ich hab auch nur vom technischen aspekt dieser filme geredet. eben die computer-machart, die total übertrieben ist!
Filme
-
-
Bei Spiderman ist mir aufgefallen das sie offenbar die Kosten für das Stadtmodell wieder reinholen mussten indem sie immer wieder sinnlos lange Szenen zeigen wie er durch die Luft "fliegt".
-
andre hat recht...mehrheitlich schrott...zum Glück hab ich für die Filme nix bezahlt, sonst müsste ich mich anderst aufregen....
zum Glück gibts noch Seiten, wo man sich die alten "Auf Achse" Serie anschauen kann....WELTKLASSE! -
War am Sonntag wiedermal im Kino und hab AUSTRALIA geschaut.. wirklich guter Film!
Ansonsten hab ich echt keinen Bock 16 oder 18 Franken zu bezahlen um mir 2 Stunden Scheisse reinzuziehen.. wart ich lieber auf die DVD.. (die mittlerweile eh nur schon 2 Monate später im Laden steht.. *lol*)..
Ansonsten.. CSI MIAMI..
-
-
-
Ouw ja, American Dad ist auch ganz grosses Kino! <ROFL>
-
Zitat
Original von spyker
Ansonsten hab ich echt keinen Bock 16 oder 18 Franken zu bezahlen um mir 2 Stunden Scheisse reinzuziehen.. wart ich lieber auf die DVD.. (die mittlerweile eh nur schon 2 Monate später im Laden steht.. *lol*)..
macht sinn! warum o nid e dvd für 20-30 choufe wo scheisse druf isch, wenn eim 18franke für die glichei scheisse z'tür isch gsi im kino!
grad vorhär the dark knight in HD gseh! hane zwar scho 2x im chino gseh ber dä fium isch eifach super! soviu zum thema, es isch nume scheisse usecho die letschte jahr!
-
scheisse nöd grad... aber es isch scho irgendwie es aarmutszüügnis, wenn diä einigermasse guete film nur us reemakes bestönd...
-
Dark Knight isch absolut de Hit ändlich mal wider en Film, wo sichs glohnt hät is Kino z gah
-
Zitat
Original von Jones
lueget mau HIMYM! season 4 bini itz! so unfassbar super!
suit up!!!HIMYM ? übersetz mal
-
HOW I MET YOUR MOTHER
http://www.serienjunkies.de/HowIMetYourMother/ -
Zitat
Original von K-Baller85
HOW I MET YOUR MOTHER
http://www.serienjunkies.de/HowIMetYourMother/so isches! ha wieder agfange u bi wieder mitti season 2! soooo guet isches!
-
zieh mer die glabs mal online ine
-
Zitat
Original von K-Baller85
zieh mer die glabs mal online ineuf seriejunkies isch alles in HD z'ha (rapidshare links)
ninjavideo.net het's zum streame... -
rapidshare abo ha
luegs mal a
-
Zitat
Original von K-Baller85
rapidshare abo ha -
ah, da hani agfange luege am samschtig chunts irgendwo... isch würkli guet. du bisch bi staffle 4? englisch nimmi ah oder?
-
ja glabs pro7 am Sa nomi .....
zwüsche düre luege no It's always sunny in Philadelphia, au no witzig
geschter obe neui Comedystreet folge........andersch luschtig
-
Zitat
Original von tmoe
ah, da hani agfange luege am samschtig chunts irgendwo... isch würkli guet. du bisch bi staffle 4? englisch nimmi ah oder?ja louft irgendwo... pro7 gloubi... aber scho paar wuche. hesch auso scho viu verpasst (wo uf ninjavideo chönntsch nachehole, hehe)
seriejunkies het englischi und dütschi sändige...
da sie in europa ersch bi season 1 si, isches naheliegend, dass season 4 englisch isch! :p
ha's im TV einisch uf dütsch wöue luege aber ha grad müesse abstelle!
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!