardon und läckt eifach so mit de Indira ume
-
sam: wüus hie nüt meh bringt... u dumm stusse chani ou uf andere homepages git da so ä ganz nöii heisst facebook...
C'mon, don't be a tight little girl Ist ja hier ganz klar abgegrenzt. Wer sich nur für Autos interessiert und keine weniger ernste Threads lesen will, der kommt ja in den anderen Bereichen auch auf seine Kosten. Aber ich finde vielleicht macht das genau HondaHolics aus, dass der Fun und die Freude an der Sache mehr im Vordergrund steht als in all den anderen Communitys, wo alle auf seriöse ernste Tuner und Motorsportler machen und dabei das kameradschaftliche auf der Strecke bleibt.
In diesem Sinne may the Brylcrem be with you
-
ne das machts zu nem forum wie jedem anderen auch mit viel gegenseitigem schwanzgelutsche. nur das man hier halt noch ein paar nasen persönlich kennt und nicht nur am nickname.. also wenigstens weiss welchen schwanz man lutscht.. sonst würde wohl von der älteren garde keiner mehr hier sein..
man kann sich auch alles schönreden wenn forum und user sicher verändern, das bringt die heutige zeit halt so mit sich das hier einige nicht objektiv sind was das forum betrifft kann ich aber gut nachvollziehen...
-
Das hat doch nichts mit subjektiv oder objektiv zu tun, die einen sehen eben das Positive, die andere das Negative. Das kommt wohl auf den Blickwinkel an
Schwanzgelutsche finde ich als Hetero eh bescheuert (da wir ja hier mehrheitlich unter Jungs sind) und hier ist man ja den Tränen nahe, wenn man nicht wie in anderen Foren den Schwanz gelutscht kriegt wenn man ein neues Schrübli an seiner Kiste drangemacht hat. Dass das hier kein Homo-Forum ist machts vielleicht auch aus, das finden die Heteros (beatrush, ist das so besser? :D) gut, die Homos vielleicht weniger, aber wir könnten ja noch ein Alternativforum ins Leben rufen, auf HomoHolics würde es dann ausschliesslich ums Schwanzlutschen à la Homopower äh.... Hondapower gehen
By the way... was ist das Ergebnis von Schwanzgelutsche? Brylcrem
(Uff... damit haben wir die Kurve zum Topic grad noch mal geschafft.) -
Aber ich finde vielleicht macht das genau HondaHolics aus, dass der Fun und die Freude an der Sache mehr im Vordergrund steht als in all den anderen Communitys, wo alle auf seriöse ernste Tuner und Motorsportler machen und dabei das kameradschaftliche auf der Strecke bleibt.
muess grad chli lache! sone spruch vome admin ime forum, wo sogar im OT alles uselöscht, wo chli nach spass und jux tönt bzw mau chli (im spass versteit sich) unger d'gürtellinie geit!
-
das ergebnis von schwanzgelutsche, meine unerfahrener freund, ist der erguss aber hier kommt leider fast nur noch warme luft du verstehst..
früher hat man sich dagegen gewehrt, dass das forum ja nicht so wird wie es jetzt ist. jetzt findet man sich damit ab. wärs noch wie früher wären sicher noch weniger leute hier... ok etwas viel hätte / könnte / wäre.. aber egal spielt ja eh keine rolle..
ja,ja,ja,ja.. früher war wirklich alles besser... ich bin wohl einfach zu alt... oder noch schlimmer... ich befürchte ich bin erwachsen geworden
ah und kameradschaftliches pflege ich in der realität :-)
-
muess grad chli lache! sone spruch vome admin ime forum, wo sogar im OT alles uselöscht, wo chli nach spass und jux tönt bzw mau chli (im spass versteit sich) unger d'gürtellinie geit!
Ich bin kein Admin, ich bin im Ruhestand und hesch der Auto Illustrierte aglüte?
Mann Flo, du bisch doch eifach e huere Gränni, i gloub mir trinke besser wider mou es Bier zäme <cheers>, statt das mer der Renato do ou no vom Erwachsewärde abhaute, schliesslech söu är bi däm dür 'Das Plenum" ungerstützt und begleitet wärde I hoffe ou aus erwachsnigs Meitli tinksch mou no es Chübeli
Frei nach 'We are the World" - HondaHolics for Renatica
-
sam: vo üs beidne bi sicher nid ig dr gränni aber das si iz sach wo nid hie härä ghöre lass ma das..
-
Ich bin kein Admin, ich bin im Ruhestand und hesch der Auto Illustrierte aglüte?
senior? lol
isch a mir verbi offebar aber du hesch dini lösch-mentalität dämfau guet a die neue admins witergäh!
ja grad geschter hani sie am draht gha!edit:
ZitatDer Beitrag von »Jones« (Heute, 14:26) wurde vom Benutzer »orca« gelöscht (Heute, 14:36).
ob admin oder nid! bisch ja doch du gsi!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!