Medienmitteilungen

• Natürlich isch es vom Gsetz her scheiss egal - aber mir gönd vo ere Gfährdig us - es isch ja nüt passiert.

Klar hend die Lüt wo Kohle hend en "Vorteil" - aber die Kohle chunnt in der Regel nit vo nüt. Ich ha ds Gfrühl die Lüt stellet sich aube vor die riche Lüt sind alli so wie Paris Hilton oder irgendwelli neuriche Prolethe wo nüt schaffe und s Geld vom Himmu fallt. Aber guet das isch jetzt komplett OT.

• Mehr sind ja im Off Topic da döff mehr au Off Topic si <rofl>

Da mit em nüt passiert isch halt so en Sach, so nach em Motto einmal ist kein Mal <amkopfkratz>

Dass das Geld erarbeitet isch, hed ja hie jetzt niemer in Frag gstellt.

You will undoubtedly have more fun in a slower car driven very fast than a fast car driven moderately slow.

• Jo aber es passt nit ganz zum "Medienmitteilugen" ;)

Nei nüt vo einmal ist keinmal aber Radar isch generell ja so das mer von ere Gfährdig usgaht bi ere überhöhte Gschwindigkeit und vo mir us gseh werded eifach d umständ vo dere "Gfährdig" nit gnueg berücksichtiget - höchstens wenns d Sach no verschlimmeret. Ebe das ist de Rechtsphilosophie da cha mer Stund lang diskutiere. Und diskutiere cha mer viu, ussechunnt derbi eh nüt Gschits wils mir nit chö entscheide.

Ich ha eifach gfunde das 70 bzw 210tusig eifach nümme normal isch für en Gschwindigkeitsübertretig (ich fände au alles über 10'000 viel zviel für en Normalverdiener) wo eigentlich nüt passiert isch vorallem ebe im Verglich zu andere Straftate und ich denke da si mer fasch alli der gliche Meinig.

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• es ist aber eigentlich ganz klar, warum wirkliche Straftaten (z.B. Vergewaltigung, Kinderschändung, usw) viel weniger hart bestraft werden als Delikte im Strassenverkehr - nur EIN Grund:

Im Strassenverkehr kann man mehr Geld einnehmen

wie oft wird pro Tag jemand vergewaltigt oder ein Kind missbraucht?
    wahrscheinlich öfter als uns lieb ist, aber wer bemerkts? wird der täter gefunden? da brauchts ja viel mehr polizei als man jetzt hat - kostet alles Geld

hingegen eine Radaranlage irgendwo zu verstecken und Autofahrer abzuzocken ist huareeinfach - die Anlage amortisiert sich nach spätestens einer Woche (vorausgesetzt man stellt sie an "günstigen" Stellen auf)

hab heute morgen wieder eins gesehen:
    freies Feld - weit und breit überhaupt nichts - nur gerade Strasse - 60er beschränkung - klar, da klingelt die Kasse - wer fährt da schon 60? wozu auch, ist ja nix gefährliches

aber vor Schulen, Krankenhäusern oder ähnlichem - hat da irgendwer schon mal nen Blitzkasten gesehen??? sicher ned - bringt ja kein Geld

so, wieder viel abgeladen - sorry

Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

Einmal editiert, zuletzt von pädu ()

• Zitat

Original von pädu
    aber vor Schulen, Krankenhäusern oder ähnlichem - hat da irgendwer schon mal nen Blitzkasten gesehen???

Ja! Als wegen einer Baustelle der Verkehr durch die 30er Zone bei der Schule geleitet wurde. Übersichtliches Schulareal. Grosse Wiese auf der anderen Seite. Sonnig und wolkenlos. WÄHREND DEN SCHULFERIEN.

de bubi isch bald de einzig da inne, wo no öpis schribt, wo händ und füess het!

• wieder mau herrlech! <rofl>

um was geits?

dass stgb tatbeständ im verhältnis weniger hert bestraft wärde als svg tatbeständ?

es isch im übrige ke buess sondern e geldstraf! geldstrafe wärde idR ja bi ersttäter bedingt usgsproche... i ha auso irgendwie z'gfüehl, dass dä ferrarifahrer kes unbeschriebnigs blatt isch!

dass e riche bonz viiiiiiiiiiiiiiu meh muess zahle für's gliche wie e arme schlucker, findi 100% richtig!

klar tönts mega krass, 70000.-- geldstraf! aber wenn eine millione verdient, isch ihm e geldstraf doch schnuppe, wenn sie nid a sim ghalt/vermöge apasst isch! <rotaeye>

• Zitat

Original von MikeRR
    ...Verhältnismässigkeit meine.

Was ist verhältnissmässiger als eine Strafe im Verhältnis zum Einkommen ;)

Ein Ferrari-Fahrer hat Geld, das sich selbständig vermehrt. Wer schon viel Geld hat, macht immer noch mehr daraus. Die Strafe muss weh tun! Wer einen Ferrari mietet, darf erst recht nicht 250 fahren, da er das Auto in keinster Weise beherrscht.

Wer in der Schweiz 250km/h fährt, macht das mit voller Absicht und vollem Risiko, geschnappt zu werden. Selber schuld. Scheissegal, ob's nun ne gerade Strecke war oder nicht.

Bei dieser Geschwindigkeit hast du keine Chance mehr, auf ein Viech (tot oder lebend), einen LKW-Reifen oder ein Sofa (alles schon passiert) auf der Bahn zu reagieren. Bei mässigerem AB-Tempo gibt's sicher auch einen Unfall wenn du das Steuer verreisst aber wohl in einem etwas kleineren Umfang als bei 250.

Insofern find' ich eine gewisse Limitierung ok.

• guet... obwohl ig no nie ferrari gfahre bi, würdi itz behoupte, dass ig durchus ir lag wär, 250km/h gradus z'fahre! :D

sooo schwär isch das ja nid!

abgseh itz äbe wie gseit vo unvorhärsehbare hindernis... aber da spiut z'outo ke rolle! :p

• Zitat

Original von Jones
    abgseh itz äbe wie gseit vo unvorhärsehbare hindernis... aber da spiut z'outo ke rolle! :p

aber d'gschwindigkeit.

de tschingg wo de ferrari mietet sött au mitem punto wo dihei i de garage stooht nöd 250 fahre ;)
    bim peter rikli würd i meine, de dörf mit 250 heifahre :D

• ...und darf i no us em Keller cho - es chönnt mer ja en Meteorit uf de grind keie... :D

• är fahrt eher graduus und verriissst s'stüürrad nöd.
    und du wo mitem hund näbe de autobahn ufem fäldwäg spaziersch, würdsch überläbe, wüll kes outo ufem gring häsch :p

• Zitat

Original von MikeRR
    ...es chönnt mer ja en Meteorit uf de grind keie... :D

du chasch lache. aber lachsch no, wänn sonen depp genau dis chind, dini frau, din brüeder vercharred? es git millione chind, aber er trifft genau dis eigene?

• Zitat

Original von moonman

du chasch lache. aber lachsch no, wänn sonen depp genau dis chind, dini frau, din brüeder vercharred? es git millione chind, aber er trifft genau dis eigene?

<what> <nono>......... <lieb>

• Zitat

Original von moonman

Eh ja Zusammenhang wo bist du... <amkopfkratz>
    Und sorry mit dem "Argument" kann man auf der Strasse dann alles rechtfertigen bis zur 30km/h plombierung aller Autos. Das es Unfälle gibt ist halt nunmal so, die wenigsten davon passieren bei 250 auf ner leeren Autobahn...
    Ich krieg auch nen Hals wenn ich irgendwelche shippies mit über 100 in der Stadt F&F spielen sehe - keine Angst.

2 Mal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• Ausser, dass in der Stadt mehr Verkehr ist, Leute auf dem Gehweg laufen und über die Strasse, Cafés, Restaurants oder sonstige Menschenansammlungen direkt neben der Strasse, Fahrräder und Roller unterwegs...

• Zitat

Original von MikeRR
    Und sorry mit dem "Argument" kann man auf der Strasse dann alles rechtfertigen bis zur 30km/h plombierung aller Autos. Das es Unfälle gibt ist halt nunmal so, die wenigsten davon passieren bei 250 auf ner leeren Autobahn...

seh ich auch so
    immer nur mit der Geschwindigkeit argumentieren ist schwachsinn
    das geht letztendlich soweit dass wir wieder zu Fuss gehen
    in D passieren bei mehr Autos und gefahrenen km und einer viel lascheren Bestrafung auch nicht mehr Unfälle als bei uns - also was soll der Blödsinn?

Aufmerksamkeit und Eigenverantwortung fördern = aktive Unfallverhütung
    Geld- oder Gefängnisstrafen bringen nix, weil da ist ja schon was passiert
    oh doch - sie bringen schon was: eben Geld!

Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!