Huere schöns Wetter...

• ... machemer "Iisballschlacht?":

De armi Colt vo de Fründin:

Isch bi eu hüt au öppis passiert?

Gruess Micha

Einmal editiert, zuletzt von poolk ()

• Oww shit <nooo!>

Zum Glück steht mein Audi auch draussen, hoffe da kommt nix Eisartiges vom Himmel runter <nono>

• Isch geil d'Nachbare sind gad heicho... Bi denne sind 2 Dachfenschter zerbröselet. <what> hend jetzt glaubs en ziemlich Iisigi stimmig im Schlafzimmer :D

• Da gaht sicher nüüt meh hüt Nacht <aetsch> :D

• Zitat

Original von poolk
    De armi Colt vo de Fründin:

Dann solltest du mal den Held spielen und ihn in die (vermutlich nicht vorhandene, aber egal) Garage stellen <devil>

• Nei kei Garage, aber ich chönnt de BMW 330 vom Jugo us sinere offne garage bi üs im Huus useschiebe denn hets Platz <rofl>

Nei, de held spielt denn en andere dä hanget (wenner nöd Held spielt) au sehr a mir... <aetsch>

3 Mal editiert, zuletzt von poolk ()

• Ja Hammer

Ich han zerst gmeint da sig en fasnachtumzug verbi donneret alles so grueni war am bode und wies bissi den ma druffgfahre bin hans relativ schnell gmerkt <sick>

Muess ja übelst tue ha bi mir am Obere zürisee bäum umknickt abfall lieht überall ume..

Hoffentlich isch morn schön Bzw. Hüt <rotaeye>
    greez

Nanu Poolk ich komme auch aus Schmerikon <what>
    <joker> Wer du sein?

NIICEE <cool2>

Einmal editiert, zuletzt von Oxygen ()

• holy! bi mir hets nume grägnet und gwindet! ha trotzdäm mau d'fänschterläde zue gmacht... prävantiv! <devil>

• Weiss gar ned was ihr hend <amkopfkratz>.
    Bi mir hets ned e mol gwindät, geschwiige denn gregnet :).

Isch jetzt denn Juni und es chunt immer no vereinzelt go schneiä <thumbsdown> :(

• Zitat

Original von The.O
    Isch jetzt denn Juni und es chunt immer no vereinzelt go schneiä <thumbsdown> :(

ich hab gestern nach der arbeit das auto gewaschen, später in die stadt gefahren nähe langstrasse parkiert. 30min später GEWITTER wie sau aber kein hagel! 10km weiter hats angeblich gehagelt. <holy>

jetzt sieht die karre wieder aus wie sau <hurray>

• joa bei uns hats auch recht gewittert <sick>

jery: gliche wie auto wäsche und dene chli räge und de troche em summer.........nacher hani au fasch yellowcar, wegem scheiss blüetestaub <nono>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!