Spreitebach isch 2 Km vo mer, fahret de zerst mal normal ehr rassers
Zit würdi vorschla um die 14:30...
Spreitebach isch 2 Km vo mer, fahret de zerst mal normal ehr rassers
Zit würdi vorschla um die 14:30...
mmh je nachdem wie steil dass ich unterwegs sein werde am sa könnts auch klappen dass ich noch schnell reinschauen werde.
wär cool jery...
ja 14.30 tönt guet für mi.. weiss nid wie gross das isch derte...
ich würd auch so 14:30 sagen, dann sind um 15:00 alle dort
15.30 an der auto züri und die schliesst dann um 16.00 uhr am sonntag oder wie?
@streeti
AB-Ausfahrt Dietikon raus richtung Spreitenbach....
Parkplatz isch gnue gross und susch hamer döte en ned viel befahreni strass wo sAuto eifach am Rand chasch abstelle...
pezzo i ha gmeint wie gross d usstellig isch.. spreitebach fingi.. bi viel in dietike da ig dert ds studio ha woni recorde
ZitatOriginal von Jery
mmh je nachdem wie steil dass ich unterwegs sein werde am sa könnts auch klappen dass ich noch schnell reinschauen werde.
schliesst um 19:00, wie deren website zu entnehmen ist.
usserdem schissts mi det eh scho nach 10 minute a, i chum nur wegm burgerking
hmmm...........mal schauen werd mich vielleicht auch noch anschliessen
würd mich noch bei dir melden Streetie, könnten uns dan schon auf ner Raststätte vorher treffen
Mhmh, Auto Zürich isch das es mues....Eigentlich chöntemer grad en schöni usfahrt mache ohne jetzt da go stresse mit Auto Züri etc.....
itritt + Parkgebühre zahle für 30min
Auto-Züri isch relativ chli und pumsvolle zahlsch ca. 10.- höger itritt und fürs Parkhus ca. 5.- aber lohne tuet sichs ned würkli...bin letzt jahr gsi... zBern isch sicher viel grösser und meh los wie die "low cost" in Züri...
jepp........und Sonntags sicher noch mehr voll gePumst
Für ein "Usfährtli" wäre ich auch dabei, aber weniger für Auto Züri!
@ Streeti
Kannst du nicht auf dem ersten Beitrag Wann, wo, welcher Tag hinzufügen und wer mitkommt!
Damit man informiert wird, ohne den ganzen Beiträge durchzulesen?
bei mir ists umgekehrt, auto zürich eher, ausfärtchen weniger.. ich hasse ausfahrten im konvoi...
auf die auto zürich hab ich kein bock, vorallem nicht am so und mit dem auto.
aber zum BK komm ich sicher grad gut zum frühstücken.
also mach mer halt mal 14.30 burger king frühstück... dann kukk ma weita..
ZitatOriginal von S-treetfïghter
von mir aus können wir das schon auf sonntag schieben... ??
pro.2 / the o. wie stehts am sonntag bei euch?
Hab am samstag mit dem bruder abgemacht, 13.30 Auto ZH vor der Messehalle, wäre das zu früh für dich/euch oder liesse sich das machen?
Sonntag passt mir nicht so
Für ein Treff/Ausfahrt ist OK, hab einfach kein Lust mein CTR irgendwo abzustellen in Zürich, wo dan Kratzer oder Parkbeulen gemacht wird
ZitatOriginal von Tee
bei mir ists umgekehrt, auto zürich eher, ausfärtchen weniger.. ich hasse ausfahrten im konvoi...
Wetsch doch nume nöd dass mir alli dini schissi gsähnd
mache mer zum "HHBB-zmorge" ab und denn cha me chli schnure und outo luege und de chöi de geng no die wo wei a d outo-züri, die andere äs usfährti und die dritte halt eifach widr hei
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!