ZitatOriginal von S-treetfïghter
mache mer zum "HHBB-zmorge" ab und denn cha me chli schnure und outo luege und de chöi de geng no die wo wei a d outo-züri, die andere äs usfährti und die dritte halt eifach widr hei
mache mer zum "HHBB-zmorge" ab und denn cha me chli schnure und outo luege und de chöi de geng no die wo wei a d outo-züri, die andere äs usfährti und die dritte halt eifach widr hei
Hmm ok das tönt doch guet Aber wenn jetzt genau? Samschtig oder Suntig? Auto ZH hätt ich ebe für em Samschtig iplant...
lies doch der erscht biitrag sunntig..
ZitatOriginal von Budi_ITR
heb dä mul schwabbelbacke
wenn ich min itr wieder han dänn gönd ich und t'stresshülse sowieo go mache rundi mits die itr's schljampe wär sicher au debi
MHmm, hoffentlich chomst dis "gäle wägeli" über bis den....dure bis sowieso...
Tee chasch ja zvorderst fahre im konvoi...den müemer ned warte
lies doch der erscht biitrag sunntig..
Ok denn nix für mich
du bisch ja sicher die gröschti pfiife... chunsch gfälligscht cho brunche mit üs...
du bisch ja sicher die gröschti pfiife... chunsch gfälligscht cho brunche mit üs...
<rofl>..........jepp ! ! ! !
Brunch ja, aber nöd nomal ad Auto Zh weni am Samschtig scho gsi bin
@ Pro, würdisch gschiter de erscht bitrag läse, den wüstisch au
HHBB - BURGER KING FRÜHSTÜCK.. / SONNTAG 4. NOVEMBER
anschliessend... auto züri oder ausfahrt
*GRMPF* lies mal das zügs no düre.. erschte biitrag und so...
mosch rechtig lese.................nachem Brunch: eine got det ene, 2 döt ene und de Tee go Hei
*GRMPF* lies mal das zügs no düre.. erschte biitrag und so...
Sorry maaaan
ja pro.2, mini schissi lauft zwar guet, aber i wot kei winterpneu kaufe, also hani mer füre winter e ahänger gmietet..
isch dänk ke problem chum doch ou hurti cho zmorge näh..
ZitatOriginal von Tee
ja pro.2, mini schissi lauft zwar guet, aber i wot kei winterpneu kaufe, also hani mer füre winter e ahänger gmietet..
überlegg der mal en neue Witz, so nach 2-3 Jahr chasch glaub nöd mal meh du sälber drüber lache
über gwüssi sache chan ich immerwieder lache.
aber, asoguet.
Komme auch am Sonntag <thumbsup>melde mich bei dir Streeti
outo tsüri. nid schlächt tönts!
aber i chume gloubs mit de ÖV... besser isch!
HHBB - BURGER KING FRÜHSTÜCK.. / SONNTAG 4. NOVEMBER
anschliessend... auto züri oder ausfahrt
treffpunkt 14.30 / burger king parkplatz / spreitenbach
Um welcher Zeit findet das zmörgeli jetzt an?
Wohl kaum am 14.30
Gibt ein treffpunkt in Wangen an der Aare (Schützenhaus), für Konvoi nach Züri??
doch
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!