Hokuspokus - oder doch nicht?

• naja.... schwär z'säge! mi het d'nummere mit de models (o wenn's schöni froue si gsi) sehr schwach dünkt! er het sicher öpis mit de charte gnuschlet, wo dr promi drufzeigt het! (isch nid mau im bild gsi)

dr ehem. profiler am schluss hani :crass: gfunde! <rotaeye><cool2>
    dr hairspray-typ isch o super gsi! irgendwie dänki aber, er het das buech sehr guet kennt oder so! aber wie het die blondi frou das wort chönne wüsse? <amkopfkratz>

• Bi dem mite models han i ds gfühl das all charte oberhalb oder underhalb vum dem bild wo du gsehsch im tv das bild vo dä andere druf het und das chan er ufeziä oder so... und i wette de trick am afang mitm schal, det het er sicher inedra ufm rugge vo dä jacke das andere bild gha zum zeige und je nach dem ziäht er dä schal oder jacke us.
    Wiä das mitm haarspraytyp, und de 2 letschtä gloffe isch chan i mir momentan nu ned erchlärä

Sex, Drugs and Faschos überRoll.....

• <rofl>
    Ich seh mir den scheiss gar nicht erst an :D

MFG hosti

• Zitat

Original von hosti
    <rofl>
    Ich seh mir den scheiss gar nicht erst an :D

<good> dann sind wir schon zwei :D <rofl>

• Hmm.. Also da zu dere Uri Geller show muss i etz glich no mal miin senf derzue geh :)
    Also ich bin au sonen mentalist, allerdings en hobby mentalist :) Bevor jetzt öpper finded "jaja blabla": Nei, ich glaube au nöd a übersinnlichs, und absolut jedi vorstellig i de letschte 2 shows hani kennt, bzw. hani selber i glicher oder änlicher form vorgstellt. En mentalist isch eigentli nüt viel anders als en Zauberer.. er bhaltet d'gheimnis für sich, und antwortet uf konkreti frage eher uuswichend.. das ghört ganz eifach derzue. Lueged mal en Copperfield aa.. eigentli sött jede wüsse das es illusione sind, aber trotzdem gitts lüüt wo glaubed er hegi bestimmti fähigkeite. Drum stell ich das mal klar: Nei, es isch nüt übernatürlichs, es sind tricks, aber "gfaked" darf mer das nöd nenne. Pro 7 hett en riese fehler gmacht und da irgendwelchi gschichte verzellt das de Geller für d'CIA fäll glöst hei und weiss ich was.. natürli alles bulls***, aber das ghört halt zu de charaktere wo verkörpered wird.. das selbe natürli mit em schwiizer und siim vogel und weiss ich was.

PS:
    a)zum löffelbüüge bruchts nöd unbedingt en tricklöfel
    b)das mit de löffel wo vom fernseh gheied und tische wo sich aafanged bewege, oder das es glüehbire diheiem verjagt während de geller dur de fernseh starrt.. au nöd fake, sonder seeeehr simply tricks (vor allem de mit de glüehbire isch de simplisti trick wo's gitt) :)
    Das erwähni nur zum säge: En Mentalist sött absolut kei Fernseh/Kameratiricks aawände, und das macht er i de regel au ned.
    Und falls etz öpper wüsse will wie bestimmti tricks gloffe sind.. sorry, verrati natürli au ned. aber so als tip.. wer sich ernsthaft mit em thema wott usenandersetze: 13 steps to mentalism vo Corinda isch en art mentaliste-bible ;) Und unbedingt mal im youtube nach Derren Brown sueche.. das isch warschlinli de gschicktischti mentalist wo's gitt.. und ich chan garantiere das es ke kameratricks sind oder iigweihti lüüt oder so, ich kenn d'tricks dihinter ;)

ah ja, und das mit de models.. neinei, das gaht anderst ;) Ebefalls viel simpler ;)

Gruessssss
    az

Ich weiß nicht, welche Waffen im nächsten Krieg zur Anwendung kommen, wohl aber, welche im übernächsten: Pfeil und Bogen.
    *Bild von der Admin gelöscht - Bitte Boardregeln beachten!*

• sämtlechi tricks sind jo im internet scho ufglöst worde :D

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

<ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

• dauz chani säge.. zum grösste teil falsch glöst ;) zumindest uf vielne bekannte portal wie pro 7 und vor allem 20min.ch ;) Ich han kei ahnig ob dert irgend en halbschlaue s'gfühl gha hett er wüssi sowieso wie's gaht und irgend en brunz anegschriebe hett oder ob das evtl. absichtlich gmacht worde isch.. kei ahnig :)

Aber z.b. d'erchlärig zu de überträgig vo berüerige isch teilwiis falsch gsi :)

Ich empfehle PK Touches vo banacheck z'lese ;)

Ich weiß nicht, welche Waffen im nächsten Krieg zur Anwendung kommen, wohl aber, welche im übernächsten: Pfeil und Bogen.
    *Bild von der Admin gelöscht - Bitte Boardregeln beachten!*

• usserdem, was isch scho löffel verbiege, memme... wenn ich frisse, bieged sich d'balke :D

<ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

• Morta Deller ist ja der Brüller.. offenbar kennt Geller den Pocher nicht, was... <rofl> <rofl> <rofl> Naja jetzt schon..

Hab mir den Stuss heute wieder angeschaut.. <rofl>

Vorallem den Geller kann ich ja schon lange nicht mehr ernst nehmen..

Anyway.. lustig ists irgendwie doch.. <joker>

spyker

• Bis auf den Typen, der sich die Nagelpistole am Schluss an den Kopf gehalten hat <amkopfkratz> Da ist der Uri dann mal voll ausgetickt :D

• hehe..........jepp.......dachte auch gleich.........sowas von gespielt das Zeugs.....ohh nein unsere Kinder (dann noch die warnung nach der Werbung)............tssss...........als der andere sich mal aufhängen wollte wars ja nicht so....

Naja, Let's entertain you <ghost>

• also muss sagen das ich diesen kram für zuiemliuch unsinnig und ein großteil davon für abgekartet...das einzig lusitge an der sache sind die einschätzungen vom Geller aber naja

"If you can dream it, you can do it" Enzo Ferrari

• Vor zwo wuche im WK hend mer au nüd bessers ztue gha als dä <joker> z'luege...

De eint bi eus hed au gmeint er han de löffel verbiege, aber es isch ned gange----> MilitärBsteck halt :D

Das ganze isch eh bullsh*** aber die Tante Anni isch hot <love>

oo_00_oo

• Ist halt auch wieder was den Deutschen gefällt, wie Big Brother, DSDS usw.

Die Deutschen wieder <rofl>

Unser täglich Wheelie schenk uns Heut und vergib den Überholten wie auch wir vergeben den Überholenden. Und führe uns nicht ins Kiesbeet sondern ermögliche uns die Bestzeit, denn dein ist der Speed der Fun und die Sensation in Ewigkeit.....

2 Mal editiert, zuletzt von dc2 ()

• Ach ja der URI <ROFL>. Aber
    kennt jemand "CRISS ANGEL Mindfreak" auf MTV der Typ hat wirklich geile Triks drauf ,teilweise erzählt er auch wie die tricks in etwa funktionieren. nun er wird auch "MTVs Houdini der Neuzeit " genannt.
    läuft jeden DO ab 20:00 auf MTV...<good>

..nur soo nebenbei

• Der RAVEN-Typ kam gestern im TeleZüri im TalkTäglich....

Machte echt einen zwägen und natürlichen Eindruck... und hat es dabei fertig gebracht, die Lieblingszahl des Moderators, wie auch seine Lieblingsfarbe (24, blau) zu "erraten".

Schlussendlich gab er aber schon an, dass sehr viel Psychologie dahinter stecke.

Gefallen hatte mir, dass er (angeblich) nicht Kohle mit irgendwelchen Vorhersagen oder Wunderheilungen usw. mache, wie beispielsweise ein Mike Shiwa (ist das nicht die Tröte vom U1?)

Kommt doch schon viel besser rüber so in reinem Bärndütsch

• Zitat

Original von CHefe
    Kommt doch schon viel besser rüber so in reinem Bärndütsch

logisch! bärndütsch <sabberlappen> <sabberlappen>

ja ja... der raven ist scheinbar nicht gut zu sprechen auf den shiva pisser! ich werd U1 jetzt dann löschen. zu 99%, wenn ich am durchzappen bin, sehe ich dieses verdammte stirnband im TV! <rotaeye> <rotaeye>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!