Medienmitteilungen

• Zitat

Original von S-treetfïghter
    ämmitaler bueb in züri... das gits ou säute :) u de no der dialäkt bhaute... :)

logisch! also bim rede 100%
    schriebe isch chli müehsam wenn 100% bärndütsch wosch bibhaute...
    gwüssi sache gseh eifach dümmlech us bärndütsch gschriebe! derfür tönt's iRL umso besser! <sabberlappen> <sabberlappen> :D

• äbä. und wenn i würd versüächä schiizerdütsch z`redä häts denn öppa 20% bärndütsch, 20% lozärnerisch, 20% Appizäuer, 20% Walliserdiitsch und 20% niederöschtrischisch dinne - da verstäit jo kei sau mär <rofl>

Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

• doch bärner... gloube git weni lüt ir schwiiz wo soviu dialäkte guet chöi verstah wie bärner.. da wärde ou fribourger u walliser verstange...

jones: komisch gschriebe isch äbä no urchig :) so muess das si. aber mängisch gits äbä scho wörter mit grad chli viu säubschtluutä..

röuäli
    vougassgo <rofl> muahahahahaha das gseht würklech doof us u schribi süsch ou nid so..

---

Einmal editiert, zuletzt von Flo ()

• jery du versteisch ou aues :) scho fertig packd in cherzers?

---

• Zitat

Original von S-treetfïghter
    röuäli
    vougassgo <rofl> muahahahahaha das gseht würklech doof us u schribi süsch ou nid so..

<joker> <rofl> <joker> Ich gang abe, soooo geil <rofl>

Ig ha ou vougassgo uf mim hobu gmacht. Gäng scho letscht jahr auä :D

Ich bin ein grosser Fan von Berndeutsch, echt ein sympathischer Dialekt (ausser er wird von Sämi Schmid angewendet <aetsch>)

2 Mal editiert, zuletzt von Pro.2 ()

• pro.2

di satz müessti lute...

i ha ou vougassgo uf mim hobu. äuä scho sit färn...

wobi "färn" doch eher ufem land use brucht wird vo eutere mönsche...

aber vougassgo fingi vougeils wort :)

---

• vougassgo <rofl>

söt mer nöd ä dialekt-thread ufmachä?
    do chönnt i üch ei chrash-kurs in prolo-öschtrichisch gä? <rofl>

Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

• <rofl> <joker> Danke fürd Bärndüütsch-lektion Street <aetsch>

Chumsch hie ou as sanggt niggolous-ässe am zwöufte/drizeehte? Resp. uf Lozern? :D

• Zitat

Original von Pro.2
    <rofl> <joker> Danke fürd Bärndüütsch-lektion Street <aetsch>

Chumsch hie ou as sanggt niggolous-ässe am zwöufte/drizeehte? Resp. uf Lozern? :D

was fürne dialäkt mix isch de das??

"chumsch" seit ds bärn niemer.. scho gar nid "niggolous"...

chunsch ou a ds (sami-)chlouse ässe vo zwöuft ufe drizäääht? uf luzärn.. ??

hehehe i cha ders bim beschtä wiuä no nid sägä du tschaupi..

---

• Zitat

Original von Simonini

Ich sägs jo (Signatur...)!

wie meinsch itz das? dini signatur isch ja rächt "agriffig" z'verstah. findsch dr isatz vo de cops im aargau dämfau nid guet?

• kann mir nicht vorstellen dass das echt sein kann...so bescheuert kann man gar nicht sein.

• Ich könnt mal wieder kotzen, so bescheuert kann man doch garnicht sein, vorallem gerade jetzt wo die ganze Schweiz eh einen Hass hat.
    Ehrlich gesagt, ich weiss nicht, irgendwie hab ich das Gefühl der Blick lügt...

BTW: schaut euch mals das Video unten - diese Wahnwitzige Beschleunigung <rofl> <rofl>

Ach ja ich stelle mit beruhigung fest, dass die Romands nicht so wirklich auf den Zug aufgesprungen sind.

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• Zitat

Original von Jones

wie meinsch itz das? dini signatur isch ja rächt "agriffig" z'verstah. findsch dr isatz vo de cops im aargau dämfau nid guet?

Nei. Für einisch mal nid ironisch. Findes trurig, daß es uf einisch mal wahr wird. :(
    Bi de Meinig, daß d'Argus en guete Job gmacht het. Isch wohl nid eifach, es Hus mit eme Amokschütze z stürme, ohni Verletzti und ohni, daß de Typ debi drauf gaht.

• Zitat

Original von MikeRR
    Ich könnt mal wieder kotzen, so bescheuert kann man doch garnicht sein, vorallem gerade jetzt wo die ganze Schweiz eh einen Hass hat.
    Ehrlich gesagt, ich weiss nicht, irgendwie hab ich das Gefühl der Blick lügt...

das denk ich auch - das ist jetzt Salz auf die Wunde bzw. Benzin ins Feuer
    typische Massenmedienpraxis <thumbsdown>

mein Vorschlag: wenn schon was verbieten dann Blick und andere Schund (Gratis) -blätter.

hoffe immer noch dass die Mehrheut der Menschen nicht alles glaubt was da so geschrieben wird - aber ich glaub es bleibt bei der Hoffnung :(

• Zitat

Original von Big IFFF
    Das Die überhauptnoch ihren Arsch in ein Auto setzen dürfen verstehe ich nicht.
    Link

<nooo!> <fire> <fire>
    Mann sind das Idioten... <fire>

Rasen ist eins... <holy>, aber dann so Öffentlich seine Dumheit zu demonstrieren... <thumbsdown>
    Genau wegen solchen Typen, werden im Jahrerstakt die Gesetze verschärft etc...

Na ja, diesen Bericht sollte man den Eltern unter die Nase reiben und den die Schlüssel auch gleich geben.. <holy>
    Das Auto verkaufen....die eigenen Schlüssel geschüzt aufbewahren etc...

Bin mir sicher, der Vater holt sich anschliesend einen passenden Gürtel dazu... <luke> um dies passed auszudiskutieren... <aetsch>
    Da reden hier nicht viel bringt, solche Mongo`s müssen es auf die old school art lernen... <mean>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!