Dialekte-Spam aus Gesichter-Thread
-
-
Zitat
Original von walliser83
fröiu mi scho ufi blödu sprichwalliserditsch =
-
= <thumbsup>?? wird meischt als *sabber* gibrücht. hä aber eu scho fäll gseh was ehner als
gibrücht isch cho
-
=
x 3
-
merci Jones! aber ich bi uberzügt, wenn wer nisch mal persönlich begägne lüegsch mi nach minum satz zersch frägund a und nacher seisch: was?
bi das scho gigwont. iner rs häni en dolmetscher gibrücht
-
Walliserdiitsch rockt ganz klar
Han ich au scho gibrüücht, wonig mis ginschi agschlagü han
-
bechunsch eifach jedesmol en tätsch an grind, den bisch gli de überzügig das de dolmetscher nid bruchsch
-
-
Zitat
Original von walliser83
Pro.2: was hesch agschlagu? z'hinschi? oder der grindalso uf "normaldütsch-mit-walliser-akzent" würd me dem "Dr Ellbogü" säge (oder ebe ellboge <joker>) aber wonen ebe mal agschlage han isch e walliseri debigsi und die hät denn ebe gseit "hesch s ginschi agschlagü"?
-
"normalditsch-mit-walliser-akzänt" heisst das "der ellbogu" und ginschi kenni definitiv nit *g* aber git hiä im wallis numal sehr vil verschiduni dialäkt. bi summe mües ich sälber zersch 5 minüte züelosu bisi merku, dass das walliserdialäkt isch: letschutal! (lötschental) --> ganz schlimm!
-
Zitat
Original von walliser83
gigwenntWas heisst de das Wort
-
Zitat
Original von walliser83
bi summe mües ich sälber zersch 5 minüte züelosu bisi merku, dass das walliserdialäkt isch: letschutal! (lötschental) --> ganz schlimm!So gahts mir amigs bi de Berner
-
Zitat
Original von Iceman
Was heisst de das Wort
an alma sa wö dir: "gewöhnt"
-
läck alte die spach isch de hammer
-
kenne o paar walliserinne! verstah's auso nid soooo schlächt!
walliserdütsch chunnt grad nach bärndütsch! weiss jede!
-
Zitat
Original von Jones
walliserdütsch chunnt grad nach bärndütsch! weiss jede!ond baaaseldiiiitsch natüürlech oo
üsi dialäkte
-
Zitat
Original von Pro.2
ond baaaseldiiiitsch natüürlech ooüsi dialäkte
baaaaseldiiitsch chunnt direkt us dr höll!
-
jungs ... iär heit gmerkt dass wiär hiä der "Gesichter der Hondaholics" vollspame mit dialäkthängert? *gg*
why the hell chund walliserditsch NACH bäruditsch???? glöibu ufer best of schwizerdütschdialäkt siwer ganz klar uf platz eis
Edit: was ich eu ganz geil findu sind bündner! der dialäkt findi eu ganz geil!
-
Zitat
Original von Jones
baaaaseldiiitsch chunnt direkt us dr höll!
Und isch döt une grad uf Platz 2, nach de Zürischnurre
-
Zitat
Original von walliser83
Edit: was ich eu ganz geil findu sind bündner! der dialäkt findi eu ganz geil!und erscht recht bündner komiker
(Rolf Schmid
)
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!