auch da bin ich anderer meinung!
+1
auch da bin ich anderer meinung!
+1
Wie die Schweiz aufgeteilt wird steht ja eigentlich schon fest, fehlt nur noch ein passender Name für das neue Bundesland.
Südmark?
Gebirgsgaue?
+1
bisch du öpä dä gsi, wo chlagt het?
u huere nöd. wohl eher de schulte-wermeling oder sonen ähnliche michi
http://www.20min.ch/unterhaltung/news_bizarre/story/23354059
isch uf eh art no guet, will es isch d'wahrheit, aber doch au uf eh art krass gmacht...
finds ehrlech gseit ungerschti schublade
und hey: i videogames si hagechrüz verbote und i wärbi / tv / film isch aues erloubt! -> the oberLOL!
findi au understi AIDS und Hitler uf ei stufe stelle
Das gilt aber nume für Dütschland ;-)
wayne? isch o e dütschi werbig! (i däm fau itze)
zudem hets bi de games direkt ifluss uf üs, wiu die dütschi version vo games dür das beschnitte wird!
UK Pal ftw
Wer kauft scho dütschi Versione?
Btw. git mittlerwili au scho einigi Games wo extra ungschnitte sind für Österrich und Schwiz.
Naja, das einzig Positive an der Hitler-Werbung ist, dass durch die Diskussionen über Pro und Kontra von Nazis in Werbungen Das Bild und somit die Botschaft sicherlich viel mehr verbreitet und wahrgenommen wird, als wenn z.b. Angela Merkel auf dem Bild wär
Wer kauft scho dütschi Versione?
ehm... mittlerwile die meischte!
es isch ja nüme wie früecher, wo d'freaks nume us-ntsc chouft hei wiu d'games z'europa monaaaate später si usecho!
meistens weltwit ca. glichs datum, mehreri sprache druf, ke ungerschied me vom speed her wie früecher (schlächti ntsc-pal apassig)...
Eben die meisten Games sind heute in der CH Mehrsprachig und Uncut PAL erhältlich - deshalb würd ich mir von einem Game wo es eine "Spezialversion" für Deutschland gibt niemals diese kaufen.
Da ich hier in der Romandie wohne gibts die sowieso nicht in den Läden und die meisten Games kauf ich eh bei wog - da wirds ja genau angeschrieben ob cut oder uncut.
ist z.b. die ch version von wolfenstein uncut? also mit hakenkreuz?
ich hab eben extra die uk pal bestellt...
Keine Ahnung, ich hab auch die UK Version - wie gesagt es gibt auch nicht von allen Games sowas wie ne deutsche Uncut Version gibts aber immer öfter (z.B. Gears of War 2) Aber wenn ich mich recht entsinne hat mein Wolfenstein sogar Deutschen Text (PC), hab schon fast 2 Wochen nicht gespielt.
das hat damit nix zu tun!
meine US-NTSC socom version ist auch (unter anderem) deutsch!
ich würde mich nicht zu früh freuen.....
Sie haben jemand gefunden, aber dürfen dann nicht starten. Das wäre hart.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!