ich han mich da im Forum nur agmäldet, will ich diä Biträg da gläse han!!!
Mälde mich, nachdem ich mini Meinig gseid han au wieder ab!!!!
Aber hey, isch das da es Anti-Usländer Forum, es Forum wo unterstützt, dass mer Minderheitä und anderi Religione diskriminiert und agrieft, oder isch das es AUTO-Forum?!?!
Ich bin Schwizer, bin en Frau.... bin sehr offä gäge über ander Kulture, Reisä gern.... Ich bin definitiv defür, dass sich Usländer idä Schwiz söled apasse und ich find au, dasss es Lüüt git, mehrheitlich usem oste, wo das nöd machäd, aber de muss mer das Problem einzeln apackä und nöd mit so Initiativä gäge alli schüssä!!!!!!!
Mer schafft sich so feindä!!!! Mer schlüsst sich de USA ah... wänd ihr das??? Wänd ihr afangä diskriminierä wiäs denn de Hitler gmacht hät???
Fangäd doch ah dänke und handled mit verstand!!!
Strafäd di einzelnä wo sich nöd apoassed idä schwiiz,w o gäge gsetz verstossed!!!! aber mached nöd en einheit gäge alli, will es sind definitiv nöd alli uslände schlächt!!!
Oder "dc2" wetsch du d'bahnhofswc putzä, oder abwäsche????? es git sooo vieli usländer wo da eusi scheiss jobs machäd und sich nöd beklagäd, also düänd doch diä nöd au i ein top schmeissä!!!!!