... machemer "Iisballschlacht?":
De armi Colt vo de Fründin:
Isch bi eu hüt au öppis passiert?
Gruess Micha
... machemer "Iisballschlacht?":
Isch bi eu hüt au öppis passiert?
Gruess Micha
Oww shit
Zum Glück steht mein Audi auch draussen, hoffe da kommt nix Eisartiges vom Himmel runter
Isch geil d'Nachbare sind gad heicho... Bi denne sind 2 Dachfenschter zerbröselet. hend jetzt glaubs en ziemlich Iisigi stimmig im Schlafzimmer
Da gaht sicher nüüt meh hüt Nacht
ZitatOriginal von poolk
Dann solltest du mal den Held spielen und ihn in die (vermutlich nicht vorhandene, aber egal) Garage stellen
Nei kei Garage, aber ich chönnt de BMW 330 vom Jugo us sinere offne garage bi üs im Huus useschiebe denn hets Platz
Nei, de held spielt denn en andere dä hanget (wenner nöd Held spielt) au sehr a mir...
Ja Hammer
Ich han zerst gmeint da sig en fasnachtumzug verbi donneret alles so grueni war am bode und wies bissi den ma druffgfahre bin hans relativ schnell gmerkt
Muess ja übelst tue ha bi mir am Obere zürisee bäum umknickt abfall lieht überall ume..
Hoffentlich isch morn schön Bzw. Hüt
greez
Nanu Poolk ich komme auch aus Schmerikon
Wer du sein?
holy! bi mir hets nume grägnet und gwindet! ha trotzdäm mau d'fänschterläde zue gmacht... prävantiv!
Weiss gar ned was ihr hend <amkopfkratz>.
Bi mir hets ned e mol gwindät, geschwiige denn gregnet :).
Isch jetzt denn Juni und es chunt immer no vereinzelt go schneiä
ZitatOriginal von The.O
Isch jetzt denn Juni und es chunt immer no vereinzelt go schneiä
ich hab gestern nach der arbeit das auto gewaschen, später in die stadt gefahren nähe langstrasse parkiert. 30min später GEWITTER wie sau aber kein hagel! 10km weiter hats angeblich gehagelt.
jetzt sieht die karre wieder aus wie sau
joa bei uns hats auch recht gewittert
jery: gliche wie auto wäsche und dene chli räge und de troche em summer.........nacher hani au fasch yellowcar, wegem scheiss blüetestaub
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!