Polizeikontrolle

• am beschte grad isperre die elände velofahrer, wo ohni liecht fahre!
    und wär trotz velostreife uf dr strass fahrt, sött mindestens 2000 zahle! wenns e usländer isch, grad no usschaffe!!

e tipp a alli gnärvti autofahrer: signalement (geschlächt, grössi, figur, chleidig, haar etc) notiere vo däm elände schwärverbrächer (natürlech vorhär ahalte süsch macht me sich säuber ume strafbar) und denn ab ufe nächste polizeiposchte gah azeig mache wäge fahren ohne licht!

de wird öpis ungernoh! aber die herre in blau chöi ja nid IMMER ÜBERALL si!

danke! :)

• Zitat

Hab gestern wieder eine Frau am Steuer gesehen. Bei Nacht ohne Licht herumfahren <amkopfkratz> . Strasse war nicht einmal richtig Beleuchtet <nervous>

Wahrscheinlich dieselbe Frau am Steuer, die ich gestern an der Ampel sah, bzw. fast übersah! :D
    Habe die Lichthupe benutzt und als Gegenreaktion kamen nur dumme Gesten einer menstruierenden Frau :pinch:

• Wahrscheinlich dieselbe Frau am Steuer, die ich gestern an der Ampel sah, bzw. fast übersah! :D
    Habe die Lichthupe benutzt und als Gegenreaktion kamen nur dumme Gesten einer menstruierenden Frau :pinch:

i tue nach dr liechthupe immer churz z'liecht us- und wieder ischalte! de schnalles die meischte!

• isch scho chlar dass ihr ned überau si chönnt
    s problem isch mMn dass d velofahrer 1. chei Nummere händ und 2. vo der Polizei aber anschinend au ned aus potentielle gefahr agluegt werde und wenns ei buess git dann isch das lächerlich im Verglich

Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

• isch scho chlar dass ihr ned überau si chönnt
    s problem isch mMn dass d velofahrer 1. chei Nummere händ und 2. vo der Polizei aber anschinend au ned aus potentielle gefahr agluegt werde und wenns ei buess git dann isch das lächerlich im Verglich

im verglich zum outofahrer si d'velofahrer o ke gfahr! höchstens für sich säuber! was NID heisst, dass sie nid für viu unfäll verantwortlech si! aber dert wärde idR äbe nume sie säuber verletzt! (und natürlech wird gemäss dir denn immer dr outofahrer verurteilt, o wenn nume dr velofahrer schuld isch! :rolleyes: )
    und das mit de buessehöchi het eh nüt mit de cops z'tüe wie du weisch! ;)

• ja i weisch das

jedoch wird wohl schwer z bewise si dass er ohne Liecht gfahre isch, wenn i ein velofahrer volley nehme - also bisch als Outofahrer wieder d a' pisste

Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

• ja meistens sehr schwär z'bewiese, dass kes liecht montiert isch... omfg...
    lömers... süsch simer bald ume glich wit, dass es es eigets topic brucht...

• ja meistens sehr schwär z'bewiese, dass kes liecht montiert isch... omfg...
    lömers... süsch simer bald ume glich wit, dass es es eigets topic brucht...

jo..omfg hondaholics.com/attachment/2414/

obs montiert isch isch des eine, ob er es a'gmacht hät des andere - und des chansch nümer bewiese wenn i ihm mit em Outo volley gnoh ha, weil dann ziemlich sicher kaputt isch

• <rofl>

Au wenns im CSI selte behandlet wird, meh cha meh bi Liechter usefinde als die eine Lüüt glaubet :D<sabberlappen>

• kann i ned beurteile ob sowas in CSI behandlet wird
    aber das isch graue Theorie was ihr da redet, kaum ein Richter würde wohl so einen Fall so tiefgreifend anschauen, dass man am Ende den Radfahrer die Schuld gibt weil er das Licht nicht eingeschaltet hat
    Die Praxis sieht sicher anders aus und das wisst ihr

aber isch do glich, es ändert ned - hüt war scho wieder so ei Depp unterwägs - zumindest war ned nass, ha ihm no rechtzitig gseh
    s bescht würd si wenn mer si Radar und Infrarot in Out würd ibaue

• wie Du vielleicht bemerkt haben könntest schreibe ich die meisten Sachen in der Möglichkeitsform
    diese Möglichkeiten treffen dann halt mehr oder weniger wahrscheinlich zu

also heisst das wohl kaum dass "ich alles weiss" - hab ich ausserdem auch nie behauptet ;)

huere Öschtrischer-Gsindel - am beschte usschaffe :D

• wer isch "üs"?
    nisch sichr dass es aui hier dinne sit? :rolleyes:

• wer isch "üs"?
    nisch sichr dass es aui hier dinne sit? :rolleyes:

sicher bini nid dr einzig das isch mau klar! ;)

wobi... das isch egal! es passt o lang nid aune, was ig da inne schriebe! LOL

• jo, mir zum Bispiu

nei, Spass - i finds luschtig mi mit Dir z'matche
    mer sind zwar vou unterschiedlicher Meinig aber das isch ja guet
    wär jo uhuere laungwilig do ohne üsere fights :D

• nei, bruch i ned wiu i lass mi ned gärn bevormunden und schulmeistern
    abe rgenau gege so öppis chan i mi dann richtig schön wehre :D

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!