tja... leider bestätigt sich hie ume mau (falls das stimmt! und das chani mir guet vorstelle) dass sich die vorurteil idR bestätige...
so type ghöre a d'wand gstellt! punkt!
tja... leider bestätigt sich hie ume mau (falls das stimmt! und das chani mir guet vorstelle) dass sich die vorurteil idR bestätige...
so type ghöre a d'wand gstellt! punkt!
40rp. lösig...
Die kennen wir doch alle .......das waren noch Zeiten
http://de.tv.yahoo.com/blog/ar…ch-nette-familie.html</a>
news us em schönenwerd-prozäss
omg! OMG! O*M*G!
agchlagt wäg forsätzlicher tötig und dänn ide wuche fom grichtsferfahre mit über 100kmh innerorts underwägs.
falls das würkli schtimmt, sötted die type nöd wäg forsätzlicher tötig, sondern wäg tödlicher dummheit ferurteilt wärde...
naja, wenn ich das richtig gelesen habe, sollen sie als beifahrer dabei gewesen sein.... ich finde, es geht dann doch etwas zu weit, nun auch beifahrer mit zu verhaften! als nächstes wird jeder eingebuchtet, der zugesehen hat
voila, das war in der ersten version von gestern noch nicht ersichtlich.
falls das würkli schtimmt
medien...
EDIT: ach ja, "deutlich über 100kmh" ist jetzt auch präzisiert worden: 109 kmh!
naja, wenn ich das richtig gelesen habe, sollen sie als beifahrer dabei gewesen sein.... ich finde, es geht dann doch etwas zu weit, nun auch beifahrer mit zu verhaften! als nächstes wird jeder eingebuchtet, der zugesehen hat
und alli, wo im internet drüber diskutiere am beschte grad mitverhafte!
chunnt uf d'umständ druf a! nacheme renne oder unfall wird oft usgstiege und verschwiege, wär gfahre isch! denn isches durchus verhältnismässig zur ufklärig!
zudem wird i de medie oft e verhaftig mitem "uf d'wach mitnäh zum befrage" verwächslet! isch ja nid ganz z'gliche!
könnte sein dass wir Autofahrer mit einem blauen Auge davonkommen:
http://www.20min.ch/news/schwe…ung-im-Bundesrat-31092244
Die Doris scheint mir noch die ausgewogenste unter allen möglichen Hulk-Nachfolgern
Hehe, ich habs doch gesagt
geile siech
gut so, dieses Departement gehört def. nicht in linke Hände
dafür ist die Simonetta jetzt im Justizdep. - d.h. wohl dass Bussen und Strafen erhöht werden oder?
geile siech
gut so, dieses Departement gehört def. nicht in linke Hände
dafür ist die Simonetta jetzt im Justizdep. - d.h. wohl dass Bussen und Strafen erhöht werden oder?
tendenziell eher reduziert
kuscheljustiz ist ein bürgerlicher begriff sozusagen
edit: also ich finde die rochade super! sowohl dass die linke die justiz übernimmt, als auch dass leuthard den verkehr in den griff kriegt
Mensch, Beat ... häsch des würkli sooo ärnscht gno?
hät i des Sarkasmus-Smiley ahänge solle?
i bi de gspannt, wie sich die rochade uswirkt... we'll see!
Bündnerflaish feat. H.R. Merz
http://www.20min.ch/news/schwe…-Siech--dr-Merz--23812668
het das e ganzi wuche brucht, bis das nach schötz isch cho?
jo, aber im Ämmital isch es bis itze no nöd acho
da post i eimol oppis luschtigs und dann gehst mi immer nö blöd a - danke
doch doch! mis mami het das o scho gseh!
bi dä sunntig 2 x dür schötz düregfahre! leider hani dir charre niene gseh süsch hätti dir e chräbu i d'tür gmacht!
bi dä sunntig 2 x dür schötz düregfahre! leider hani dir charre niene gseh süsch hätti dir e chräbu i d'tür gmacht!
da hättst sicher viu davo gha, gäu?
naja, jeder steht auf was anderes ...
800 Blechpolizisten gibt es in der Schweiz. Ulrich Giezendanner will das ändern. Übermorgen fordert er den Bundesrat zum Handeln auf.
dr ueli setzt sich wieder mau gekonnt in szene!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!