Anti Minarettinitiative

• ich han mich da im Forum nur agmäldet, will ich diä Biträg da gläse han!!!
    Mälde mich, nachdem ich mini Meinig gseid han au wieder ab!!!!

Aber hey, isch das da es Anti-Usländer Forum, es Forum wo unterstützt, dass mer Minderheitä und anderi Religione diskriminiert und agrieft, oder isch das es AUTO-Forum?!?!

Ich bin Schwizer, bin en Frau.... bin sehr offä gäge über ander Kulture, Reisä gern.... Ich bin definitiv defür, dass sich Usländer idä Schwiz söled apasse und ich find au, dasss es Lüüt git, mehrheitlich usem oste, wo das nöd machäd, aber de muss mer das Problem einzeln apackä und nöd mit so Initiativä gäge alli schüssä!!!!!!!

Mer schafft sich so feindä!!!! Mer schlüsst sich de USA ah... wänd ihr das??? Wänd ihr afangä diskriminierä wiäs denn de Hitler gmacht hät???

Fangäd doch ah dänke und handled mit verstand!!!

Strafäd di einzelnä wo sich nöd apoassed idä schwiiz,w o gäge gsetz verstossed!!!! aber mached nöd en einheit gäge alli, will es sind definitiv nöd alli uslände schlächt!!!

Oder "dc2" wetsch du d'bahnhofswc putzä, oder abwäsche????? es git sooo vieli usländer wo da eusi scheiss jobs machäd und sich nöd beklagäd, also düänd doch diä nöd au i ein top schmeissä!!!!!

• Es gibt ja 4 Minarette in der Schweiz.
    Also tut doch nicht so, als hättet ihr gar keine Möglichkeit.

Und nochmals, ich war auch für den Bau, aber das Volk hat nun so abgestummen, und damit Basta.

Was bringen die Diskussionen und Streitigkeiten danach.

@Minarett: Wer bezahlt denn den Bau eines solchen Minaretts?

• Zitat

Sorry, aber ich abe viele kolegen die keine Christen sind, aber die sehen das nicht so schlimm wie überall gschrieben wird.

Zudem soltest nicht persönlich werden, denn so kann man nicht dikutieren.

HAHAHA.... du bisch so was vo luschtig, echt!!! <rofl><rofl>:D:D Häsch sooo viel Kollege wo nöd Chrischte sind und redsch da so gäge Usländer?!?!?! Du bisch en Buur useme schwiizer Kaff wo nume mit Schwizer zäme isch oder denn vor de Usländer nöd de muät hed säge, dass er en Rassischt isch!!!! Häsch au no en Glatzä????

Nöd persöndlich wärde???? Wirsch denn du nöd persöndlich??? Griffsch du nöd persöndlichkeit und de Glaubä vo anderne ah???? Bisch du so unpersönlich, dass du das rein Sachlich gsehsch? Du häsch also JA gstummä, will dich rein Sachlich diä "Türlmi" wiäs du i dinä Wort schriebsch stöhrä würded??? Glaubäs nöd, oder?! GLaubä wohl eher, du häsch mit em Usländer zuäwachs idä Schwiiz es Problem und duäsch drum polemisch!!!

• Ich finds lustig das sich wegen einer lächerlichen 2-Seiten Diskussion in einem AUTO Forum sich neue Mitglieder anmelden um mitzudiskutieren...ich denke da gibt es andere Foren wo es gaaaanz anders zur Sache geht.

Freut sich keiner, dass die GSOA wieder mal auf den Deckel bekommen hat? <devil>

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• Civic EK4 -- Wer zahlt für d'Chrischtä en Chilä? Au diä sölled für s'Minarett zahlä.... will diä, wiä au miär zahläd stüürä!! Isch doch eifach numä fairnes gägeüber andere Religionä!!

D'schwiiz will immer soooooo neutral si und bi allnä guät acho.... aber immer wiä meh, isch d'Schwiiz zum mittelpunkt vonere Komiker verastaltig wordä!!!

Wänd, dass sie für niemer Partei ergriffäd, aber gönd Problem nöd richtig ah, sndern schüssäd gäge ganzi Gruppä....

Ich bin weder links no rächts, find mer söt vo allem s'guetä usänäh und sich nöd bekämpfe!!!! aber genau mit so initiativä macht mer das!!!!!!!

• Ich finds lustig das sich wegen einer lächerlichen 2-Seiten Diskussion in einem AUTO Forum sich neue Mitglieder anmelden um mitzudiskutieren...ich denke da gibt es andere Foren wo es gaaaanz anders zur Sache geht.

Freut sich keiner, dass die GSOA wieder mal auf den Deckel bekommen hat? <devil>

du also was meinen teil betrifft, ich lese hier immer mit, vorallem im fachbereich. :) aber die leichtfertigkeit und respektlosigkeit (auch von dir) hat mich dazu bewogen, das mal auf die persönliche ebene zu bringen und einige fragen aufzuwerfen. du könntest auch antworten.. aber ist klar dass das unangenehm wäre.

;)

• Was von mir?
    Weil mir das ganze Theater sonstwo vorbei geht? Ich finds lächerlich mehr nicht - es wird alles wie immer masslos übertrieben und von den Medien noch gepusht.
    Ich kenne auch paar Muslime und die regen sich nicht halb so viel darüber auf als es in den Medien präsentiert wird.

• ja es ist lächerlich, es ging um ein objekt nicht um die religion.
    Aber eben medien konnte alle so aufheizen und aufgeilen.

Wird es jetzt weniger terror moslems geben ohne minarett? Muss die schweiz keine Angst mehr haben? (wieso auch immer)

Aber nun ja, viele haben halt immer noch scheukappenblick.

Sowies aussieht denken viele noch recht "bünzlihaft" hier drinn..

• Religion macht Kriege da hast du recht pädu

Religion macht Krieg?? genau wäge Lüüt wiä euch!!!! wo söttigi Initiativä Unterstützäd!!!!!

• Lemani : ok. ich verstah di scho irgendwo durre. aber es chan zbsp. nöd si das min chline brüeder ide schuel täglich zämegschlage wird, nur will er schwiizer isch? und das ide schwiiz? das chas i mine auge nöd si. das isch nur eis vo villne biispil.

@minarett :

chasch dis gältigsbedürftniss nöd im ne andere forum usläbe? Dini biiträg und die art wie du schribsch sind ja me als peinlich. :thumbdown:

• Mädels und Jungs, kommt wieder mal ein bissl runter
    hier wird ja noch mehr Wind gemacht als im Blick, das bringt nix

peace

@minarett: wenn Du meinst dass Religion nicht die Ursache vieler (wahrscheinlich der meisten) Kriege ist oder war, solltest Du mal genauer hinsehen
    die Menschen wurden und werden mit Glauben manipuliert, egal mit welchem - und dann ist es ein leichtes sie gegeneinander aufzubringen
    mich persönlich kann niemand mit so etwas beleidigen oder aufbringen, weil ich mich vom "Glauben" abgewandt haben und sehr gut damit fahre
    "Glauben" heisst ja bekanntlich nichts wissen

Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

• Lemani : ok. ich verstah di scho irgendwo durre. aber es chan zbsp. nöd si das min chline brüeder ide schuel täglich zämegschlage wird, nur will er schwiizer isch? und das ide schwiiz? das chas i mine auge nöd si. das isch nur eis vo villne biispil.

@minarett :

chasch dis gältigsbedürftniss nöd im ne andere forum usläbe? Dini biiträg und die art wie du schribsch sind ja me als peinlich. :thumbdown:

mediAZ ---- hehe..... gältigsbedürftigeit?! weisch du was das heisst?? ich gseh ebä grad kein zämehang zu dem ganzä!! würdsch miär bitte erklähre was du meinsch?? warum ich gältigsbedürftig bin??????

imä andere forum? meinsch i eim wos nöd primär um autos gaht so wiäs da würd gah?! <rofl> Mini art wiä isch schriebä drücked ärger gäge so lüüt wiä ihr us, gäge so lüüt wo KEI ahnig händ und nur schematisch dänked!!!

Aber kei angscht, mäld mi eh wieder ab da.... han mi nur agmlädet, will ichs denäbet find, dass mer so rassistisch chans chriebä imä forum, wo lüüt us allne länder sind!!!!!

• byebye ;)

ps: ich finds aber guet wie selbstsicher du bisch, obwohlt eingentlich gar kei ahnig hesch vo was dasd redsch ;) du chöntsch politiker werde.

Einmal editiert, zuletzt von mediAz ()

• Religion isch es en Grund wos Chrieg git, aber nur dur d'untoleran gägenüber de andere! chrischtä sind gäge moslem, moslem gäge jude, jude gäge hindus usw (als biespiel gnennt) aber de chrieb chan nur entstah dur lüüt wiä da zum teil schriebä, wo sich mit de themas nöd befassed, sonder eifach numä lalled was sie vo anderne ghöred und so lüüt gitz vieli uf de wält... sie lönd sich lo manipuliere.... wiä de hitler manipuliert hed oder wiä d'svp manipuliert oder anderi.... wiä wärs mit meh akzeptanz??? und jede chan afange demit.... aber mit so NEI abstimmigi isch jede glich wiä diä wo chrieg machäd, sie sind vershclossä gäge anderi, sie sind mtiläufer!!!

Glaubä isch für vieli wo nüt händ en zuäflucht! nur will du nöd glauch heisst das nöd dass es schlächt isch!! es heisst nöd, nicht wissen, es heisst, dass mer ane höcher macht glaubt, mer muss ja nöd wüssä, wiä sie usgseht oder wer sie isch, sie git eim halt.... so sich das bi vienä mönsche.... und das söll mer doch jedem lah!!!!! und nöd degäge akömpfe!!!

• ja es ist lächerlich, es ging um ein objekt nicht um die religion.
    Aber eben medien konnte alle so aufheizen und aufgeilen.

Und die Mehrheit glaub dann das Probleme welche effektiv existieren damit gelöst sind. Ja genau <rotaeye>

Sowies aussieht denken viele noch recht "bünzlihaft" hier drinn..

Tja sind halt Schweizer. Irgendwie hed das jede a sich, nume di einte chli meh oder weniger als di andere.

@Minarett
    Wenn du effektiv mitreden möchtest kannst du das auf einem ganz normalen Level machen. Ohne 20 tausend Ausrufezeichen usw. Klappt hier nämlich sonst immer sehr gut.

You will undoubtedly have more fun in a slower car driven very fast than a fast car driven moderately slow.

• Und die Mehrheit glaub dann das Probleme welche effektiv existieren damit gelöst sind. Ja genau <rotaeye>

Tja sind halt Schweizer. Irgendwie hed das jede a sich, nume di einte chli meh oder weniger als di andere.

@Minarett
    Wenn du effektiv mitreden möchtest kannst du das auf einem ganz normalen Level machen. Ohne 20 tausend Ausrufezeichen usw. Klappt hier nämlich sonst immer sehr gut.

hihi... sit wenn sind usruefezeichä verbotä??

• @minarett
    Also es ist ja schon mal recht übertrieben sich in einem Forum anzumelden nur weil im offtopic meinungen vertreten werden die einem nicht passen, aber jedem das seine....

Über die Art wie diskutiert wird abzulästern und selbst sätze nicht ohne mindestens 10 Ausrufezeichen zu beenden ist auch nicht gerade sachlich.

Dann gehts weiter du redest von fehlender Diskutionsfähigkeit, dabei schreibst du Dinge die hinten und vorne nicht zusammen passen, 1. beispiel: Wer zahlt die Kirchen, ja der steuerzahler, aber doch nur der, der auch die KIRCHENSTEUER bezahlt, die ja bekanntlich nur zahlen muss wer bei dem Verein dabei ist. aber egal...

Dann das mit dem Döner, ich wüsste nicht was das Erzeugnis Döner mit Muslimen zu tun hat, ausser das in der Türkei neben Christen auch Türken leben, wobei der Döner ja sowieso in Deutschland erfunden wurde aber das nur so am Rande...

Und wie schon erwähnt wurde ist es ja lächerlich jetzt sich darüber aufzuregen, die Mehrheit hat entschieden ob das einem passt oder nicht ist eigentlich egal, weil wir in der Schweiz die Suveränität beim Volk haben. Man kann es nie jedem Recht machen. That's life. Du reist ja so gerne, wenn dir der Zustand hier nicht passt wander doch aus, und such ein Toleranteres Land als die CH (was im übrigen recht schwer werden sollte). Was das ganze mit den Amis zu tun haben sollte ist mir auch schleierhaft, wir haben schliesliech keine Stasi änlichen Gesetze wie die Anti-Terror gesetze, nach denen Jeder Amerikaner grundlos festgehalten werden kann wenn verdacht auf Terroismus besteht. Wäre es so DANN hättest du Grund so zu reden.

BTW würde ich in einer Diskusion unter erwachsenen Leuten versuchen worte wie Hitler oder sonstige reisserischen Gleichstellungen zu vermeiden, dafür gibt es andere Plattformen wie z.B die Blick & 20min.ch onlinekommentare.....

so als tipp für die Zukunft

• Glaubä isch für vieli wo nüt händ en zuäflucht! nur will du nöd glauch heisst das nöd dass es schlächt isch!! es heisst nöd, nicht wissen, es heisst, dass mer ane höcher macht glaubt, mer muss ja nöd wüssä, wiä sie usgseht oder wer sie isch, sie git eim halt.... so sich das bi vienä mönsche.... und das söll mer doch jedem lah!!!!! und nöd degäge akömpfe!!!

hab ich irgendwo geschrieben dass Glaube schlecht ist?
    die Frage ist nur WORAN glauben wir - und dieses konstruierte Bild von einem (oder mehreren) Göttern stammt von Menschen - sorry, aber so kanns ja wohl keine übernatürliche Macht sein

man muss nicht wissen wer oder was diese höhere Macht ist? es gibts sie einfach? WER sagt Dir denn das?
    Entschuldige mal, aber Du machst hier einige runter von wegen sie wären Ewiggestrige und dann machst Du so eine Aussage...

Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!