Time to become independent

• Dafür brauchts keinen Unabhängigkeitskrieg.. Denn anders als die Briten den Amerikanern, wird Dir das Forum nicht böse sein, wenn du etwas selbstständer und unabhängiger vom Forum wirst Pro2.

Die Allgemeinheit wird es schon festgestellt haben: In letzter Zeit häufen sich die kleinen Mumumu-nimm-mich-an-die-Hand Topics..
    Das mag verschiedene Ursachen haben, späte Entwöhnung von der Mutterbrust, Unterdrückung der eigenen Entfaltung durch eine strenge Lehrkraft im Jugendalter um zwei Beispiele zu nennen.

Angesprochene Topics:

Kaufberatung (so weit so gut)
    Kaufberatung CTR EP3

Kühlwasser (ein Anruf beim Freundlichen tuts auch und beschäftigt weniger Leute):
    Heizung riecht nach Kühlwasser

Radioumbau:
    Radioumbau CTR

Nummernrahmen
    Nummernrahmen

etc etc... Es gibt auch weit bekanntere Topics, die allerdings ihre Berechtigung in der allgemeinen Erheiterung des Lesers finden (Anhänger)

In Zeiten von Netflix und Apple TV (mh, Pro2 ;) ), deren Traffic ein DRITTEL des Internetausnützung ausmachen, wäre es deshalb angebracht, die Bits & Bytes Belastung nicht weiter zu steigern und auf den grossen Fundus des Internets zurückzugreifen:

Dein Weg in die Selbstständigkeit:

http://www.google.ch + 15 Minuten pro Thema
    http://www.bing.com
    http://www.yahoo.de (ein dem Untergang geweihtes Unternehmen mit ehemaliger Vorreiterrolle zu Zeiten des Wandels im Internet)

In diesem Sinne, Alles Gute und viel Glück

• Super danke, wusste gar nicht dass es yahoo noch gibt <rofl>:thumbup:

Achja noch was von meiner Seite... wenn du schon hier Vorträge von erwachsen-werden und so zitierst, meld dich doch mit nem Nick an, an dem man auch erkennen kann wer dahinter steckt ;) Und das einfachste, wenn einem was nicht interessiert (wie z.b. ob ich ein neues Auto kauf oder so): Lies den Schrott doch einfach nicht :D

Hachja, diese Möchtegern-Admins... <rofl> Mir wär die Zeit, so nen Beitrag wie deinen zu schreiben echt zu doof, da hab ich 42341123 bessere Sachen zu tun :D

Einmal editiert, zuletzt von Pro.2 ()

• Zitat von »Quick« Wenn Jerry motzt, seisch mir, de dueni de Jerry sperre

Hmm ich chum echt is grüble öbi söl oder nöd <rofl>

• Achja noch was von meiner Seite... wenn du schon hier Vorträge von erwachsen-werden und so zitierst, meld dich doch mit nem Nick an, an dem man auch erkennen kann wer dahinter steckt ;)

das het gloub meh mit dr tatsach z'tüe, dass du ihn nid persönlech kennsch und nid mitem nick!
    oder wosch du behoupte, dass e neuling ahand dim nick weiss, wär du bisch?

• das het gloub meh mit dr tatsach z'tüe, dass du ihn nid persönlech kennsch und nid mitem nick!
    oder wosch du behoupte, dass e neuling ahand dim nick weiss, wär du bisch?

Naja also... eine wo mich nöd kennt sött eh grad usem Forum verbannt wärde <rofl> Nei Scherz <holy>

Meine ich han ja null Stress wenn sich öpert über mich nervt, mit dem muesi scho läbe vori gebore worde bin hani s Gfühl also total easy und weg dem fall ich jetzt au nöd in Selbstchummer oder so, han meh chli chummer um die Person, wo sich sovil müeh macht extra weg MIR sones Topic z schribe? Hät de nüt bessers z tue? Kei Fründin? <rofl>
    Chönt mi au gnüsslich über die ganze padü vs. Jones-Topics ufrege, aber muesi gar nöd wel ichs eifach nöd läse und scho isches mer egal oder söli au extra es Topic über das eröffne und mich drüber beschwere? Wo chämemer de ane wenn das jede wür mache da inne... <amkopfkratz>

• Was sich liebt das neckt sich, wie wärs mit nem Blind-Date?

Ezt häsch mis versteckte Vorhabe ufdeckt <sad>

Hanem jetzt male PN gschickt und hoff er meldet sich, denn chömmer üs ja vilicht chli zume Candle-Light necke <love><blingbling>

• Wo chämemer de ane wenn das jede wür mache da inne... <amkopfkratz>

du bisch dä einzig wo's wert isch so es affetopic zmache ;)

usserdem lauft mal endlich wieder was da ine <good>

• Hahah hüt hanis mit Quote aber au überhaupt nöd im Griff muesi grad ehrlich zuegeh <rofl>:D

Ebe Jerry gsehni au so, hauptsach lauft was und me chan sich vom schaffe ablänke :thumbup:
    Wens halt paar dummi Sprüch uf mini chöste git... so what!
    Irgendwie muesi mi langsam wider zum KING OF OT ufeschaffe, isch vil z lang vill z ruhig um mich gsi :thumbsup:

• dr brylcreem (grad nomau e insider! ) hets aber wenigstens begriffe, dass es gschieder isch, gwüssi theme (oder o user) eifach z'ignoriere, anstatt dass sich am schluss 50% vo de user als möchtegärn mods usgäh und wäge jedem chline stritgespräch grad wieder es "mümümümü-mir-si-eui-diskussione-satt-post schriebe" !

• läck du mir... weni äs forum mit niveau wot muessi würklech is hondapower...

---

• Flo

dört ischs im moment nid besser, dört mach ein sogar es topic uff well er meint er seht geischter :D

"Das Plenum" Böse Zungen behaupten es sei Mr. Volvoholic

• tscherri-tschätzeli: doch und agmäudet.. aber i fahre ja immer no ä cr-v :)
    michi: isch ou ironisch gmeint gsi ;)

chame eigentlech ä account hie säuber lösche oder müessti das theoretisch über ne admin gah?

---

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!