Interessencheck: kleine fun-LAN-party (Counter Strike Source)

• Hoi zäme,

han emol welle froge, ebs do evtl. de eint oder ander git, wo au hin und wieder echli Counter Strike zockt.

Han dänkt, mer chönnt sich ja velecht emol verabrede für e chlini LAN-party, 6-12 Lüüt wär jo scho gnueg und sicher sehr lustig.

Wänn und wo müesst mer denn halt zerst emol luege, wett eifach mol froge, eb denn generell Interesse defür würd bestoh.

Greetz,

Martin

Custom Interior, OEM Front-/Rearlip, ROTA D2 18", K-Sport Gewinde-FW, JIC Magic Strutbar, Supersprint,
    AUT CF Airpanel, MUGEN CF Ignition Cover, NRG CF Hood Dampers, CF Radio Door,
    Sound: CDA-9853R, PDX4.150, Focal 165 K2P, Hertz ES250

• da inne gits chum 6-12 gamer und ersch rächt nid counter-strike! bisch ime game-forum äuä besser bedient! ;)

viel erfolg!

• ich säg jo ned, dassi do ine 6-12 gamer will finde, 2-3 langed jo scho, han denn scho no anderi Möglichkeite zum witeri Interessente zfinde ;)

Custom Interior, OEM Front-/Rearlip, ROTA D2 18", K-Sport Gewinde-FW, JIC Magic Strutbar, Supersprint,

• Zitat

Original von Dark_Arrow
    ich säg jo ned, dassi do ine 6-12 gamer will finde, 2-3 langed jo scho, han denn scho no anderi Möglichkeite zum witeri Interessente zfinde ;)

ah okay... scho realistischer! ;)

• bin zwar schon vollblut gamer, jedoch weniger auf cs....

<baetsch>

• Zitat

Original von Swyt
    bin zwar schon vollblut gamer, jedoch weniger auf cs....

...heisst aber, dass du trotzdem mitmache würsch?

• Ich spiel ab und zu CS, jedoch spiel ich über Steam, ist doch nicht das selbe oder?!

• Zitat

Original von wirth
    Ich spiel ab und zu CS, jedoch spiel ich über Steam, ist doch nicht das selbe oder?!

Steam ist AFAIK nur die Online-Plattform, die man braucht, um CS übers Internet zocken zu können. Ist bei mir auch so! <gotit>

• bin zwar voll die pflaume, aber wär dabei! <thumbsup>

aber lieber classic als source, von wegen graphikressourcen und so...

It's a jungle out there
    Disorder and confusion everywhere
    No one seems to care

• jojo...sege meh seg nöd guet und denn ali umniete <kitt>, die kennemer :p.

ah so, na dann wär ich evtl auch dabei, aber hab auch das Problem mit der Grafik, hab nur nen Laptop.

Naja mal gucken wegen Tag/Zeit/Ort...

• Zitat

Original von wirth
    jojo...sege meh seg nöd guet und denn ali umniete <kitt>, die kennemer :p.

ah so, na dann wär ich evtl auch dabei, aber hab auch das Problem mit der Grafik, hab nur nen Laptop.

Naja mal gucken wegen Tag/Zeit/Ort...

Hab auch nur nen Laptop...

Dell XPS M1710 <holy> <devil>

Wie gesagt, wann und wo bleibt noch abzuklären, vorgängig gehts erst mal darum, das generelle Interesse abzuchecken.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!