Meine Aussage bezog sich mehr auf das von Zorro erwähnte subjektive Empfinden, dass das Fahren in der Schweiz einfacher oder angenehmer ist als im Ausland. Ich persönlich finde, dass z.B. in Deutschland, England, dene USA etc. die Verkehrsteilnehmer wesentlich harmonischer unterwegs sind und mehr mitdenken als in der Schweiz. Eine internationale Statistik hätte ich jetzt nicht gerade zur Hand, kann mich aber einen Artikel erinnern den ich neulich über die Kapo Aargau gelesen habe, dort sind die Bussgelder zwar rückläufig, weil die Polizei weniger auf Massenmessung macht und Verkehrssünder gezielt verfolgt, stellt und büsst (z.B.durch Nachfahrmessungen) und damit messbare Erfolge hat.
LOL, ja dä bricht, wo sich dr herr kommandant reinhardt säuber i himmu lobt, hani o gläse!
ha auso nid wenig müesse schmunzle und lache!
"mir verfolge gezielt die richtig gfährleche fahrer und nid bagatelldelikt... bla bla..."
und denn wird meh im kanton AG schriftlech verzeizeigt, wenn es rückliecht kaputt isch! die hei, wie meh so ghört, dr uftrag, pro dienstzyt zwingend (!) ei schriftlechi verzeigig z'mache! leistigsdruck! kes wunder, wird denn irgendwas gsuecht, wo nid im OB verfahre erledigt wärde cha, um dr bürger z'trampe!
wenn nüt louft, louft nüt! und denn muess meh nid zwingend eine wägeme sone chline seich a richter verzeige! dümmer geits nüm!
i de meischte kanton (wahrschinlech sogar allne ussertem AG ) git das e mängelcharte/beantstandigsrapport ohni buess!
aber mit ussage wie "mir hei ke blitzer" chame dr bürger äbe glücklech mache! das isch mediewürksam gsi vom reinhardt das muessi zuegäh! leider gseht d'realität ja de doch chli andersch us im bezug uf bagatell-delikt-verzeiger... du seisch ja säuber geng, dr kanton AG sig e polizeistaat!