Hoffen wir das Holland gewinnt
EM Thread
-
-
war ein scheizz match! Hoffe nächster wird beser, hoffe oranje macht
-
hahaha, böööös abgloooost händs die Italiener
-
herrrrrlich
-
HUP HOLLAND!!!
-
<sabberlappen>---------------IN YA FACE
-
D'weltmeister hend sie schön glooseeed
-
soo gfallts mer
-
irgendwie tun mir die italos leid, es schien mir so als wäre ganz europa gegen sie. Ich hab mir den match in bern in einem lokal und später auf dem bundesplatz angeschaut. alle, die nicht ein italien dress hatten, jubelten für holland und freuten sich schadenfreudig über das versagen der azzurris.
mir war es egal wer gewinnt. beide mannschaften sind mir sympatisch. -
S'Game isch eifach de HAMMER gsi! Z'SG i de UBS Arena.. inmitte vo tausende Italiener Fans bin ich mit mim Brüetsch doch recht uf verlorenem Poste gsi in Oranje... Ok, sägemer so 50 Holland-Supporter häts gha..
Naja.. isch aber lustig gsi de Italiener hinter üs zuezlose.. Immerhin händs au igseh dass sie scheisse gspielt händ..
Obwohl.. wenn Italie die zwei 100%-Chance inetue hätted, wos gha händ, wer weiss wer weiss.. aber es hat nicht sollen sein..
Holland!!
Und nein, ich bin nicht einfach ein Anti-Italy-Fan.. die Holländer gefallen mir seit jeher.. mein Holland-Shirt habe ich aus einem unguten Bauchgefühl heraus nicht angezogen.. und prompt.. schon beim 1:0 kam es angeblich zu Auseinandersetzungen.. und nach dem Spiel waren wir froh wieder im Auto zu sein (Polizei, Schlägereien etc..)...
-
Hup Holland Hup
ich ha geschter scho oranje agha und denn bi ich no usglacht worde,
hüt seit keine wasitalie het eifach nur peinlich gspielt geschter! sobald sie keini goal mache, lige sie ufem bode ume, und sowas söll e weltmeischter si
ich mags de italiener gönne, dass sie uf d'schnautze becho hen und denn grad 3:0
-
Tja.. ich han vorallem d'Nochspiilziit en Witz gfunde.. Beidi Mannschafte meh oder weniger nur no chli bällelet..
Jo d'Reaktion bi de Italiener isch öpe so gsi..
bim 1:0..
-> Offside, das zellt nöd!!!
bim 2:0..
-> *stille*
und bim 3:0..
sind die erste Italiener scho hei gange.. bi ca. 90min sind sicher scho 50-100 Italiener gange..
-
die verliere gege rumänie au, muesch luege
-
ja sorry. holland het eifach sackstarch gspilt! da heint d'italiener eifach nur scheisse dernäbu chenu üsgseh! eu wennsch nu güet gspilt hengi!
zum glick häni nu es holland shirt faner letsch EM z'schwizerdress brüchi eh nur nu 2 matchs
-
ich ha nitmol e schwizerdress dafür 2 holländer, s'einte muess hüt in d'wösch, damits am fritig wieder ready isch
-
hend ja mal ganz schwach gspellt!!!
Oranje's super zämespel und Verteidigung esch eifach perfekt gstande han 2-1 tippt für Holland -
Zitat
Original von OneVtec
mir war es egal wer gewinnt. beide mannschaften sind mir sympatisch.Mir ist es auch egal wer im Finale gegen Deutschland verliert
-
nene, dütschland wird nit meischter irgentöber anders, aber nit dütschland
-
Wer ist Rekordeuropameister???
-
Das Spiel dauert 90 Minuten und am Ende gewinnt...
...der Rekordeuropameister
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!