130 ide 100er ^^

• Ich hab mal in der 80er Zone auf der Bahn bissl zuviel draufgehabt, roter Blitz und ein paar Minuten später hatte ich nen Einzahlungsschein in der Hand (und sonst auch nix). Die Herren waren aber in grün (und recht freundlich als sie gemerkt haben, dass ich kein Aargauer bin, weil irgendwie hatte der eine mein "G" auf dem Nummernschild etwas falsch assoziiert :D)

si d'aargouer grün? nid blau?
    und e EZ ohni buessezettel? da weisch ja nid mau wele tatbestand erfüllt hesch? und so vo wäge rächtsmittel? tönt irgendwie komisch...

• i gloub dr renato isch o blau gsi! de ischer miteme EZ ja no guet dervo cho!

HAHAHAHA ja säg nüt das händs denn wider nöd gmerkt die doofe Aargauer <rofl><rofl>:D

Ne weiss nümme was füre Farb dass akah händ, isch spät gsi & ich han hei welle (bin ufem Töff gsi) ;) han mit dem welle säge, dass si "uniformiert" gsi sind :)

Han zersch scho freud ka wels vo vorne blitzt hät, und da me ja am Töff vorne kei Nummere hät... :D aber nach öpe 2 km hani denn s blaue Liechtli im Rückspiegel kah, naja. Immerin händses lustig gfunde wone gseit han, dasi ezt scho Freud ka heg ich chäm gratis devo da vo vorne Blitzt :D

Er: "Ja meined si öppe mir hetted si eifach devofahre lah?"
    Ich: "Hm ja hett ja chönne si, ich mein ezt müender extra wege mir zu de nächste Usfahrt go chehre und denn nomal usefahre & cheere daser wider a üchers Plätzli chänd anderi Lüt go föttele :D"

• Er: "Ja meined si öppe mir hetted si eifach devofahre lah?"
    Ich: "Hm ja hett ja chönne si, ich mein ezt müender extra wege mir zu de nächste Usfahrt go chehre und denn nomal usefahre & cheere daser wider a üchers Plätzli chänd anderi Lüt go föttele :D"

Wennses au luschtig finded denn chans eigentli no rächt agnähm werde. Entweder du schaffsch es mitme Sprüchli oder muesch eifach e Taschelampe debi ha wo stärcher lüüchtet als die wo sie grad debi hend :D

• Wennses au luschtig finded denn chans eigentli no rächt agnähm werde. Entweder du schaffsch es mitme Sprüchli oder muesch eifach e Taschelampe debi ha wo stärcher lüüchtet als die wo sie grad debi hend :D

hehe, da muesch aber e rächte brönner derbi ha! mi LED rox!

• Sorry für OT aber:

Bin ines riese Blinkliechtgewitter gfahre denn hend Sie mi Kontrolliert und so und am schluss hetter mer no einisch dur de Wage glüüchtet, hani gseit "Kei schlechti Taschelampe wo Sie da hend aber chli stärcher lüüchte dörft sie scho no" hetter dumm grinset und gmeint "ja glaubed Sie ihri seg stärcher?!" tja am Schluss sind 4 Stuck mit minere Taschelampe vorem Auto gstande und hend umenandzündet. :D

• Sorry für OT aber:

Bin ines riese Blinkliechtgewitter gfahre denn hend Sie mi Kontrolliert und so und am schluss hetter mer no einisch dur de Wage glüüchtet, hani gseit "Kei schlechti Taschelampe wo Sie da hend aber chli stärcher lüüchte dörft sie scho no" hetter dumm grinset und gmeint "ja glaubed Sie ihri seg stärcher?!" tja am Schluss sind 4 Stuck mit minere Taschelampe vorem Auto gstande und hend umenandzündet. :D

hahhahaha das isch ja mal geil xD

aber jetzt mönd er de geilst losä...
    Min vater het vo sine kollege sonen scherz artikel gschenkt becho.
    es isch sonen thermos, wod ja normalwis kaffi tee oder was weiss ich ine tuesch...
    uffjedefall isch ih dere thermos kei flüssigkeit drin sondern sonen gummi schwanz, wo wenns ufmachsch dir voll ih d fressi spickt hahahah nei eifach zu lustig...
    Er isch letsti id grosskontrolle cho. denn hends ehm sganze auto usenand gnoh, bis sie schlussentli de thermos ide hand gha hend.
    de Bull: was ich da drin!?
    min vater: ja nüd, das isch en thermos.
    de bull: mached sie's uf!
    min vater: das isch kei gueti idee das isch en scherz artikel...
    de bull: den mach ichs halt uf!!
    hinedra nomal zwei anderi bulle xD
    macht ers uf und buuum voll ih d fressi!! hahaha
    de bull huere hessig: fahred sie eifach wieter! sofort! hahahahahahha
    die andere zwei bulle: er hets der aber gseit... xD
    de bull: egal fahred sie jetzt wieter! hahahaha xD

• shit wie mich die andere im büro grad agluegt hend <rofl>

Autorennen sind ein Kult der Raserei, ein Spiel mit dem Tod, der Circus Maximus der Neuzeit
    Franziska Teuscher (Grüne/BE)

<luke>

• <rofl><rofl> klasse Story <thumbsup>

Der mit der Taschenlampe ist auch gut, wobei die Cops da wohl ziemlich sicher besser ausgestattet sind als ich es bin :D

Coole Sprüche bringens voll, bin damit aus den unangenehmsten Kontrollen meist mit nem blauen Auge oder nur ner leichten Verwarnung entkommen :thumbsup:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!