morn oder übermorn chani mis baby endlich gah abhole... und gwüssi chlini aber entscheidendi sache sind scho erledigt
en chline vorgschmack:
morn oder übermorn chani mis baby endlich gah abhole... und gwüssi chlini aber entscheidendi sache sind scho erledigt
en chline vorgschmack:
sieht geil aus in weiss mit weissem vw logo
Ich hätte das Logo schwarz gemacht - wegen dem Kontrast Trotzdem, sieht wirklich heiss aus in weiss
hab mir auch lange überlegt das logo schwarz zu machen, aber das logo ist vorne sooo riesig, da will ich es nicht noch mehr hervorheben. ist ca. 12cm im durchmesser...
i wär für cleaning gsi... aber so isch ou sexy... heissi chischte!!! gratuliere!!
Amene nagelneue Auto gah spänglere findi nid sooo de hit... drum hanis nid lah cleane :p aber wenni de mal steischlägli hätt oder so, chamer über das rede
oder de grad mitere dünne schicht carbon lah laminiere fröie mi uf ne mitfahrt
Schön schön, aber mir gefält die Form des Scirocco nicht wirklich <nervous>.
Die Front von dem Teil ist einfach Hammer
Wieviel hast du alles in allem bezahlt?
ZitatOriginal von The.O
Schön schön, aber mir gefält die Form des Scirocco nicht wirklich <nervous>.
x 2
Hab auch etwas Mühe damit...
Der Chicorée ist der erste VW, den ich mir freiwillig vor die Garage stellen würde
zum glück gefällt er nicht allen, sonst würden bald nur noch Scirocco's rumfahren
in meinem Fall ist das Preis/Leistungsverhältnis praktisch unschlagbar
Steht schön da...
Viel spass damit...und natürlich viele sorgenfreie Km...
mfg
ZitatOriginal von civic_rally
hab mir auch lange überlegt das logo schwarz zu machen, aber das logo ist vorne sooo riesig, da will ich es nicht noch mehr hervorheben. ist ca. 12cm im durchmesser...
sich schäme müese VW zfahre
nei nei... das sicher nid... aber das vw zeiche isch eifach z'uffällig und z'gross, drum chli tarne. wenni mi würd schäme, würdis lah cleane :p
s'auto isch wunderschön und so zum fahre, eifach genial. navi, leder, xenon, guets soundsystem, alles was s'härz begehrt nach 5 jahr alti klapperchiste im alltag fahre...
ZitatOriginal von civic_rally
s'auto isch wunderschön und so zum fahre, eifach genial. navi, leder, xenon, guets soundsystem, alles was s'härz begehrt nach 5 jahr alti klapperchiste im alltag fahre...
das glaubi!
geili chischte!
hat auch was, aber für mich lieber in weiss
gseht scho nett us!
Würi jetzt au no fahra, was hat der denn an Leistung?
200ps, aber gemäss villne bricht und prüfstand ergebnis streued alli ziemlich nach obe z.t. so bis 220
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!