Medienmitteilungen

• isch offtopic hie darfsch ;-)

d frag isch doch wieso ä 45jährige scho mit der knarre ir hand usstiegt? dänke eher är het angscht gha als die jugendleche wo sech "hei muet atrunke"....

und denn churzschluss-reaktion...

edith meint: zum glück ischs kes stgw90 gsi <rotaeye>

---

Einmal editiert, zuletzt von Flo ()

• Zitat

Original von PEZZO
    Nö... eher da gibts was zu holen bei diesen Supersportwagen Fahrer.. <aetsch>

evtl. gibts da gar nicht sooooooo viel zu holen. die fahrzeuge waren zum teil gemietet... möchtegern-superreiche? <rotaeye> <rofl>

• Zitat

Original von S-treetfïghter

edith meint: zum glück ischs kes stgw90 gsi <rotaeye>

ja tod isch tod. ob jez biz hässlicher oder biz weniger hässlich ..

ich truwu der blick reportage eu nit. ich glöibu nit dass der dene hiner di garage het gschreckt. vergiss es!

ich bi sälber jedesmal gschockt wiä die jungu hitu sind. die heint scho mit 14 absolut kei respäkt vor erwagsne und tiänt wiä di grossu.

und so wiä der het üsgseh heder sicher der starchu gspilt und het der andru öi provoziärt. äs isch ja niämer derbi gsi aber ich glöibu nit dass eso isch gsi wiäs beschribu isch. wiä eu immer: äs isch sicher kei grund da gsi enand uber de hüffu z'schiässu!!

jez chämund de sicher wider espar wa sprich uber walliser bringunt. aber feli gweneder cha nu an mine dialäkt ;)

• Zitat

Original von wirth

ich wohne in Erlen <nervous>

Mini Fründin wohn au in Erlen, sie het en kennt!

Äs isch effektiv en schuss us nägster nöchi gsi!

Vo wege waffe und so, vo rorschach ghört mer au immer wieder so sache über waffe umeschiebe und so!

Wenn i so sache ghör, do gang i au eifach jedem konflikt usem weg, mer weiss jo nie was passiert!

<wave> Greetz d0zz3r

1337 S2K - AP2 2.0L - 2005
    KW - Enkei - Invidia - J's Racing - Cusco - APR - Yokohama - Toda

• Zitat

Original von d0zz3r
    Wenn i so sache ghör, do gang i au eifach jedem konflikt usem weg, mer weiss jo nie was passiert!

da isch eso, uf di ander sitä chaschder ebe au nöd alles gfalle loh im usgang vo söttige wo scho bald 10johr jünger sind als du selber.. aber ebe meh weiss halt niä wiä da den usgoht drum lohn ichs immer bliebe

• Sorry ich loh mir lieber mol was gfalle und werd vilicht als pussy anegstellt weli devo lauf und so n scheiss ignorier aber lieber e pussy als MORTO!

I muen sägä bi üs i de Bodeseeregion isch es scho langsam scho schlimm!

Es git eifach so ort wo mer sich am obig nüme anegettraut...

--> Da chans minere meinig no eifach voll nöd si!

<wave> Greetz d0zz3r

• Burmas Junta beschlagnahmt Hilfsgüter

Beispiellose Schikane gegen die Krisenhelfer: Burmas Militärherrscher haben zwei Hilfslieferungen der Uno beschlagnahmen lassen. Die Junta will die Güter unbedingt unter ihre Kontrolle bekommen - die Helfer stoppten daraufhin die Luftbrücke ins Katastrophengebiet.

[URL=http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,552458,00.html]Mehr bei SpOn[/URL]

sind die denn völlig paranoid oder was <nono> <fire> :(

• Nur noch mehr Geld spenden...verlängert jede Diktatur auf der Welt.
    Die sind nicht paranoid..das sind Psychos...

• ebe i lauf au witter und reagier nöd wiä du. aber ebe es chas agentlich nöd si das so chlini halbstarki meined si chönäd mache was wend. und ebe bi dir im ruum arbon isches no schlimmer als bi üs und schlussendlich isches bi üs immer no easy im verglich zu andernä ortä aber ebe....

• Zitat

Original von tmoe
    aber ebe es chas agentlich nöd si das so chlini halbstarki meined si chönäd mache was wend.

war das nicht schon immer so, dass die klugen, überlegt handelnden menschen vor den primitiven, hirnlosen davon laufen? <what>

davonlaufen ist oftmals keine schwäche, sondern eine stärke.
    eine geistige stärke.

.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.

.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.oO°Oo.

• Zitat

Original von Mr.Petrolhead
    davonlaufen ist oftmals keine schwäche, sondern eine stärke.
    eine geistige stärke.

<thumbsup>

• Zitat

Original von Jones

<thumbsup>

<thumbsup>

<wave> Greetz d0zz3r

• Eine Gruppe von acht britischen Fahrzeuglenkern führten im Bündnerland mit baugleichen Sportwagen eine Ausfahrt mit Rennsportcharakter durch.

muahahaha uf der s2k.de usfahrt si mer de 24 "baugleiche sportwagen" und mache ou ä usfahrt..

hahahahaha dämfau wirdi scho gli widr mau verhaftet! ds letschte mau isch ja ou scho 14 monet här <amkopfkratz> :D

---

• dito..

hehe und das wüu öpper mit über 200km/h über d outobahn brätteret.. hmmm... langsam fingi d polizei geit chli wiit... das passiert doch tagtäglech.. d buess stört se öppe nid... aber we ig wäg sore "eifache" sach so lang i haft wär u soviu gäud hät... de hät mi awaut z tüe.. u zwar scho lang... u das würd nid luschtig...

i meine si hei ja niemer umbracht.. und wär viu outobahn fahrt wird täglech einiges z schnäu vo öpperem überhout. naja...

---

• psst... warschinli ratteret jetzt scho de kompi vo de geheime verkers polizei (gevepo) und registriert dini date und bald schwebt der e drohne über em chopf :D

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!