Polizeiliche Vorladung

• jo, nur chann i dann säge Du häsch mir den Tipp gäh

eigentlich sit mer jo eh alle luschtig - also von minerer Siite: peace

Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

• i ha nid chrieg mit dir! i nimme di eifach nüme für ärnscht, nach all däm stuss, wo du da inne vo dir gäh hesch! die gloub dümmschte posts, woni da jemals gläse ha... würdi e top ten mache, wärsch du sicher paarmal verträte!

• jo guet, wenn des halt dini meinig isch
    mini posts sit nöd dumm, sie entsprechet eifach nöd der allg. Meinig :)

Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

• jo äbä des isch immer subjektiv ob ä post dumm isch oder nöd?
    für di erschiint manches dumm, für ein anderen äuä nöd

dass Du bedingt durch din Beruf bi gwisse Themen ei andere Meinig häsch isch klar
    i respektiers au, aber i bin halt kei "Prinz Valium" dem alles egal isch und nie d Schnorre ufmacht

vo mir us chönne wir ei neustart mache, wobii viele hier drin sicher inere Spass an üsere "Fights" gha händ

• das het nix mit mim job z'tüe sondern eifach damit, dass du ab und zue sache uselahsch, wo JEDE merkt, dass es stuss isch! d'kunscht, über theme, wome NULL ahnig het, o mau z'schwiege, isch äbe nid jedem gäh! ;)

i ha nid vor, mi da inne z'duelliere mit dir! ;)
    genausowenig hani vor, mit dir no ärnschthaft über irgendwas z'diskutiere!

aber mir chöme scho anenand verbi ke angscht! ;)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!