Wär isches gsi!!!

• <rofl>

Also wer ischs gsi!? <joker>

2 Mal editiert, zuletzt von poolk ()

• Ja wer esches gsi?? :D

DU ehm hesch din spoiler immerno ( vom crx del sol)

hätt inträsse..

gruess vito

"[b]Wie alt kann man in Japan werden? Mitsubishi Glück wird man Honda!" 8)

• Zitat

Original von santi
    Meiner ist schwarz :D

Du meinst den neuen, den du heute abholen konntest, weil du den alten blauen... :D <aetsch>

• Zitat

Original von poolk
    Ich chume au zur Stapo züri. Isch sicher immer eso luschtig :D

nume darfsch es när da no poste, wenn z.b. weisch, wäm das auto ghört! <holy>

• aaah immer die hondafahrer :D civic sind ja scho guet aber schwimme chönds leider nanig :( arme civic und das lustige seefahrt hätte man sich auch sparen können

Einmal editiert, zuletzt von Silverlude ()

• Dr Civic isch en arme Siech, aber de Fahrer grad doppelt :D

Zersch de neu Charre versenkt und sicherlich überhoupt nid piinlech vorem wiibleche Gschlecht <joker>

• Ich WEISS, wer's gsi esch! :D :D :D

Esch en Verchäufer vomene Zürcher Garagist gsi (nei, ned ich! <aetsch> ), das Auto esch also en Vorfüehrwage gsi! <rofl>

Dä Typ esch nämli ned grad e, sägemer emol "helli Lüüchte"... <holy>
    Han fasch nüm chönne, woni das ghört und gseh han! <rofl> <rofl>

Custom Interior, OEM Front-/Rearlip, ROTA D2 18", K-Sport Gewinde-FW, JIC Magic Strutbar, Supersprint,
    AUT CF Airpanel, MUGEN CF Ignition Cover, NRG CF Hood Dampers, CF Radio Door,
    Sound: CDA-9853R, PDX4.150, Focal 165 K2P, Hertz ES250

• wie hat wohl die freundin reagiert...als er nass, durchfrohren, und zufuss zurück kam <rofl>...??

• Zitat

Original von vale46
    wie hat wohl die freundin reagiert...als er nass, durchfrohren, und zufuss zurück kam <rofl>...??

sie hat das foto geschossen und die medien informiert!? <confused> :D <rofl>

:thumbsup:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!