Probleme mit der Polizei

• Mesch dine kolegge halt säge si sele mal so schnäll schaffe wie gfahre bisch. ;)

<baetsch>

• heute post bekommen! innerorts 4 zu schnell netto! 40.--

haben diese verdammten a****löcher eigentlich nichts besseres zu tun als den otto-normal-bürger und 0815 autofahrer abzuzocken, welcher mal 4 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) lächerliche km/h zu schnell fährt? würden besser mal die taschendiebe und die drögeler verhaften und die kriminellen dealer! ich hab soooooooooooooooo ein hals!

• Special Agent vo de CSI Zürich... :P

<baetsch>

• heute post bekommen! innerorts 4 zu schnell netto! 40.--

haben diese verdammten a****löcher eigentlich nichts besseres zu tun als den otto-normal-bürger und 0815 autofahrer abzuzocken, welcher mal 4 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) lächerliche km/h zu schnell fährt? würden besser mal die taschendiebe und die drögeler verhaften und die kriminellen dealer! ich hab soooooooooooooooo ein hals!

Mängmal hani eifach s Gfühl du bruuchsch lämpä :rolleyes::thumbsup:

• Mängmal hani eifach s Gfühl du bruuchsch lämpä :rolleyes::thumbsup:

Oder Pädu hat den Account von Jones gehackt! <rofl>

You will undoubtedly have more fun in a slower car driven very fast than a fast car driven moderately slow.

• Mängmal hani eifach s Gfühl du bruuchsch lämpä :rolleyes::thumbsup:

drum het är ja dr job woner het... ungstraft lämpä mache :)

---

• ohje-das heisst wir dürfen kenne spannenden diskussionen zwischen dir und pädu mitlesen?

• etz chönder denn langsam ufhöre ihr Plaggeister.... wenn er scho schriibt, dass er nüme mitmacht, denn akzeptiered dass au.... und hacked nöd druf ume....

traaaaatschtantene <rotaeye>:-D

Edith meint, dass ich gester grad e Parkbuess übercho han.... verdammti Scheisse! I zahle glaub nöd und gang denn go absitze, wär mal was neues 8)

• ich hab doch irgendwo geschrieben, wie man parkbussen eben nicht zahlen muss..

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

<ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

• etz chönder denn langsam ufhöre ihr Plaggeister.... wenn er scho schriibt, dass er nüme mitmacht, denn akzeptiered dass au.... und hacked nöd druf ume....

traaaaatschtantene :-D

Edith meint, dass ich gester grad e Parkbuess übercho han.... verdammti Scheisse! I zahle glaub nöd und gang denn go absitze, wär mal was neues 8)

Hesch ja recht, has eifach immer amüsant gfunde :) logisch isch da akzeptiert, mer döf doch aber sicher na sini meinig dezue kundtue, nöd?
    Gruess

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!