Haha danka S-treetfighter und freu mi scho uf dia neua Gschichta morn wo hüt passierend!
SEX im Auto, ums Auto (Freitagthema)
-
-
füess lüpfe bitte!
-
So kömmend Jungs, het niamert meh es paar Gschichtli? I muess no dia letzta 30min dura stoh und den endlich Weekend!
-
Hehe... Swiss Burger Live! "Ich will nöd das mis Äuto dräckig wird. Pfui! do drinne hani ke Sex. Näääi si!"
Also ich finde es ist doch prikelnd und erhält die Spannung im Sexleben, wenn man an "ungewöhnlichen" Orten (Auto, Kino <holy>, Strand, Seitengasse usw.) Spass hat.
-
Zitat
Original von S-treetfïghter
du und santi?Arsch
Alarmanlage war jetzt nie das Problem. Dafür ist die Mittelkonsole und Armlehne seeeehr praktisch.....
-
was habt ihr nur wieder für ein thema gefunden
also: ich wollte bis jetzt keinen sex im auto wegen dem polster
jedoch hat mir meine freundin ab und zu einen im auto geblasen
jedoch natürlich nicht wenn das auto stand sonder beim
fahren auf dem nach hause weg ist gar nicht so einfach so zu
fahren bin aber natürlich alles auf nebenwegen gefahren
( Holperpiste <rofl>) weil man ja nie weissen kanngruss marco s.
-
In der Alltagbiatch sicher schon 3-4 mal auf dem Rücksitz
und das Geilste in der Garage auf der Motorhaube das war erste Sahne -
alles soihünd da inne
-
Zitat
Original von 303
alles soihünd da inneAch khum jetzt usa mit de Sproch, das sind dia wo am schlimmsta sind wo anderi beschimpfen bi so zügs...!
-
Eifach zum gröle de thread
UND SEX im Auto
Jedoch gits da no intressanteri Ort we am See/schtrand , Alpamare im winter wens dampft Imene Klo Esstisch Chuchi zile (en Guete) im Wald ....................................
-
Ou Sex im Auto.... da isch mer grad en Wahnsinns gschicht in Sinn cho:)
also:
Ich und mini damaligi schnegg sind mit Kollege in Usgang, da de Kolleg es neus auto kauft het.... mir sind mit 2kollege det gsi, wo au dfröndin debi ka hend und ebe de kolleg wo s'Auto kauft het Nach ca. 20min i de Disco, hani zu minere Schnegg gluegt, wo ich Ihri leckere Bei gse han, vorallem in Usschnitt ich grad so <rotaeye>!
Nid lang überleid, grad im Kolleg gseit: ''du hesch mer rasch din Schlüssel, muess öpis is Auto go hole'' Er mich so agluegt und seit: '' Gang jaaaaaaa nid go fahre!''
Ich halsbrecherisch det abe a Parkplatz, mini Schnegg natürli mitzerrt und ap is auto... nach ca. 10min ali Schiebene agloffe, Ihr wüssed
Ich voll am apgah.... mini Schnegg am Augeverdrülleeee plötzlich zerrt eine Tür uf
Ned vergässe isch die geniali Belüchtig i denne super VW's!!!!!
Mer beidi voll belüchtet z'mittst i dem huere Parkfeld, mis Arsch genau uf de Fensterhöchi, nebt de Strass wo ali dürrelaufed für id Disco!
Ich luege retour, staht de andere kolleg dete mit sinere schnegg!
Us panik, seit er: ''sorry man'' und schletzt türe zue!
Ich voll verwirrt... weis nid obi witer tschäddere sel oder ufhöre, denne seit mer mini Schnegg druf: ''Oh mein Gott, ich cha mich nüme lah blicke lah bi dine Kollege''
Okej, ergendwie hani die Frau müesse beruhige und mini Mission z'end bringe, nid mal 10min spöter, mir beidi voll Happy wieder det ufe id Disco....
Ali lueged eus a, mer beidi so und gwartet bis öpis passiert, denne seit eine:''isch voll langwilig, gömmer hai''
tip top, hani dänkt und denne simmer hai gfahre...So, mir sind im andere Auto hai gfahre, de kolleg mit sim Neue VW het die andere hei to... Woni denne is Bett gang bi, hani überleid, zum Glück het de Siech mich ned verwütsch, sondern de ander Ich meine im neue Auto ine Rohree... uiuiui...
Am Morge am 8ti, weckt mich mini Mam und seit, det unde wartet 2 kollege vo dier, bruchet dich unbedingt... Ich voll verpennt gah use, staht de Volldep mit sim VW dete und heb es azerrtes Kondompäckli ide Hand, mit somene Grind <fire>.... Seit er mier: ''du bisch au es verdammts Arschloch, ich schaffe 7jahre uf de Baustell für das Auto und du tuesch es Entjopfere''
langi gschicht, aber eis vo de geilste Erlebniss! Sorry für de langi Text
-
Dr härtisht
Seit er mier: ''du bisch au es verdammts Arschloch, ich schaffe 7jahre uf de Baustell für das Auto und du tuesch es Entjopfere''
-
Ich wär au verdammt bös wenn öpper i mim nagelneue Auto würd.<louder>
-
schei** drauf isch doch imo nur es Auto (solangs suber blibt!!)
-
Also blowjob während dem fahren ist ganz übel, ich kann mich dann gar nicht mehr auf die strasse konzentrieren
Früher als wir noch ausswärts zigis rauchen gehen mussten (weiss nicht, so in der primarschule :P) sind wir öfters auf einem dieser berüchtigten Parkplätze heimlich rauchen gegangen und dann keine ahnung, hat man halt früher viel mist gemacht, aus langeweile mal ein bisschen (keine schäden oder so) gegen einen alten einer golf getreten (war schon so halbdunkel) und laut gelacht unds lustig gehabt, plötzlich geht die tür auf und ein splitterfasernackter typ rennt uns hinterher - der wollte wohl auch nicht gestört werden
-
achja, möchte an dieser stelle noch die "wir haben sex im auto" facebook gruppe vorstellen (nicht von mir, gabs schon vor diesem thread):
-
Zitat
Original von Acidesign
Also blowjob während dem fahren ist ganz übel, ich kann mich dann gar nicht mehr auf die strasse konzentrieren
Früher als wir noch ausswärts zigis rauchen gehen mussten (weiss nicht, so in der primarschule :P) sind wir öfters auf einem dieser berüchtigten Parkplätze heimlich rauchen gegangen und dann keine ahnung, hat man halt früher viel mist gemacht, aus langeweile mal ein bisschen (keine schäden oder so) gegen einen alten einer golf getreten (war schon so halbdunkel) und laut gelacht unds lustig gehabt, plötzlich geht die tür auf und ein splitterfasernackter typ rennt uns hinterher - der wollte wohl auch nicht gestört werden
<rofl>Der stand auf dich
-
Zitat
Original von Civic Red
<rofl>Der stand auf dich
Gäll sosht wär er dir ned na grennt
-
hehe dä Tread isch ja würklech amüsant wie dir Manne so ticket
-
es ticke aui glich, nur d manne chöis zuegäh. :p
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!