Kännt öpper per Zuefall es cools Töff Forum ?
Wos chli um "Töff Tuning" gaht und nöd um riesigi Rückspiegel und Lüchtweste?
Kännt öpper per Zuefall es cools Töff Forum ?
Wos chli um "Töff Tuning" gaht und nöd um riesigi Rückspiegel und Lüchtweste?
Mau e chlini Frag a aui Honda Töff-Spezis:
Ich möchte gerne auch anfangen mit dem Führerausweis A1 (habe ja B,BE,C1,D1,C1E,D1E und den ganzen Kram).
Als erste Maschine habe ich an eine Honda NSR 125 gedacht.
Es muss einfach eine 125er sein die mit max. 11kw eingetragen ist.
Und ich habe so gelesen dass die NSR auf 28PS geöffnet werden kann, was mir eigentlich gut gefällt.
Parallel dazu habe ich noch eine Cagiva Planet im Auge (ist halt ohne Stummellenker, ein schönes Naked Bike).
Nun meine Frage, wie viele kw kann eine NSR 125 offen tatsächlich machen und wie gross ist der Aufwand?
ist das nur der Auspuff und ne Blackbox oder wie?
cagiva planet isch eifach d bilig variante vo de mito, motor lauft guet , sind so 28ps machbar, aber de rescht isch bilig und hesch dauernd problem.
das d honda nsr offe 28ps het erstuuhnt mit ez grad chli, aber luuht wiki isch das richtig so.
zum entdrossle musch d blackbox überbrücke, falls das ch-modell überhaupt hend, de konus usem uspuff ne ( oder lieber grad en race uspuff chaufe) und d verjünig usem luftfilter / asugssutze. natürli no e richtigi düse in vergaser oder grad en grössere flachschieber verbaue, passend zum race uspuff.
Naja, d Planet fingi haut rächt schön wöu si so huere uf Ducati macht (Cagiva isch ja o vo Ducati).
Ha no e Yamaha TZR 125 gseh, wär gloubs no stercher, mä list vo max. 34PS (muess me aber viu mache) oder die normali uf 29PS entdrossle.
Isch äuä glich die schneusti weni mau bedänke dass d Planet vermutlich usefuulet wäge z viu Problem.
I fahre aber sowieso äuä nur 2 Jahr drmit ume.
Somit wärs ender Yamaha TZR 125 vs. Honda NSR 125.
Falls ein Honda NS-R 125 mit eingetragene 11kw brauchst, aber bereits offen ist (Laut Hondatöff Verkäufer)
mit ca. 7500km hätte ich eins für 1000.- abzugeben
Naja, d Planet fingi haut rächt schön wöu si so huere uf Ducati macht (Cagiva isch ja o vo Ducati).
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ja stimmt het ähnlichkeit mit de ducati monster, aber au nur vo 100m entfernig
da würdi lieber d mito neh, die gseht us wie e ducati 996, und de verräterisch motor gseht mer nöd will er under de verschalig versteckt isch. und die het au en drehzahlmesser, was bi de planet glaub fehlt.
tzr vs nsr isch eifach, d tzr lauft vermuetli chli besser aber d honda isch zuverlässiger, ich wär fürd honda, die isch glaub au länger baut worde.
Naja i cha uuuuuu billig e Yamaha TZR Jahrgang 89 ha, die ziet sichergeil.
Isch zwar ned ganz so schön wie e Honda NSR aber längt ersch mau,
I meine, i ha scho 3 Hondas mit je 4 Redli u die wotti o no chle Pflege
U ja, i bhalte de Töff äuä nid meh weder 2 - 3 Jahr.
Interessants Agebot, prüeft und so?
Nid dassi bim MFK e Fust i An** bechume wöu si nid meh drosslet sigi...
Ah schön isch si!
ja tzr zieht offe besser als drossleti 600er, uf jede fall wen ich fahre
aber da du ja e 11kw version bruchsch, bruchsch ja ned unbedint e tzr, oder isch die au scho drosslet?
I weiss garnid öb die TZR woni cha ha drosslet isch.
Si isch eifach aut aber hett nid viu KM.
Und ja, dä Pris, dä MUESCH SE CHOUFE.
Ke Witz.
Seit letzten MFK wurde damit ca. 100km gefahren. Mfk kann ich schon neu machen für 200.-
Sooo jetz hetts mau das gä für i d Sammlig
Ä Yaaaaamaaaaahaaaa TZR vo 1988 !
Im nä super guete Zuestand, aber dr Vergaser spinnt äuä chle.
Hett ersch ab 7000 U/min Leistig, aber denn rupft si wie gstört.
Anno 1988 si die itreite 9 Kw äuä eher ä Schetzig gsi, louft im Moment fasch wie e Cagiva Planet...
Ich hätte für nen Tausender die NSR von Quick genommen, die sieht geil aus...
Die TZR sieht doch recht bescheiden aus, aber den Zweck erfüllt sie sicher!
NSR wurde vorhin abgeholt
Ich hätte für nen Tausender die NSR von Quick genommen, die sieht geil aus...
Die TZR sieht doch recht bescheiden aus, aber den Zweck erfüllt sie sicher!
hätt ich nicht gemacht.
optisch findi d tzr genauso "schön" wied nsr.
Nei gaaanz eifach, d NSR nimmt dr Kolleg u ig ha d TZR.
U i finge d TZR geil, gfaut mr totau guet.
Uf dr NSR ligt me ja quasi, da isch die auti TZR irgendwie chle bequemer.
Aber d NSR fahrt sech sehr schön.
So habe meine inzwischen recht umgebaut
Das meiste ist Custom Marke Eigenbau wie zb. Tanklift Coil relocation und Zündung wie auch der Sitz und Heck Fender und Tacho umbau..
und noch viele weitere sachen
ja stimmt het ähnlichkeit mit de ducati monster, aber au nur vo 100m entfernig
da würdi lieber d mito neh, die gseht us wie e ducati 996, und de verräterisch motor gseht mer nöd will er under de verschalig versteckt isch. und die het au en drehzahlmesser, was bi de planet glaub fehlt.
tzr vs nsr isch eifach, d tzr lauft vermuetli chli besser aber d honda isch zuverlässiger, ich wär fürd honda, die isch glaub au länger baut worde.
Ich ha en Planet.
Han bisher nonie problem ka usser verschleissteil, isch zwar nur e 125er aber goht zimlich guet ap
hondaholics.com/attachment/4207/
hondaholics.com/attachment/4208/
Mehr bilder hets uf S.27
@ Civic Red
, sieht sehr geil aus.
@ Civic Red: Gopfertammi Geil
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