müessä mir aui stärbe?

• Alles numme Seich!

Han grad geschter im P.M. über das gläse, die Schwarze Löcher vo unter Umschtände wärde entschtoh sind so was vo lächerlich i de Grössi, dass mer sich kei Sorge muess mache. Hauptsächlich gohts um d'Beschtätigung vo de String-Theorie, die Lüüt bi CERN glaube sälber ned rächt dra, dass die Entdeckig en süschtige positive Näbeeffekt wird ha.

Isch reini Panikmachi :D

• Zitat

Original von Jones
    müessä mir aui stärbe?

<what>

häsch `s gfühl segsch unsterblich oder wie?

<what>

ich hab keine angst vor schwarzen löchern <nono>

.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.

• @KB: nope, han dänk numme d'Föteli aglueget und mir sälber öppis zämedichtet :D

Miner Meinig gits allerdings die global Erwärmig und Fiinschtaubbelaschtig ;) isch aber es anders Thema und ghört ines eignigs Topic :D

• Zitat

Original von Mr.Petrolhead
    ich hab keine angst vor schwarzen löchern <nono>

warum nid? was passiert, wenn die dinger tatsächlech nid wärde "verstrahle" und afange z'wachse? niemer weiss es so genau dünkts mi! <amkopfkratz>

• das dir gäng zyt heit, so heure GUGUS z läse! <amkopfkratz> <confused>

mfg LUG

• Zitat

Original von LUG
    das dir gäng zyt heit, so heure GUGUS z läse! <amkopfkratz> <confused>

mfg LUG

freizyt isch öpis, woni nid im überfluss ha zur zyt! bis doch froh, tueni euch da inne chli dra la teilha i form vo sinnlose theme! <mean><devil>

• Zitat

Original von Jones
    warum nid? was passiert, wenn die dinger tatsächlech nid wärde "verstrahle" und afange z'wachse? niemer weiss es so genau dünkts mi! <amkopfkratz>

Wenn dann läufts so wie im Half Life ab... und de muess nur noch einer einen auf Gordon Freeman machen und alles ist in Butter :D

oo_00_oo

• Zitat

Original von Jones

dänn krepiered mer halt alli ...... niemert wird drum ume cho, niemert!

angst bringt di uf all fäll nöd wiiter und mache chömer au nüt dergäge.
    villicht suugt`s ois au nur in e neue galaxie wo alles besser isch .....
    .... nur hondas auf den strassen, gratis bier überall, schöne frauen im überfluss und jeder arbeitet an einem mac ....

<nono> alles nume negativ gseh <nono>

:D

• und wenn's zersch d'weschtschwyz isugt, wär das ja o weniger schlimm oder? <devil>

Einmal editiert, zuletzt von Jones ()

• Zitat

...weil das Wachstum sehr langsam vonstatten ginge. Es ginge Jahrmilliarden, bis von so einem Schwarzen Loch Gefahr ausginge...

Abwarten und Bier trinken :D

• ich fänds geil! endlich mal ein wenig action <rocker>

Und d'Lüt wären umegsprunge
    I dr Angscht um Hab und Guet
    Hätte gmeint s'heig eine Füür gleit
    Hätte ds Sturmgwehr gno ir Wuet
    Alls hätt brüelet: Wär isch tschuld?
    Ds ganze Land i eim Tumult
    Dass me gschosse hätt uf d'Bundesrät am Rednerpult

apokalypse <sabberlappen>

• ahhh ä heimleche Mani Matter Fan! :D

mfg LUG

• hehe ist ja ein lustiges und interessantes thema, und bemerkenswerde daten die sie da freigeben betreffen der röhren!

27km umfang mit einer nochmals fast gleichlangen anlauf-röhre, und das in 150m unter der erde!
    diese teilchen sollen in 1 sekunde diese 27km 12 mal umlaufen <nooo!>
    und das alles künstlich! aber im vergleich die licht geschw. beträgt
    299 792 458 m/sek, diese forscher bringens nur auf 324 000m/s... :D

hab das in der schweizer illustrierte letzten monat mal gelesen als ich beim zahnarzt warten musste....merkte garnicht, das ich nach 30min verspätung erst aufgerufen wurde!
    war dann schnell nicht mehr so nervös vor der kontrolle wegen der kontrolle... :D

• jaja, lieber schwarze löcher, als löcher im zahn <rofl>

nein mal ernsthaft, ich bin der meinung wenn da so viel geld dahintersteckt, und soviele wissenschaftler, dann werden die sich das wohl schon überlegt haben. und wenns schief geht, geht's schief - was solls :D

entweder niemand stirbt, oder alle, und wenn eh niemend mehr lebt, dann lohnt es sich ja auch nicht mehr zu leben <rofl>

falls jemand noch jemandem was wichtiges sagen wollte, dann wäre jetzt wohl der richtige zeitpunkt - bevor wir alle sterben <aetsch>

My real JDM RHD EK9 & S30Z Project build Blog -->klick<--

Einmal editiert, zuletzt von Acidesign ()

• Zitat

falls jemand noch jemandem was wichtiges sagen wollte, dann wäre jetzt wohl der richtige zeitpunkt - bevor wir alle sterben

Ja dann oute dich jetz endlich mal, jetz ist eh alles egal <aetsch> :D

Ne spass bei seite, sollte nur ein witz sein... ;)

Mir kommt es vor wie:

Das Millennium-Bug
    Terrorangriff in der Schweiz durch Osama bin Laden
    Saddam Hussein noch am leben
    und, und, und...

Ist doch alles nur Panikmache... <thumbsdown>

Ist glabe eher dass das Strömungssystem des Golfstroms mal anhällt, als diese Kacke... ;)

Aber dies ist nur meine Meinung... <sleeping>

Einmal editiert, zuletzt von Blue Hornet ()

• solange dieses Experiment nicht auf dem Mond Phobos durchgeführt wird, habe ich keine bedenken das etwas schlimmes passiert... ;)

• Zitat

Original von Jones
    und wenn's zersch d'weschtschwyz isugt, wär das ja o weniger schlimm oder? <devil>

<rofl> <rofl> <rofl> <thumbsup>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!