UFC auf DSF - Unterstützt unseren Sport - Schreibt eine Mail!

• K1 rockt <rocker>
    UFC überschreitet meiner Meinung nach die Grenze von Sport. UFC ist kein Sport und hat somit auch nichts im Sportfernsehen verloren. <thumbsdown>

deine frauen bilder überschreiten meiner meinung nach auch die grenze von "frau"... und hat somit im schöne frauen thread nix verloren ;)

UFC ist ganz klar ein Sport und dafür setzt sich jeder Fighter ein! Ich find UFC geil weil ich noch einmal mehr "mitleiden" kann als z.b. bei k1. da ich ja selber muay thai gemacht habe ist mir der sport zwar nahe aber auf höchstem niveau oftmals auch zu langweilig... aber langweilig gibt es bei jedem f1 rennen, fussballspiel, curling match (ja besonder da.. :)) etc.

jedem das seine.. schaue ufc ca. jedes zweite weekend.. aber auch nur weil ich zu alt bin um samstags auch noch in den ausgang zu gehen.. resp. am samstag abend um 23.00 uhr hat sich mein körper annähernd vom "feierabendbier" vom freitag erholt... ;)

---

• De müesstisch jedi Kampfsportart als nid fördernd aluege...
    Autorönne au wills jo zum schnell fahre animiert...

Chönsch no mängs als nid fördernd aluege... fakt isch es isch sport und nüd angers... ;)

• De müesstisch jedi Kampfsportart als nid fördernd aluege...
    Autorönne au wills jo zum schnell fahre animiert...

Chönsch no mängs als nid fördernd aluege... fakt isch es isch sport und nüd angers... ;)

natürlech isch das grundsätzelch scho chli so! aber es zeigt sich im UFC sehr guet die gsellschaftlechi entwicklig! d'gwalt muess immer wie herter si, dass no öpär zueluegt! das chasch nid bestritte! K1 loufe wäge MMA/UFC d'zueschouer dervo!

und die zuenähmend gwaut (äbe o grad gäge am bode liegendi lüt) hets vor paar jahr nid bzw. dütlech weniger gäh...

i wott dermit natürlech nid säge, UFC sig schuld a üsem jugend/gwaltproblem (das het eher andri gründ )! aber es zeigt eifach rächt guet, wo üsi gsellschaft anestüüret... :rolleyes:

dr konter gäge andré het gsässe!

• d'gwalt muess immer wie herter si, dass no öpär zueluegt! das chasch nid bestritte! K1 loufe wäge MMA/UFC d'zueschouer dervo!

Wär Bluet und Gwalt will gseh gat is Kino. Oder luegt news <devil>. MMA oder K1 wird doch hauptsächlich fo däne gluegt, wo sich für de Schport interessiered (btw: ich lueg lieber K1 als MMA). Aber anyway, all wo MMA als unhaltbar für d'Gellschaft alueged, söled sich bitte mal die Diskussion fode Sportlounge zu Gemüte füere (link uf Siite 1), isch super gsi. <thumbsup>

de bubi isch bald de einzig da inne, wo no öpis schribt, wo händ und füess het!

• uf was willsch genau use?

klar häds en ifluss, aber wi du sälber seisch

i wott dermit natürlech nid säge, UFC sig schuld a üsem jugend/gwaltproblem (das het eher andri gründ )

drum häd di blau hornuss scho rächt: es mma-ferbot zur gwaltprävention isch öppe glich sinnfoll wines autoränne-ferbot zwäcks raserprävention.

de bubi isch bald de einzig da inne, wo no öpis schribt, wo händ und füess het!

• ufc/mma isch unger dr kampfspört öpä das, wo streetracing im motorsport isch!

(nimmsch de nid aues ärnscht, woni so schriebe gäu? )

• chino vs reali gwalt... merksch öpis? :rolleyes:

oder killergames vs. amoklöif... aber gibe d ir rächt jones mit der gseuschaft geits bärgab was so sache ageit.. d frag isch eifach animiert streetfighting und fast and furios zu meh gwaut und rasereie bi de junge oder si so sache nur und ersch salonfähig worde sits streetfighting und rasereie meh git... also sis viellech nid sogar enorm schlaui marketing füchs gsi wo äs nische-produkt zur richtige zyt hei chöne platziere i de medie...

rase(r) u gwaut hets immer gäh und wirds immer gäh.. aber die lüt si haut äbä ou äs nid zu ungerschetzends publikum für vieli wärber und produkt.

das si nur gedankegäng u söu nid mini meinig darsteue.. aber i mine ouge bruchts für jedes produkt immer ä chöifer... u so zieht meh sech gägäsitig ufe.. bi auso je länger je meh froh läbi chli ufem land :) dert isch d wäut zwar ou nüm i ornig.. aber no agnähmer.. dünkt mi ämu wenni jede tag z bärn ir aarbärgergass ga ga bügle..

---

• Zitat

ufc/mma isch unger dr kampfspört öpä das, wo streetracing im motorsport isch!

Falsch... :P

Streetracing isch verbotte! Du chöntischs mit legale 1/4 Meile Renne vergliche oder mit legale Driftrenne... aber nid mit Streetracing ;)

Mir füere en Diskussion wo i mine ouge sgliche isch wie:
    Rockmusik = Gewalt bzw. Marylin Manson = Columbine Massaker
    Rap Musik = Nume Knarre und Bitches

Wies der Bligg so schön seit:
    Es neus Feindbild muss ane neb em BinLaden.Das bringt gar nüt. Alles Larifari. Sie puschet ihri Wahle und Medie händ Nahrig.
    Es isch nöd d'Rap Musik, d’ Welt wird radikaler.

• Ich nehm es mir immer auf und schau es an wen ich zeit hab.( Festplattenrecorder sei dank )

Ein Leben ohne Ziele ist kein Leben.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!