Dialekte-Spam aus Gesichter-Thread

• der hüet und di brilla sind jedes jahr pflicht ;-)

zu dinum bild --> gaaaaaaaaaaanz liächt agitrüchu .. *gg* aber miniiiim ..

CHefe: öhm... eu sali <wave>

• <sabberlappen> = <thumbsup>?? wird meischt als *sabber* gibrücht. hä aber eu scho fäll gseh was ehner als <verysick> gibrücht isch cho

• merci Jones! aber ich bi uberzügt, wenn wer nisch mal persönlich begägne lüegsch mi nach minum satz zersch frägund a und nacher seisch: was?

bi das scho gigwont. iner rs häni en dolmetscher gibrücht <rofl>

• Walliserdiitsch rockt ganz klar <thumbsup> :D

Han ich au scho gibrüücht, wonig mis ginschi agschlagü han <aetsch>

• bechunsch eifach jedesmol en tätsch an grind, den bisch gli de überzügig das de dolmetscher nid bruchsch <aetsch>

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

<ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

• Tee: dü meinsch wirkli wiär miässe das uf die art lesu? glöibu das geit eu anersch.. het schi nämli nu jede dra gigwennt ;)

Pro.2: was hesch agschlagu? z'hinschi? oder der grind :D

chene ja de susch mal en thread üftüe wahni alli afrage ubersezu <devil>

• Zitat

Original von walliser83
    Pro.2: was hesch agschlagu? z'hinschi? oder der grind :D

also uf "normaldütsch-mit-walliser-akzent" würd me dem "Dr Ellbogü" säge (oder ebe ellboge <joker>) aber wonen ebe mal agschlage han isch e walliseri debigsi und die hät denn ebe gseit "hesch s ginschi agschlagü"? <joker>

• "normalditsch-mit-walliser-akzänt" heisst das "der ellbogu" und ginschi kenni definitiv nit *g* aber git hiä im wallis numal sehr vil verschiduni dialäkt. bi summe mües ich sälber zersch 5 minüte züelosu bisi merku, dass das walliserdialäkt isch: letschutal! (lötschental) --> ganz schlimm!

• Zitat

Original von walliser83
    gigwennt ;)

Was heisst de das Wort <rotaeye>

oo_00_oo

• Zitat

Original von walliser83
    bi summe mües ich sälber zersch 5 minüte züelosu bisi merku, dass das walliserdialäkt isch: letschutal! (lötschental) --> ganz schlimm!

So gahts mir amigs bi de Berner <rofl><aetsch>

• Zitat

Original von Iceman

Was heisst de das Wort <rotaeye>

an alma sa wö dir: "gewöhnt" :D

• kenne o paar walliserinne! verstah's auso nid soooo schlächt!

walliserdütsch chunnt grad nach bärndütsch! weiss jede! <devil>

• Zitat

Original von Jones
    walliserdütsch chunnt grad nach bärndütsch! weiss jede! <devil>

ond baaaseldiiiitsch natüürlech oo <rofl>

üsi dialäkte <sabberlappen>

• Zitat

Original von Pro.2
    ond baaaseldiiiitsch natüürlech oo <rofl>

üsi dialäkte <sabberlappen>

baaaaseldiiitsch chunnt direkt us dr höll! <nooo!>

• jungs ... iär heit gmerkt dass wiär hiä der "Gesichter der Hondaholics" vollspame mit dialäkthängert? *gg*

why the hell chund walliserditsch NACH bäruditsch???? glöibu ufer best of schwizerdütschdialäkt siwer ganz klar uf platz eis <mean>

Edit: was ich eu ganz geil findu sind bündner! der dialäkt findi eu ganz geil!

Einmal editiert, zuletzt von walliser83 ()

• Zitat

Original von Jones

baaaaseldiiitsch chunnt direkt us dr höll! <nooo!>

Und isch döt une grad uf Platz 2, nach de Zürischnurre

• Zitat

Original von walliser83
    Edit: was ich eu ganz geil findu sind bündner! der dialäkt findi eu ganz geil!

und erscht recht bündner komiker <sabberlappen> (Rolf Schmid
    )

<baetsch>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!