Also wenn ir e en Quickie machäd denn bruchäd ihr doch kein Wecker meh :p <rofl>.
Wecker...
-
-
bisch kei mah oder was?
ä richtige mah penned nachem vögle i ! so eifach isch das... ok wenns d zyt zuelaht no hurti ä zigi und äs bier... aber ds rouke gruset mi so am morge am 6i hahaha
-
Nichtraucher sii <sabberlappen>.
-
Zitat
Original von S-treetfïghter
bisch kei mah oder was?ä richtige mah penned nachem vögle i ! so eifach isch das... ok wenns d zyt zuelaht no hurti ä zigi und äs bier... aber ds rouke gruset mi so am morge am 6i hahaha
Also ich bi amigs fix und fertig...
Falls das nüd der fall isch bisch zwänig herä und hesch nuch ds viel energie föörig, dä mosch halt numal...
O dä rouke isch gäng nid guet... ob am obe oder am morgä. das isch gäng ugsund
-
en quickie am morge, verwüscht kummer und sorge
-
Quicki am Morge bin i garke Fan irgendwie bin i da nit fit
Das geit am sunntig we mer schön usgschlafe het oder viellecht no we mer d frau numme einisch im Bett het (oder grad früsch). -
quickie am morge suckt, lieber penne.
Ich han en lässige schlofphase Wecker. Super teil.
Und zur not no sNatel -
Stell ehm dr Wecker vom TV i, de verwachi emmer oder sosht halt sHandy.
-
finde d versprächig uf der schlafphase-wecker site ou gfährlech... mi chön nid verschlafe spätischtens zum igsteute zytpunkt wird meh gweckt.. und weni den de dr wecker nid ghöre?? u das isch ja süsch scho geng der fau..
-
Zitat
Original von TypeRWoman
Spätestens die Katzen retten mich vor dem wiedereinschlafen.
Übersetz' das mal auf englisch. Das ergibt einen völlig neuen Sinn Gerade bei dir -
Zitat
am beschte wär wohl sone alt-ehrwürdige wecker mit de "killerglocke" aber na ja... i wet no 30gi wärde.. ou wenns nüm lang geit...Uf kei Fall! Das närvige Ticke bringt mich zum Uusraschte und Iipenne goht au ned, defür verschrickt mer andersch am Morge
Hend sogar amigs de Hamschter müesse usem Schlofzimmer verbanne
-
Gebruche aus s`Handy, s`böde isch nur, wenn de Akku leer isch..
Was i hasse, wenn i 5min vor dem Weckerleuten verwache...
Quicki am morge, findi i no..... <sabberlappen>, da mer aschliessend sicher wach isch..
mfg
-
haha am morge chami die auti aus trampolin bruche i merke nüt... hrhrhrhrhr....
härzig we me när bim z nacht drüber redet... im sinn vo.. geil hei mer no sex gha hüt morge... u du chasch antworte... korrigiere.. DU hesch sex gha.. wie isch so gsi?
-
Hehe, und wenn sie di chli härter dra nimmmt.... so im style...
"Gib mer en Tiername du Sau"...*Gtrsscch* eis chlöpft becho und und....
-
also du meinsch soft? was du beschriebsch ghört bi üs zum vorspiel
mini fründin het mindischtens 4 x meh sex mit mir gha als ig mit ihre... wecker hin oder här und ab und zue gniessi das richtig ihre das vorzwärfe :p
-
hmmm vom thema wecker uf ts vögle cho
da cha ja nume eine de grund defür sie
-
i bis gar nid gsi wo het agfange...
und i ha immer no z problem..
äbä het niemer ä guete link zumene (säuber erprobte) wecker wo irgendwie flügt oder schnagget oder so? eifach wo sech bewegt das meh muess ufstah. dä schlaf-phase wecker tönt guet.. aber z tüür zum usprobiere und nid funktioniere.
-
Zitat
mini fründin het mindischtens 4 x meh sex mit mir gha als ig mit ihre... wecker hin oder här und ab und zue gniessi das richtig ihre das vorzwärfe :p
Du glückliche.....
Wotsch au das sie meh sex mit mer, als ich mit ihre ha... <amkopfkratz>... -
FLO: http://www.geschenkidee.ch/fliegender_alarm_wecker.html
phase wecker: naja......sell mal eine usprobiere
-
hab im tv mal einen wecker gesehen der nicht so teuer war
und der am boden sobald er anfängt zu klingeln herum rollt das
man aufstehen muss um in zu stoppen
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!